Baby 3 maanden drinkt vandaag bijna niet

Discussie in 'Voeding' gestart door Liedx, 6 dec 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Mijn meisje van 3 maanden (15 weken) wil vandaag bijna niet eten.
    Ze is altijd al moeilijk met eten maar krijgt toch altijd de 180cc per voeding binnen.

Vandaag heeft ze het volgende gegeten:

1e voeding: 180cc (eerst de helft uitgespuugd en toen weer verder gedronken).
    2e voeding: 60cc en wilde aboluut niet meer. Krijsen krijsen krijsen zodra de fles tevoorschijn kwam.
    3e voeding: 130cc met heel veel gekrijs naar binnen gekregen. Toen viel ze in een diepe slaap.

Normaal gesproken drinkt ze altijd haar 180cc op en vaak zelfs een beetje meer. Als ze de 180cc niet opdrinkt blijft ze meestal steeds huilen tot ze het op heeft.

Moet ik me zorgen maken en een afspraak met de dokter maken nu ze zo weinig wil eten?

Ze is nu net weer wakker en blijft scheetjes laten. Misschien zit het een beetje vast vanbinnen?

2. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Gezien het vrijdag is kun je de huisarst even bellen voor telefonisch advies, als je je ongerust maakt of om te horen wat zij als richtlijn hanteren.
    Op een andere dag zou ik zeggen, wacht hoe het morgen gaat.

Het klinkt mij als niet fit, bied geen volle flessen aan maar maak ze kleiner en bied vaker een flesje aan.
    Melkproducten zijn bij een verkoudheid niet ideaal.
    Eventueel kun je ors aanbieden, vocht is veel belangerijker dan voeding.

3. nicole18

nicole18 Fanatiek lid

20 nov 2013
    4.615
    1.156
    113
    ik zou ook gaan voor kleinere flessen en dan evt vaker. naar behoefte even kijken wat ze wil. als ze het weer uit spuugt heb je erook niks aan, behalve een hoop ellende...
    misschien een poepje die in de weg zit? of krampjes? of gewoon een slechte dag, ;)

4. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Bedankt voor jullie reacties!

Ze heeft net alles ondergepoept en wilde toen opeens weer eten. Nu 110cc erbij gegeten als extra voeding.

Vandaag heeft ze gegeten:

1e voeding om 5:00: 180cc
    2e voeding om 9:00: 60cc
    3e voeding om 12:30: 130cc
    4e voeding om 15:30: 110cc

Is 480cc in totaal.

Hierna krijgt ze nog 2 voedingen of een paar kleinere flesjes zoals jullie als advies gegeven hebben. Dan krijgt ze vandaag gelukkig eindelijk genoeg binnen.
    Waarschijnlijk toch de ontlasting die een beetje vast zat.

Heel erg bedankt!

Deel Deze Pagina