Hoi, 5 juni heb ik een prachtige echo gezien, ik was toen 10 weken. Mooi kloppend hartje en bewegend kindje. Alleen moet tot 12 juli wachten tot ik weer naar het hartje kan luisteren. Er zit dus 5,5 week tussen. Na mijn miskraam ben ik toch wat afwachtender en kan dus niet super genieten. De eerste weken na de 10-weken echo is het goed gegaan en vond ik het prima zo, maar merk nu dat het weer enorm begint te jeuken dat ik graag weer even bevestiging wil hebben. Maar wat duurt het LANG, nog 1,5 week. Moest dit gewoon ff kwijt!
mag je niet bij je verloskundige langs om naar het hartje te luisteren zou gewoon even bellen, helemaal met jou voorgeschiedenis denk ik dat het echt geen probleem is
@mamaatjevan5 Ja, dat zou ik kunnen doen, maar ben bang dat ik dan zo'n zeur ben...ik weet dat dat niet zo is en dat ik van hun ook altijd mag bellen. Maar dat gevoel remt me toch een beetje misschien dat ik mezelf vandaag of morgen toch zover krijg dat ik even bel...
hier zit er 3 weken tussen en afgelopen weekend buikpijn gehad, toch gebeld omdat de vk al gezegd had als ik bevestiging wilde dat ik altijd kon bellen. Ik kon meteen komen, ze was heel begrijpend en drukte mij nogmaals op het hart dat als er iets mocht zijn ik meteen weer kon bellen.
Hoi ik zou ook bellen dit begrijpen ze wel hoor en die onzekerheid hebben ze binnen 5min weggehaald en jij zit er anders nog 2weken mee dus gewoon even bellen en naar het hartje gaan luisteren zodat je die 2weken rustig door kan komen. Ik heb ook een keer gebeld voelde me heel bezwaard maar kreeg gelijk een echo was dan ook in het ziekenhuis en ze zei dat ik altijd mocht bellen dat ze daar voor waren. Heel veel succes
bedankt mensen, jullie geven me even moed, dat is fijn. @minimuis Wat is je onderschrift heftig zeg, maar wat fijn dat het nu goed gaat!! ik hoop dat je kunt gaan genieten van deze zwangerschap en dat je straks een prachtige zoon mag krijgen!
het spreekuur is afgelopen, dus kan nu alleen spoed bellen; nou vind ik dat ook een beetje overdreven Heb zojuist even een mail de deur uit gedaan, mijn ervaring is dat ze vaak snel terugbellen...ben benieuwd!
Hoi dames, De afspraak van volgende week donderdag is verzet naar morgenvroeg! De assistente vond ook wel absurd veel tijd tussen de 2 afspraken zitten Dit vind ik echt heeeel fijn!
Zo zie je maar als je even bel nu ben je morgen weer gerust gesteld dat is zo ontzettend fijn even die bevestiging dat alles in orde is daar binnen. Ja we hebben inderdaad al genoeg meegemaakt maar onze jongen doe het ontzettend goed dus we proberen er zoveel mogelijk van te genieten
Mijn verloskundige heeft gezegd, als je het hartje wilt horen, bel je even en kom je gewoon even langs. Met mijn voorgeschiedenis (4 miskramen) ben ik daar wel heel blij mee.