Hallo,zijn hier nog meer meiden die al een aantal maanden gestopt zijn met de pil maar nog niet ongesteld zijn geworden?? en zijn jullie al naar de huisarts geweest? ik ben begin december gestopt en tot op heden nog niet ongesteld geworden. word er nu wel een beetje moe van dat het zolang duurt,
hoi angela, toen ik stopte met de pil ben ik een half jaar niet ongesteld geweest, daarna zeer onregelmatig... was voor dat ik aan de pil ging ook zeer onregelmatig..... iedereen is anders, maar het kan dat je lichaam even moet wennen aan het feit dat je niet meer dagelijks je portie hormonen binnen krijgt.. liefs elfje
Hoihoi Als je de zoekfunctie links in het menu gebruikt en ontpillen intiept, vind je waarschijnlijk ook een hoop topics over hetzelfde onderwerp. Sterkte ermee, is niet makkelijk! groetjes
hi elfje,ik weet dat het een tijd kan duren maar ik maak me gewoon een beetje zorgen. ben je ook naar de ha gegaan? of heb je afgewacht.....
ik heb in eerste instantie afgewacht, maar kon op die manier niets zeggen over mijn vruchtbare periode ed.. de huisarts heeft me toen verwezen naar de gyneacoloog, en na een hoop onderzoeken ben ik nu gestart met provera en clomid (provera wekt de menstruatie op en clomid stimuleert de eisprong) hopelijk kunnen we nu iets gerichter te werk gaan, en zijn we snel zwanger! liefs elfje
ik heb overigens ook verhalen gehoord, van meiden die eerst lang moesten wachten op hun menstruatie, maar daarna gewoon regelmatig ongesteld werden !!!! hopelijk voor jou ook!
en ik heb al enthousiast gereageerd in je tweede dubbelgeposte berichtje.....toen zag ik pas dat er op de eerste gereageerd werd...ha,ha,ha Heel veel succes meid!!! Liefs Mirretje
hi mirretje,ja ik had hem op 1 of andere manier 2 keer gepost,maar ik hb je reactie wel gelezen hoor! ben vandaag begonnen met monnikspeper dus ik hoop dat ik gauw ongi word(of zwanger natuurlijk)
Ik ben nog niet naar de huisarts geweest (gestopt in oktober), in februari paar dagen beetje bloed..... ik weet ook niet wat ik moet doen. Zou het nog steeds ontpillen zijn???
hi maritt,kan het niet zijn dat je in februari ongesteld bent geweest?want het lijkt er wel op. ik heb dus 3 keer in dec een paar druppeltjes bloed gehad,dus ik weet 100% zeker dat dat geen ongesteldsheid was.. denk je erover om naar de dokter te gaan? Ik wilde afwachten eingelijk maar ik ga sowieso deze maand wel heen,wil nu wel weten waar ik aan toe ben liefs angela
Hoi Angela! Ach meid, wacht je nog steeds op de eerste nadat je gestopt bent met de pil? Op welke dag zit je? Ik zou even voor de zekerheid contact opnemen met de HA, waarschijnlijk zal hij zeggen dat het met ontpillen te maken heeft... Sterkte verder! Liefs An
hi An, ja ik wacht nog steeds ,ik denk ook dat de ha zal zeggen dat het met het ontpillen te maken heeft,daarom wilde ik nog even afwachten. maar vind het nu wel heel lang duren hoor dus daarom ga ik deze maand wel even heen.maar hoop dat ze intussen nog gaan komen. liefs angela
Hoi Angela. Misschien was het dan toch ongesteldheid in februari. Maar het is nu alweer april en nog steeds niks gezien. Frustrerend he? Ik word ook wel gek van alle berichten die ik hier lees hoor. Sommigen moeten wel een jaar wachten, anderen zijn om de vier maanden ongesteld en weer anderen zijn gelijk na het stoppen regelmatig! Aan de ene kant wil ik naar de dokter, maar aan de andere kant wil ik dat het zich op de natuurlijke manier ontwikkelt... Laat je even weten als je naar de ha geweest bent? Ben benieuwd wat hij/zij zeg!
hi ah78,ik ben nog steeds niet ongesteld geworden,en ik heb het idee dat ze ook niet snel komen gaan,als ze niet komen dan ga ik deze maand wel naar de dokter,word er af en toe een beetje down van...strax gaat het allemaal niet lukken ofzo en volgens mij is iedereen hier allang ongesteld geworden behalve ik..........
@ Angela: Sterkte meid, houd je ons op de hoogte? @Maritt: Als ik ongesteld ben, ben ik het ook maar heel minimaal. Iets van 1,5 dag en heel weinig. Ben jij dan ook niet in februari ongesteld geweest? 8) Liefs An
wat je ook zou kunnen vragen aan je HA, maar dat ligt er maar net aan hoe je er zelf over denkt, is dat je moedertje natuur een handje helpt, door te vragen of ze je duphaston wil voorschrijven. Duphaston is een hulpmiddel om je menstruatie te regelen. die neem je 10 dgn in, na die 10 dgn krijg je dan net als wanneer je pilstip op is na een dag of 3-4 je bloeding dan moet je op dag 15 weer 10 dgn (tot dag 25) deze pillen innemen, dan krijg je weer na een dag of 3 je bloeding (wordt dus 28 dgn) en deze krijg je meestal een maand of 3 voorgeschreven om op die manier dus je menstruatie op gang te helpen en te regelen dat je een cyclus krijgt van 28 dgn. ik hoop dat je er wat aan hebt anders veel succes
Wat heb jij voor beroep smoekie, je geeft zulke mooie/duidelijke antwoorden. Zelf zit je niet in de mmm