Gisteren kregen we onze 3e echo, aangezien we 2 weken een hele mooie echo hadden, met een kloppend hartje gingen we vol goede moed op weg. Toen we aan de beurt waren vroeg de gyn of we na hadden gedacht over verdere onderzoeken ivm me leeftijd. Ja, we hadden er over nagedacht maar ik wilde liever toch eerst even gelijk met de echo beginnen. Ik werd plotsklaps weer erg onzeker.We gingen meteen kijken en jahoor, weer fout, onze ieniemini was niet meer Na de echo van 2 weken terug was het gelijk alweer voorbij, geen mm gegroeid en totaal geen hartactie te zien We waren helemaal perplex, hoe kan dit, wat gaat er toch steeds mis.WAAROM WAAROM WAAROM????????? Vanmiddag mogen we weer een rondje ziekenhuis maken om bloed te prikken en een afspraak te maken voor alweer een curretage(ik heb er 4 maanden geleden net 1 achter de rug ) Ik snap er echt helemaal niks van. Uit een vorige relatie heb ik een kanjer van een zonn, inmiddels 17 jaar jong.Dus ik heb zoiets ik kan het wel! Waarom gaat het met me huidige partner steeds mis, zwanger raken is hier niet het probleem maar waarom red onze ieniemini het steeds niet??? 3x binnen een jaar tijd gaat het mis, hoe is het mogelijk??? We zijn kapot, ik vraag me echt af hoeveel een mens kan hebben??? Een hele hele kapotte mussie.
Mussie, Wat ontzettend moeilijk voor je. Zit echt even met stomheid geslagen achter de pc. Ik vind het heel naar voor je! Geef de moed niet op.. Ik begrijp dat je het heel moeilijk hebt nu en zeer verdrietig bent, maar hoop doet leven he. Heel veel sterkte ! Liefs, Mirre
Ach nee Woorden schieten hier even te kort... Heb net zelf een spontane miskraam gehad en dat was de eerste die ik ooit heb mee gemaakt. Dat was heel erg schrikken emotioneel en lichamelijk. Ik kan me niet voorstellen hoe het is als t al een of 2 keer gebeurt is en t nu weer zover is Heel veel sterkte meid. Meer als dit wensen kan ik helaas niet al zou ik t willen want t is niet niks en zeker niet als t keer op keer gebeurt. Hopelijk is de afspraak voor de curetage snel. Dan heb je dat alvast achter de rug en kan je beginnen met verwerking en het een plaatsje geven. Maar ik snap dat dat iedere keer weer moeilijker word Dus heel HEEL veel sterkte en een stapje op zn tijd dan kom je er wel weer.
Ik weet echt niks te zeggen, maar wil toch even reageren. Dit is echt heel erg. Ik ben kapot en lamgeslagen van de eerste keer. Om dit 3 keer in een jaar mee te maken is gewoon verschrikkelijk. Ik zou willen dat ik je positiever naar de toekomst kon laten kijken door te vertellen over vrouwen die na meerdere miskramen ineens 1 of meer gezonde kindjes op de wereld zetten, maar of dat nu helpt? Je zit nu middenin je verdriet en verslagenheid. Ik vind het ook zo hard dat je eerst een goede echo hebt (waarschijnlijk enorm opgelucht na je eerdere ervaringen) en dan nog gaat het mis. Heel veel sterkte en op deze site vind je altijd een luisterend oor
Oh nee meid, ik weet ook zo niet wat ik moet zeggen, maar ik wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd. liefs patje.
Voor mij persoonlijk was 1 miskraam al heel moeilijk te begrijpen, laat staan 3. Ik wens je dan ook heel veel kracht en wijsheid toe in deze moeilijke tijd.
Hoi Mussie, Ik ben nieuw op het forum en lees net je berichtje. Ik leef enorm met je mee. Het is onbegrijpelijk. Waarom gebeurt zoiets vraag ik me dan af. Ik duim voor je. Liefs
Lieve Mussie, Ik vind het zo erg voor jullie. Ik heb zo gehoopt dat het deze keer wel zou lukken. Ik kan niet eens de juiste woorden vinden om iets troostbaars te zeggen. IK hoop dat ze gaan onderzoeken waarom het steeds mis moet gaan zodat je dit niet nog een keer hoeft mee te maken. Hele dikke knuffel Pinguin
Oh nee !!!! Lijkt mij idd heel erg verschrikkelijk om dit 3x mee te moeten maken. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte in elk geval !! En wij zijn er voor je !
Oh nee toch!! Mussie wat vind ik dit erg voor je zeg. Heel veel sterkte meid weet anders niet wat ik kan zeggen, woorden zijn nu toch niet toereikend. Had het zo graag anders voor je gezien. *Dikke knuffel*
Ik had zo gehoopt dat het deze keer goed zou gaan!! Heb zo meegeleefd met je echo vorige keer en zo hard voor je geduimd... Heel veel sterkte lieve mussie!!
Wat een ellende zeg. Kan me voorstellen dat je helemaal in zak en as zit. Je bent al twee keer omhoog gekrabbeld en nu leek het zo goed te gaan. Ik hoop dat je toch ook nu weer de kracht vindt om verder te gaan. Veel sterkte voor jullie samen. Pim
hoi mussie wat vreselijk voor je 3keer een miskraam heb zelf ook net een achter de rug probeer nu weer zwanger te raken maar met veertig is de kans toch wat kleiner en kansen op miskramen wat groter als bij jongere maar niet nihil misschien heb je hier iets aan moeder worden na je veertigste http://zulumessageboard.nl/13033 groetjes gemma
Hi mussie, woorden schieten tekort, zo verdrietig.... heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd mama van Nino en * 10 juli 2006