hulp ovulatieteste

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door angela0588, 22 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    sorry daar ben ik weer 😊😊
    deze mand weer met ovulatie testen in de weer😊

Ben alleen steeds zo onzeker bij mezelf of ze nu wel. of niet positief zijn.. dus graag dames gezocht die mee willen kijken. 😊😅

de testen zijn van zaterdag zondag en maandag. Vandaag alweer een hele lichte test dus zwaar negatief

links zijn de tijden en rechts staat welke dag het is. (meerdere testen op 1 dag)

zijn de testjes van zondag en maandag positief?( heb nooit knallers dat de tekstlijn donkerder is dan de controle lijn helaas) En klopt het dat ik dan een hele korte lh piek heb?

sorry ben erg onzeker over mijn eigen testjes...
    in ieder geval al. vast bedankt voor het mee kijken.. 😊😊

Bijgevoegde bestanden:

2. Dalysa

Dalysa Fanatiek lid

29 nov 2014
    1.365
    571
    113
    Mij lijken ze beide niet echt positief. Als ik 1 zou moeten aanwijzen zou ik de zondag zeggen. Misschien eens een ander merk testjes proberen zodat je een duidelijke knaller krijgt? Ik heb goede ervaringen met kruitvat ovulatietesten, al hoor ik ook wel eens van dames die juist daar weer niet goed mee knallen...

Misschien dat andere dames anders denken dan mij?

3. angela0588

19 nov 2015
    80
    1
    6
    NULL
    NULL
    dankjewel
    😊
    dit is al het 2de merk wat ik heb, het eerste merk werd wel iets donkerder maar lang niet zo donker als deze...

zal bij de volgende ronde eens die van kruitvat proberen eventueel met de cb digitaal er bij ter controle. (hoop alleen niet dat het nodig is natuurlijk :))

4. ladyw

ladyw Fanatiek lid

4 nov 2011
    1.233
    2
    0
    Bergen op zoom
    Niet echt positief lijkt me. Ik heb ook goede ervaring met kruidvat ;)

Deel Deze Pagina