Hoi, Zijn er meer vrouwen die last hebben van harde buiken sinds de 16e week? Ik heb vandaag regelmatig een harde buik gehad en vroeg me af of dit normaal is. Of kan ik beter de verloskundige bellen? Groetjes Littleme1980
ik heb het bij shirley in de zwangerschap gehad en nu weer alleen ik heb er ook nog bloedverlies en (voor)weeen bij vaak komen de harde buiken als je net iets te veel hebt gedaan na mijn ervaring kan het geen kwaad maar hier over zullen de meningen verdeelt zijn dus ik zou gewoon bellen zo dra jij het niet vertrouwt of je er niet fijn bij voelt
ik zou de vlk bellen dan word je gerustgesteld heb t ook een keer gehad met 19 weken en wat ik had was niet normaal zei ze dus bel please
Ik had ze vorige zwangerschap ook rond 17 weken, ze deden geen pijn en dus heb ik de vlos niet gebeld. Ties is gewoon met 40 weken geboren.
Ook ik heb met deze zwangerschap al vanaf 15 weken harde buiken. Als ze geen pijn doen is rust het beste voor je! Lekker warm kruikje op je buik doet wonderen. Kan kan met stress/werkdruk te maken hebben, dus zal je even een kleine stap terug moeten doen. Als ze pijn doen en je ze echt weg moet zuchten, direct de VK bellen!
Ik had ze met 14 weken, moest het rustiger aan doen. Nu heb ik sinds gisteren last van (oefen)weeen en dus moet ik nu verplichte rust houden. Mochten ze pijn doen echt aan de bel trekken, je kan beter een keer teveel bellen dan te weinig!
Hoi, Inmiddels heb ik er niet veel last meer van, ik had in het begin ook buikpijn erbij maar dat waren volgens mij mijn darmen. Ik heb nu nog wel 1 of 2 keer per dag harde buik maar die zijn niet pijnlijk. Een beetje een raar gevoel als ik er overheen wrijf maar zeker niet pijnlijk. Ik heb volgende week maandag een afspraak dan zal ik het tegen de verloskundige zeggen. Heb namelijk elke week wel iets waarvoor ik bel (vorige keer blaasproblemen, urine ingeleverd was niets aan de hand). Ik doe nu lekker rustig aan, ik denk dat dat ook wel zal schelen. groetjes Littleme1980