wennen aan boxspring?

Discussie in 'De lounge' gestart door Novella, 7 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sinds kort hebben wij een boxspring met twee aparte matrassen en een hele topper erop.
    We hebben er nu een paar x op geslapen maar ik vind het zo hard liggen. Heb ook een zere rug als ik wakker word.

Is het gewoon een kwestie van wennen? Hiervoor hadden we een matras wat echt aan vernieuwing toe was (kuilen, bobbels enz)

2. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Hoi, het is sowieso altijd 2 weken wennen volgens mij. Hoe was het dan toen je er in de winkel op lag?

Wij hebben altijd een traagschuim of latex matras omdat dat geen tegendruk geeft, heerlijk. Die pijntjes zijn hier verleden tijd.

Hopelijk heb je snel minder last.

Charlie

3. Lov23

Lov23 Niet meer actief

misschien heeft je lichaam juist moeite omdat het nu eens goed ligt in een bed,....

je moet altijd even wennen

4. beschuitje

beschuitje Fanatiek lid

9 jun 2010
    4.556
    0
    36
    Vrouw
    Een boxspring is over het algemeen wel lekker zacht toch? Je hebt wel echt even tijd nodig om te wennen. Als het lang blijft aanhouden raad ik je een m line matras aan. Leg dat op je bed en je slaapt een gat in de dag. Zo heerlijk zacht. Ik vind nu alle bedden hard haha...( als we ergens anders slapen)

5. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Waarom niet eens bellen met de winkel waar je m gekocht hebt...
    Of heb je m niet bij een beddenzaak vandaan?!

6. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    grappig wij hadden precies het zelfde, na 2 weken waren we gewend. Nu kunnen we er echt heerlijk op slapen. In het begin rolde ik er bijna af hahaha

7. Charise

Charise VIP lid

9 nov 2011
    5.664
    5
    38
    Zwanger zijn van een prachtig meisje!
    Zuid-Holland
    Ik moest in het begin ook erg wennen toen we een nieuwe boxspring hadden. Lag er gewoon niet lekker op.
    Mijn man lag meteen heerlijk.

Nu inmiddels lig ik ook heerlijk. (nouja op 't moment even niet, maar dat ligt meer aan mijn lichaam dan aan het bed).

8. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    Ik kan geen van bovenstaande verhalen bevestigen.
    Wij hebben vanaf nacht 1 heerlijk geslapen:D
    Volgens de verkoper moet je ook niet hoeven wennen want dan past het niet bij jou/jullie

9. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Ik slaap van dag 1 heerlijk op onze boxspring.
    ook wij hebben zo'n 1 hoe jij beschrijft.
    Het slaapt erg lekker.
    Wel vervelend dat hij voor jou tot nu toe tegen valt en dat je wakker wordt met pijn in je rug.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Waar heb je je boxspring gekocht ?

11. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt voor alle reacties. Denk idd dat het gewoon even wennen is. Heb ook gebeld met de beddenzaak omdat er ook een hoogteverschil in de matrassen zit van zon 3/4cm. Hierdoor zit in het midden een bobbel.... Ze komen volgende week kijken.
    Tis wel een beetje een domper allemaal, maar goed. Komt vast goed.

In de zaak leek het wat zachter maar komt misschien ook wel omdat daar zoveel mensen op aan liggen. Hij komt uit een zaak hier in het dorp.

12. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Oh nee dat mag niet lijkt mij...dat hoogteverschil. Jammer hoor.

13. Pasja83

Pasja83 Fanatiek lid

12 mrt 2009
    1.061
    1
    0
    Wij hebben alleen maar problemen gehad met onze boxspring. De eerste weken sliep hij lekker maar toen kregen we kuilvorming. Ik moest echt over een berg rollen om naar mijn man zijn kant te gaan.

We hebben toen nieuwe matrassen gekregen. Paar maanden later precies hetzelfde verhaal. Toen hebben we een nieuwe topper gekocht.

En nu, weer een paar weken, precies hetzelfde verhaal. Beddenzaak geeft geen gehoor meer. Ik mocht na het kopen van de topper alleen nog maar terugkomen met een klacht als ik een matrasbeschermer zou kopen. Dat weigerde ik want door hun heb ik al een nieuwe topper moeten kopen. Slechte kwaliteit bedden dus.

Eikels! :x

Maar ik hoop dat jij snel gewend bent.

14. Charlie007

Charlie007 Niet meer actief

Beschuitje, wij hebben ook m-line. Al heel lang...vinden het heerlijk maar ook wel erg warm. Maar ze hebben nu wel nieuwere verbeterde dus denken er weer aan om eens te gaan kijken.

C.

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.548
    524
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Wij hebben vorig jaar in oktober nieuwe matrassen gekocht en nieuwe elektrische lattenbodems, okay wel geen boxspring, maar ook wij moesten wennen aan de nieuwe matrassen hoor. Je lijf moet toch even wennen aan het "nieuwe liggen".

16. Novella

Novella Actief lid

8 okt 2010
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    een update:

Bedrijf is weer langs geweest en 1 matras is niet in orde. We krijgen over een week of 2 een nieuwe hiervoor. Daarna moet het wel goed zijn...
    En ik moet zeggen dat ik het met de dag beter vind gaan liggen. Dus het komt nog goed :)

17. Marlous28

Marlous28 Fanatiek lid

5 mei 2010
    2.645
    0
    36
    Twente
    Wij liggen al vanaf dag 1 heerlijk op onze boxspring. Ik zou niet meer anders willen.

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Gelukkig!

Deel Deze Pagina