Gewoon even van me afschrijven.

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Liz21, 19 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Hoi dames,

Ik laat nooit vaak van me horen maar lees wel altijd actief mee. Nu is het weer eens zover en moet even van mij afschrijven...

18okt zou mijn eisprong zijn geweest. Nu kan ik me nog vaag herinneren dat ik inderdaad die dag, maar ook die 2 dagen erna veel last heb gehad van mijn buik. (ik voel me eisprong altijd ontzettend goed)! Met zekerheid durf ik niet meer te zeggen welke dag die precies is geweest. Was met andere dingen bezig die week.

5 tot 6 dagen na mijn eisprong had ik ontzettende menstruatiekrampen. Dit heeft een hele avond geduurd. Die dag erna keelpijn en grieperig. Die dagen daarop alleen nog maar wat keelpijn (hoeft natuurlijk niets te betekenen aangezien de griep heerst).
    Vanaf mijn eisprong lage ruggpijn en menstruatiekrampen. Normaal heb ik dit een pas week van te voren. Had er alweer behoorlijk de balen in dat ik nog anderhalve week moest wachten op mijn menstruatie met al deze pijnen. Rugpijn en krampen heb ik iedere dag gehad.
    Nu ben ik dus al 4 dagen aan het wachten op mijn menstruatie. De rugpijn is afgenomen en de krampjes zijn alleen s'avonds aanwezig.
    Af en toe wat steekjes in mijn buik. Vorige week wel een aantal dagen een zeurend gevoel in mijn linker lies. Verder geen klachten wat echt opvallen.
    Het zal wel weer niets te betekenen hebben, ben al zo vaak voor de gek gehouden. Daarom durf ik ook niet te testen. Met mijn man afgesproken pas donderdag te testen mocht er nog niets zijn gekomen.

Wij zijn deze maand begonnen in het IVF/ICSI traject. Tot nu toe alleen maar onderzoeken gehad. Afgelopen vrijdag een inwendige echo gehad. Ze benoemde wel dat ik erg dik baarmoederslijmvlies had. Ik gaf aan dat ieder moment mijn menstruatie kon komen. Hier zei ze niets op. Als je op google gaat kijken kan dit ook positief zijn.

Pffff zo ik ben het weer kwijt!

2. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Poeh, spannend hoor! :)
    Dik baarmoederslijmvlies is idd een goed teken maar helaas geen garantie natuurlijk...

Ik hoop dat het raak is voor jullie, zo te horen wachten jullie al lang genoeg....

3. Esther15

Esther15 VIP lid

20 apr 2006
    7.918
    7
    38
    thuis
    Meid, schrijf het even lekker van je af!!!
    Het is ook verdories spannend zeg!!!
    Mijn duimen draaien heel hard voor je!

4. Liefebees

Liefebees Niet meer actief

Jeetje meid, spannend! Schrijf het lekker van je af inderdaad. Er is niks fijner dan dat soms :)

Duimen maar!

5. dphoek

dphoek Niet meer actief

Ik duim mee!! Tjonge, het zou toch wat zijn als het nu ineens raak zou zijn.. Maar ik kan me die angst voor teleurstelling ook héél goed voorstellen!! Sterkte, hoor!!

6. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Dankjewel meiden voor jullie lieve berichtjes!

Ik ben net wezen sporten en voel me alweer wat beter.
    Vanavond werken dus gelukkig wat afleiding.

7. Liefebees

Liefebees Niet meer actief

Gelukkig heb je wat afleiding inderdaad. Het zou toch niet waar zijn, hihi. Maar ik kan me die angst voor teleurstelling ook heel goed voorstellen. Ik zal je even volgen, ben benieuwd namelijk! :D

8. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Kon me niet meer beheersen en net een test gedaan. Ik was er vol van overtuigd dat deze positief was. Nou niet dus.
    Nu was mijn urine wel heel licht van kleur. Zolang ik niet ongesteld wordt heb ik hoop. Gisterenavond nog wat krampen gehad en vandaag alleen steken ter hoogte van linker eierstok.
    Het kan 2 kanten opgaan.. We wachten maar af..

9. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ik duim ook keihard mee!

10. MamsVanRobin

MamsVanRobin Niet meer actief

Jeetje meis dat is idd erg spannend!!! Jammer dat je test negatief was, maar ik zou wachten tot donderdag want wie weet is het toch wel raak!! Heel veel succes en ik ga voor je duimen :D

11. Grace80

Grace80 Fanatiek lid

29 okt 2012
    2.424
    3
    38
    Ik duim ook heel hard voor je.

12. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Waarschijnlijk zijn jullie mij aan het volgen dus even een up-date ;)

Nog steeds niets te zien. Heel af en toe nog iets rugpijn en wat krampjes. Maandagavond veel last van mijn borsten maar nu voel ik niets meer. Gisteren meende ik echt dat het door deed zetten. Wel verlies ik veel witvloed.
    We kwamen terug van de info avond IVF/ICSI en in de auto kreeg ik me toch pijn in mijn linkerlies! Ik wist niet meer hoe ik me moest zitten. Dit heeft 15min aangehouden. Innesteling lijkt me erg laat of kan dit nog?
    Pfff iedere dag krijg ik wat meer hoop. Mijn gevoel zegt me dat het waarschijnlijk raak is maar ik durf hier niet aan toe te geven. Ben al veel te vaak teleurgesteld geworden door mijn lichaam.
    Wanneer zou ik nog eens kunnen testen? Wil het de volgende ker wel met ochtendurine doen. Had gisterenmiddag wat koffie op en 1 glas water.

Niet stoppen met duimen!

13. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Wij duimen allemaal door! ;)

Steken in je lies kan ook een gunstig teken zijn; hoeft geen innesteling te zijn maar kan nu vlgs mij al een soort "bandenpijn" zijn.
    Ik heb het in elk geval ook gehad bij mijn zoontje en dat zelfs 2 dagen voor NOD.
    Was echt pijnlijk en bleef daar steeds een soort kramp krijgen.

Wanneer zou je eigenlijk ongesteld moeten worden?
    Of ben je nu al over tijd?

14. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Afgelopen donderdag was mijn NOD.

15. dphoek

dphoek Niet meer actief

OOH WAT SPANNEND!! Mag ik ook met m'n pinken duimen, want ik heb inmiddels blaren;)

Ik blijf je volgen!

16. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Ergens in Limburg
    Nou, ik zou nog eens een testje wagen met ochtendurine! ;)

duim duim duim duim duim

17. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Net nog een keer getest maar wederom niets te zien..
    Wordt langzaam gek hier! Ben zo onrustig als maar wat. Hoop is langzaam aan het afnemen.

18. Ilona81

Ilona81 Lid

14 feb 2012
    84
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik duim ook voor je...

19. Liz21

Liz21 Bekend lid

9 okt 2008
    500
    0
    0
    Helaas ben opgesteld geworden na precies een week overtijd.
    Ik voel me zoooo *** en ben zoooo boos. Gisterenavond nog tegen mijn man gezegd dat het echt anders dan anders was en ik in de laatste 3 jaar niet meer overtijd was geweest. We waren als heeeel voorzichtig aan het hopen en in bed (kon natuurlijk niet slapen) was ik me al aan het bedenken hoe ik het eindelijk na 4 jaar aan de mensen om ons heen kon vertellen. Ik moet nu weer even terug in het heden komen...

Heel erg bedankt voor jullie duimen. Super lief!

20. Mietie

Mietie Actief lid

22 aug 2012
    219
    0
    0
    liz21, vervelend zeg... dat is inderdaad echt balen!

Had je al wel een test gedaan?

Hier nog iemand die enorm baalt... ik heb vorige week na ruim 6 weken een miskraam gehad. Gisteren eindelijk na medicatie het vruchtje verloren.... sta je in de douche met een kikkervisje in je hand.

op naar de volgende ronde meid en flink aan de ovulatietesten en temperaturen om je ei niet te missen!

succes!

Deel Deze Pagina