me zoontje is aan de dood ontsnapt

Discussie in 'De lounge' gestart door Trotsemama1, 17 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

hallo meiden
    ik heb even zitten twijfelen of ik het hier neerzet of niet
    maar ik moet het van me afschrijven heb vannacht beroerd geslapen
    en kan alleen maar huilen

hier koomt het verhaal
    gister middag ging ik me zoon ophalen bij de oppas
    het was lekker weer dus me dochter en zoontje die gingen daar nog even in de tuin spelen prima dacht ik hek zit dicht
    afentoe even kijken en ja hoor ze zaten nog lief te spelen
    bij de laatste x liep ik naar binnen en zat op de bank en ik kreeg ineens een raar gevoel het was te stil in de tuin
    toen ik in de tuin kwam zag ik het hek open staan(aan hun tuin grenst een bagger sloot)
    ik zag alleen me dochtertje staan waar ik naar haar riep noa waar is thobias die wees dus de andere kant op daar stond het zoontje van me oppas ik riep keihard david waar is thobias maarja die wees weer de andere kant op, ze hadden niet gezien dat hij het water in was gevallen
    ik draai me om en kijk de sloot in ik zie het achterkant van me zoontjes hoofd en wat spartelen besef me later dat hij de laatste 2 bewegingen maakte en dat hij toen stil lig
    dus ik het water in gesprongen als een gek en me zoon uit het water getild
    hij keek me angstig aan en het water liep uit zijn mond en hij begon te krijsen
    de oppas pakt hem van me over en neemt hem meteen mee naar binnen om hem onder de douche te stoppen
    ik werd door de buurtgenoten gekalmeerd
    waarna ik naar me zoontje toe ben gegaan en met hem een kwartier in bad heb gezeten
    om hem kalm te krijgen
    nu ik het verhaal weer typ sta ik weer te shaken
    damn 5 sec later en ik had een heel ander bericht moeten plaatsen hier
    wat vertrouw ik nou op mijn instinct !
    alles wat er trouwens om me heen is geschreeuwd ben ik kwijt weet alleen nog dat ik aan die kids heb gevraagd waar die was en dat ik daarna als een gek het water in ben gegaan

maar men men men
    ik heb de dood nog nooit zo dicht in zijn ogen gekeken
    ik mag god echt eeuwig dankbaar zijn!!!

ik heb geen zin in berichtjes
    van had je beter op moeten letten want dat deed ik !
    ik moest gewoon even me verhaal kwijt

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jeetje zeg wat zul je geschokken zijn en wat een geluk dat het zo is afgelopen

3. Zomerbries

Zomerbries Fanatiek lid

20 sep 2008
    3.539
    0
    36
    pfff de nachtmerrie van iedere moeder! arm kindje wat een schrik zal er in zijn lijfje zitten. Een mega mega slot op het hek, en succes met het verwerken samen met je zoontje. sterkte!

4. Babyliciouss

Babyliciouss Niet meer actief

Kippenvel... wat een geluk dat het zo is afgelopen!

5. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Wat een schrik zeg kan me voorstellen dat je dan niet lekker slaapt nee.
    Vroeg me af hoe dat dan met het hek zit als jij er niet bent? wat als de oppas wel had gedacht dat het hek dicht zat of had 1 van de andere kindjes het open gemaakt?
    Altijd op je intuitie vertrouwen zo zie je maar weer.

6. Trotsemama1

spriet me dochter had het hek opengemaakt omdat de andere kindjes buiten het hek aan het spelen waren

7. rodelief

rodelief Fanatiek lid

14 feb 2008
    1.527
    0
    0
    Jeeetje meid. Kippevel krijg ik hier. Je moet er niet aan denken als je 5 minuten later was geweest. Sterkte! En idd vertrouw op je instinct!
    Knuffel!

8. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ow verschrikkelijk zeg, je zal je rot geschrokken zijn. Gelukkig was je op tijd. Hoe gaat het nu met je zoontje?

Ik hoop dat de oppas in ieder geval iets aan het hek gaat doen. Want blijkbaar is dat dus (te) makkelijk open te krijgen.

9. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    Nou dat bedoel ik dus nu was jij er gelukkig maar het had dus ook dan gewoon bij de oppas zelf kunnen gebeuren als jij er niet was, moet je ook niet aan denken.

Zie net dat onze kindjes maar een paar uur schelen, ja die kleintjes zijn ook zo weg op onderzoek uit.

10. dds

dds Fanatiek lid

1 jan 2009
    3.936
    752
    113
    Leerkracht
    Drenthe
    Gelukkig is het goed afgelopen. Echt schrikken!!!! Ik snap dat jij je verhaal even kwijt moet.
    Trouwens het kan iedereen overkomen!

11. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Je kan nog zo goed opletten, maar 1 klein onbewaakt moment en het is gebeurt. Hoe ze het voor elkaar krijgen?, ik weet het niet.

Gelukkig is het allemaal goed afgelopen en inderdaad, blijf maar goed naar je instinct luisteren.

Dikke knuf voor jou en je zoon.

12. mama suus

mama suus VIP lid

18 aug 2008
    7.510
    188
    63
    somewhere
    pff heftig hoor, gelukkig heb je een goed moederinstinct.

13. Maia

Maia Niet meer actief

pffff wat fijn dat dat goed is afgelopen.

14. Kimi1

Kimi1 Fanatiek lid

17 apr 2010
    1.946
    54
    48
    Pfff heftig zeg!!! Godzijndank is alles goed afgelopen! En wat betreft 't hek ik had er een megaslot op laten, wat niet open gemaakt kan worden door kinderhandjes.. veel sterkte meid! Ook voor je kindje...

15. Trotsemama1

met thobias gaat het goed gister toch nog bij de hap geweest
    maar geen vocht in zijn longen en moest vandaag even in de gaten houden of hij geen hoge koorts krijgt zoja krijgt hij een antibiotica
    maar de dokter denkt dat het met een sisser af is gelopen

16. Jel

Jel Niet meer actief

Gelukkig dat je er op tijd bij was. Anders was het inderdaad wel even een heel ander verhaal. Thanks God!

17. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Godzijdank. Wat een geluk dat je er op tijd bij was! Je moet er niet aan denken wat er anders gebeurd zou zijn... echt verschrikkelijk!! Zo zie je maar weer, vertrouw altijd op je moederinstinct. Ik hoop ook dat de oppas iets aan dat hek gaat doen. Veel te gevaarlijk met kleine kinderen in de buurt.

Ik zie net dat Thobias precies even oud is als mijn jongste zoon.
    Moet er echt niet aan denken dat ik mijn kleine man(nen) zo aantref...

18. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    god zij dank is het goed afgelopen, wat heb jij een goed moeder instinct....bij jou zal de shock er ook nog wel even in blijven zitten.
    Mijn advies praat erover....sterkte, en een dikke knuffel voor je zoon

19. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

pfff wat ontzettend heftig om mee te maken.
    Wat een geluk dat jij het gevoel had dat je moest gaan kijken.
    Hopelijk krijgt hij geen koorts en loopt het met een sisser af.

Voor jou heel veel sterkte want jij zult dit niet snel vergeten.

20. monkeylove

monkeylove Niet meer actief

Pffff, goed dat het zo af is gelopen.
    Ik ken het gevoel helaas maar al te goed. Toen mijn middelste van 14 net 4 jaar was is hij ook bijna verdronken :( en na al die jaren vind ik het nog steeds moeilijk om erover te praten.
    Bij hem is het echt een wonder dat ie het heeft overleefd, hij had echt een engeltje op zijn schouder.
    Hij is nachtenlang schreeuwend wakker geworden snachts.

Heel veel sterkte, want het is wel iets wat je een plekje moet geven.

Deel Deze Pagina