Veel afscheiding

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mel7, 2 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

De titel zegt het al: veel afscheiding.. en dan vooral heel waterig!

Dit was 1 van de eerste tekenen dat het afgelopen cyclus anders zat aangezien ik normaal kurkdroog was voor de menstruatie. En inderdaad, ik ben dus zwanger!! Maar tot vandaag heb ik hier nog steeds last van en ik begin het nu toch wel een beetje vervelend te vinden..

Meer dames met hetzelfde probleem? En heeft iemand een idee wat hiertegen te doen? Ik heb namelijk een keer gelezen dat inlegkruisjes het juist erger maken?

Groetjes! X

2. Siepie85

Siepie85 VIP lid

8 nov 2013
    8.332
    8.336
    113
    Amsterdam
    Ik heb het de hele zwangerschap gehad, is nu weer weg. Geen tips, ik zou idd inlegkruisjes vermijden dat kan weer gaan irriteren.

3. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Had ik ook last van. Ik deed meerdere malen schoon ondergoed aan.
    Je moet het even uitzitten :)

4. palomi

palomi Bekend lid

23 mrt 2016
    947
    0
    16
    Ik doe toch echt soms een inlegkruisje werk in de zorg en had soms anders een vlekje in mn witte broek zitten

5. Nan87

Nan87 Actief lid

21 nov 2015
    444
    502
    93
    Idd geen inlegkruisjes was hier ook de oplossing.
    Evt. wasbare inlegkruisjes gebruiken daar zit geen chemische meuk in en het broeit niet zo.

6. xNadine

xNadine Actief lid

27 jul 2016
    383
    39
    28
    Die waterige afscheiding was ook 1 van mijn eerste symptomen, samen met de intense misselijkheid ;) naar mate ik langer zwanger was was het nog steeds dun, maar minder waterig dan in het begin. Ik heb er tot het einde last van gehad, en je kan er niet zoveel aan doen. Ik wisselde vaak van ondergoed en douchte soms 2 keer op een dag in plaats van 1 keer. En inderdaad, inlegkruisjes vermijden, want daar kan je ook weer schimmelinfecties van krijgen als het gaat broeien..

7. ShineBright

ShineBright Fanatiek lid

29 jan 2014
    2.251
    670
    113
    Nou hier 27 weken zwanger en het lijkt alleen maar meer te worden, zo goor elke keer die natte string. Dus veel verschonen en inlegkruisjes gebruiken want voelt echt niet lekker elke keer.

8. mamabeertje

mamabeertje Fanatiek lid

9 sep 2015
    1.618
    349
    83
    Hier is het de ene dag meer dan de andere. Ik weet van m'n vorige zwangerschap dat het steeds erger werd. Maar als ik er erg last van heb dan gebruik ik wel inlegkruisjes hoor. Zeker als ik van huis ben. Anders voelt het zo vies.

9. Esther311

Esther311 Actief lid

2 mei 2016
    178
    3
    18
    NULL
    NULL
    Hier ook erg veel last van. Idd regelmatig schonet onderbroek aan, geen inlegkruisjes. Ik blijf het vervelend vinden, had het bij mijn 2e ook heel erg.

10. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk dat ik het thuis gewoon bij onderbroeken 'verschonen' hou en als ik van huis ga wel even een inlegkruisje indoe, wel zo handig

11. Esmyralda

Esmyralda Bekend lid

23 okt 2013
    673
    0
    0
    Ik heb er nog steeds last van haha. Ik verschoon regelmatig en gebruik alleen inlegkruisjes als ik echt de hele dag op pad ben of als ik een witte broek aan heb. Gelukkkig ben ik er over een paar weken weer vanaf!

12. Logan

Logan Niet meer actief

Geen inlegkruisjes gebruiken, dat gaat broeden en maakt erger. Ik trek maar regelmatig een schone onderbroek aan. ;)

13. Hertje007

Hertje007 Lid

22 aug 2016
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Tip: twee onderbroeken/strings over elkaar aan en dan in de onderste een inlegkruisje. Zo heb je niet dat broeierige maar lek je ook niet door... Was een tip die ik in het ziekenhuis kreeg :)

14. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Haha dit deed ik idd ook als ik weg moest!

Hier ook de hele zwangerschap "gelekt" zo erg dat ik het ook gewoon voelde lopen bah! Aan het einde zelf paar keer gehad dat ik dacht dat ik vruchtwater verloor.....;)

15. Mel7

Mel7 Bekend lid

12 apr 2016
    870
    1
    0
    NULL
    NULL
    Super handig, nog niet over na gedacht!! Hahaha

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik ben overgegaan op katoenen ondergoed. Dat helpt echo onwijs veel.

Inlegkruisjes zou ik niet doen. Gaat broeien En doen. Niet lekker. .

17. Danie1991

Danie1991 Actief lid

18 aug 2014
    449
    0
    0
    hier toch maar op wasbare inlegkruisjes en maandverband gegaan. voelt gewoon als een normale onderbroek. maar voor de rest geen last van vervelende nattigheid of irritaties. klinkt misschien een beetje vies. maar ach het zelfde toch als vies ondergoed. XD

18. Babyboom01

4 sep 2016
    42
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo herkenbaar dit! 25 weken + 2 dagen zwanger en het is er niet minder op geworden. Waar haal je wasbare inlegkruisjes? Ik gebruik nu gewone inlegkruisjes.. Maar het is vreselijk irritant. :p

19. Curitiba

Curitiba Fanatiek lid

21 dec 2015
    1.447
    393
    83
    Hier nog steeds super veel afscheiding.
    De verloskundige heeft me sterk afgeraden om inlegkruisjes te gebruiken, dus gewoon paar extra strings mee naar werk en zo nu en dan verschonen. Zit even niks anders op.

Ik verlies zo veel dat ik heel even dacht dat het mijn vruchtwater was, maar gelukkig was dat niet het geval

Deel Deze Pagina