weet niet wat ik hiermee wil bereiken maar moet t gewoon ff kwijt. gister moest hubby van 9 tot 18u werken. hij word dan om 18u altijd afgelost door zijn baas (mijn man is leidinggevende als de baas er niet is) om 18u geen baas te bekennen. tijd tikt langzaam voorbij en om 19u was hij er nog steeds niet. bellen, geen gehoor. naar ander filliaal gebeld of hij al vertrokken was (moest die dag in andere winkel staan en savonds hier) ja hij was al sinds de ochtend weg. daar hebben ze m ook al meerdere keren gebeld en ook geen gehoor. 19.30 nam hij eindelijk op. hij lag knocked out van de pijnstillers in de trein en heeft daar waarschijnlijk dus de hele dag gezeten. hij zou eraan komen en kwam uiteindelijk pas om 21u aankakken. hoe onverantwoord ben je dan als filliaalmanager?!?! je komt gewoon hele dag niet opdagen, je ligt knocked out in de trein als een zwerver. niemand wist hele dag waar hij was. echt belachelijk gewoon! mijn man heeft dus van 9u tot 21u moeten werken omdat die hork er dus niet was. er zijn nu meerdere klachten naar hoofdkantoor gestuurd en hoop dat ze hier wat aan gaan doen want die 9 tot 21 dagen breekt mijn man echt op op deze manier. die kerel had dus zware pijnstillers ingenomen maar dat blijft er nooit bij 1 of 2. heb idee dat hij verslaafd is eraan. ik heb dezelfde medicijnen voor mijn rug. en van 1 kan je al flink waus worden. laat staan als je half stripje per keer in neemt. hij ligt ook regelmatig te slapen in zn kantoor en ze hebben hem zelfs 1x in de wc aangetroffen slapend. jullie hebben helemaal niks aan mijn verhaal maar moest het gewoon echt even kwijt. kei van een vent(als hij wakker is) maar als hij met die pijnstillers bezig is dan weet je gewoon niet wat je kan verwachten
Lijkt me dat de beste man even een tijdje in de zw moet en flink onderzocht. Dit is natuurlijk best erg zielig voor de man. En van pijn kan je rare dingen doen.
Neem dit niet te ligt op...het kan een kreet om aandacht zijn of een schreeuw om hulp! Het is natuurlijk niet fijn dat je man zolang moest werken maar als die baas was overleden aan die pillen had je er niet eens bij stilgestaan denk ik. Ik hoop dat hogerhand er iets aan gaat doen en dat die man hulp krijgt. Sommige legale pillen zijn net zo erg als illegale pillen. Ikzelf zou het me niet vergeven als ik een man bergafwaarts zie gaan en heb er helemaal niks aan gedaan (zeg nu niet dat jullie er ook niks aan doen want dat kan k niet uit je verhaal ophalen)
wow heftig! Deze man heeft dringend hulp nodig. Hoop dat hij deze dan ook snel krijgt! Mijn man werkt ook regelmatig 9 tot 9 dagen en die kunnen je idd goed opbreken op een gegeven moment! Sterkte
er is een mail gegaan naar hoofdkantoor erover. was een super lieve mail van zn collega's(en dus ook mijn man) idd om hem ermee te helpen. lijkt een schreeuw om hulp, lijkt of hij verslaafd is aan pijnstillers. en daar hebben mensen gewoon hulp bij nodig. dit was een mail met daarin de vraag of er iets gedaan kan worden. het is en blijft een super vent. behalve dit soort acties dan. zn collega's willen hem er ook absoluut niet uit werken. ze willen hem juist houden en helpen.
Volgende keer gewoon naar huis gaan, als die filiaalhouder alweer niet op tijd is en niet belt. 1x zonder gehoor, ok, maar daarna zou ik mijn boeltje hebben gepakt, en eventueel de winkel hebben gesloten als er van hogerop geen oplossing wordt geboden. Je vriend wordt niet betaald als filiaalhouder, dan hoeft hij ook zeker niet die verantwoordelijkheid systematisch te nemen.
mijn man is dus wel leidinggevende als zijn baas er niet is. dat is dus het hele gezeik want mijn man is continu de sjaak als de baas er niet is. en zaak sluiten gaat ie zeker niet doen. want dan kan mijn man helemaal zijn spullen pakken gok ik. maar wat zijn baas doet is ook not-done