Pfff, ik krijg zo 6 mensen die komen bbqen. Heb net ff de buienrader gecheckt maar dat beloofd weinig goeds. Had vanmorgen al aangegeven dat we t beter konden verzetten. Maar volgens hun kon t wel... Nou lekker dan. Het is nog koud ook! Ga t gourmetstel maar opzoeken denk ik. Had t zo fijn gevonden in de tuin. Alle troep lekker buiten. Maar helaas... Zo moest t ff met jullie delen
Ah wat irritant zeg.. Maar aan de andere kant hadden ze gewoon enorm veel zin om langs te komen waarschijnlijk en kan geen regendruppel hun tegen houden! Maar daardoor zit jij straks wel met een chaos in je huis en een baklucht.
Haha ja eigenlijk moet ik ze gewoon buiten zetten... Ze hebben zelf geen tuin. Nou dan gaan we toch lekker in de tuin zitten
Precies! Zeg ze dat ze een pluutje of poncho meenemen. Zo heb ik serieus al eens gebbq'd onder een visparaplu. Was best gezellig! Maar aangezien ze voor vandaag windstoten van 90km per uur verwachten, denk ik dat je kip postuum het luchtruim zal kiezen...
Ik zou uit protest m'n skipak, muts, handschoenen en snowboots aantrekken. Zij wilden perse vandaag bbq-en, jij vindt het prima! Oh, en vergeet de warme chocolademelk met slagroom niet!
Haha het regent nu echt pijpestelen hier! Volgens mok krijg ik de bbq niet eens aan. Had nogwel vandaag m'n huis helemaal geboend. Straks niets meer van te zien natuurlijk! Ik ga in ieder geval net doen of we gewoon buiten gaan zitten. Zonnescherm uit, stoeltjes klaar haha
ik hoor van meer dat ze wouden bbq-en. helaas mezerd het hier al. wel een goede oplossing als nog veel plezier.
Nou ze zijn weg hoor! Toch buiten kunnen doen. T werd droog rond half 7... Echt warm was t niet maar wel te doen!
hier ook gebbqed vanavond. wat een regen zeg! foei gelukkig is de vriend van ons schilder en had hij een zeil en lijmklemmen in de bus liggen. Nu hebben we gebbqed in Tokkie-stijl onder een knal oranje zeil T was super gezellig!