welke pot

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door janette, 17 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    Hoi,
    we hebben een gewoone pot maar die schuift telkens weg als teun erop wil gaan zitten, hij moet ook echt diep gaan zitten, is een potje van ikea
    nu zaten we aan deze te denken
    Mattel Fisher Price M4774 Fisher Price Koninklijk Potje, EUR 33.50 bij www.playtown.nl

is het wat weten jullie dat?
    of hebben jullie andere tips zodat de pot niet wegschuift als hij erop gaat
    ja nu hou ik hem telkens vast maar er moet toch ook een tijd komen dat hij alleen kan gaan....

bedankt alvast

2. cupcakes

cupcakes Fanatiek lid

28 sep 2006
    2.574
    4
    38
    Midden van NL
    de wc met een trapje/opstapje? En een brilverkleiner.

uiteindelijk moeten ze het toch op de wc leren.

3. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    Hier snapt ze het potje niet, ze denkt echt dat die om te zitten is. Ook die van de Ikea en idd ze gaat er niet makkelijk op zitten. We gebruiken het potje niet meer maar wel de wc met verkleiner en dat snapt ze wel! Want dat doen papa en mama ook zo he ;) Als ik zo'n FP potje zou kopen zou ze denken dat het iets is om mee te spelen denk ik..... Maar jouw kindje is natuurlijk wel een stukje ouder ;)

4. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    trapje heb ik aan zitten denken maar onze wc is er te klein voor dan staat hij half op de gang ;)

nu nog zelf op de wc met verkleiner vind hij eng op het potje wil hij wel en geeft het ook zelf aan dus dat gaat goed
    maar alleen het probleem dus van het wegschuiven.

als hij de geluidjes niets vind dan haal ik gewoon de baterijen eruit, heeft hij toch een potje wat hoger is :)

5. mamavanalex

5 aug 2008
    75
    0
    0
    Hier bang voor de wc (dat doortrekken heeft ie gehoord), maar op de po gaat het goed.
    Zo'n po als je aangeeft, daar plast ie overheen.
    We hebben een simpele, en hij zit in de badkamer op het kleedje, dus wegschuiven kan eigenlijk niet.

6. Roodkapje1979

Roodkapje1979 Fanatiek lid

22 feb 2009
    2.729
    0
    0
    anders iets aan de onderkant plakken zodat ie niet schuift?

7. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Herkenbaar. Wij hebben diverse potjes gekocht en uiteindelijk ook die van FP. En het werkt hier prima, ze kan zelf gaan zitten en de geluidjes vind ze geweldig.
    Wij gebruiken ook de wc met verkleinder, vind ze ook intressant.

8. sonja

sonja VIP lid

5 mrt 2006
    5.270
    0
    0
    bejaardenzorg
    DenHelder
    ik heb een gewone pot, Esmee vind het ook niet erg om op de pot te gaan.
    wc verkleiner had ik wel maar die heb ik weggegooid, had hem bij de trekpleister gekocht maar als ze er op zat en ze bewoog even iets teveel dan zakte ze met verkleiner en al zo de wc pot in.

9. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    wij hebben het koninklijk potje vn de kruidvat voor 30,-. hier zat ze eerst op z'n simpele goedkope van ikea wat prima ging en toen ze eenmaal door had dat dit potje haar beloonde met een muziekje ging ze daarop. mijn dochter is nu vanaf 23 maanden helemaal droog:) binnen 3 dagen. ze gaaat nu trouwens overal op plassen zowel potje als wc maar na een plasje op het muziekpotje doet ze altijd een dansje :).

verder op de wc een wc verkleiner maar ze gaat ook zonder maar moet der dan wel vasthouden. ze is vrij groot dus de meeste potje en verkleiners zitten prima onder der billen

10. crisje

crisje Fanatiek lid

5 aug 2006
    2.974
    1
    0
    brabant
    Wij hebben de verkleiner van baby bjorn, die kun je verstellen zodat ie op elke wc past. En je kunt er werkelijk op springen, dat ding blijft gewoon op zijn plek zitten. Ze zijn alleen wel erg duur. (of op MP kijken, scheelt een hoop)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ik heb de wc verkleiner gekocht bij een babywinkel.
    Die doe je niet OP de bril maar onder.
    Dus bril omhoog dat ding erop leggen ( heeft een brede rand )
    En dan doe je de bril omlaag. Kan niet verschuiven of wat dan ook.

12. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Heiloo
    nou ik heb de pot toch gekocht en hij vind hem geweldig
    eerst laten horen met wat water en daarna ging hij een plasje doen
    hij zat helemaal te zwingen erop, nu hebben we ook gezegd als je een poepie doet erop gaat hij ook zingen....
    Teun zit er veel beter op en kan nu ook alleen gaan zitten en vind het dus niet meer eng om door zijn knieen te gaan en dan erop te gaan zitten wij moesten hem altijd vast houden, ook opstaan kan hij nu alleen.....dus blij dta ik hem toch heb gekocht en hij het nu alleen kan....

bednakt allemaal voor jullie tips

Deel Deze Pagina