Ha meiden, Zoald de titel zegt , zit op 16 dagen dpo. Vanochtend testje gedaan en niks op te zien.. Mn eisprong goed op kunnen sporen deze maand met testen en ook in conbinatie met cervixslijm en dus gericht aan de klus geweest Maar beging het nu toch wel spannend te vinden want andere keren is lt fse toch gewoon 14 dpo geweest. Alleen om teleurstelling te voor komen probeer ik er niet te veel mee bezig zijn maar dat is verrekte moeilijk pff Iemand ervaring te delen? (de banner loopt een dag achter)
Kan zijn dat je ei wat later gesprongen is..tenslotte meet je met de testen de lh piek en niet de daadwerkelijke eisprong
Hey Ja meet idd met testen kan piek dan goed vinden en ik ligt 2 dagen krom van de pijn voor eisprong Hiervoor bij gynaecoloog 3 maanden geleden terecht gekomen dacht dat ik blindedarm ontst had wat due pijn duurde al ruim een week toen kon Haast niks 😣 En hij zag daar dat ei ging springen 😉 Groetjes
Mijn langste lf was 16 dagen dus dpo 17 ongesteld, ook denk ik dat ik duidelijk mij ei gevonden (tempen) had en heb anders nooit zo'n lange lf. Maar, zolang je niet ongesteld bent kan alles nog
Ja maar het hoeft niet elke maand hetzelfde te zijn ? 😃 ik heb ook wel ongeveer elke ronde dezelfde lf fase,13 a 14 dagen alleen de tijd ervoor is verschillend . Dus de tijd tot de eisprong zelf
Hey Toch ongesteld :x helaas...volgende x miss meer geluk Bij mij wisselt dus de tijd tot mijn eisprong en ook daarna...dus dat is nog lastig haha Groetjes