Het gaat toch snel voorbij hoor Adria, ik dacht met die weken hetzelfde en nu hoef ik nog maar 5 weken! Al werk ik nu al minder vanwege bekkenklachten en scheelt dat ook, maar echt, het is zo daar.
Ik moet nog 3.5 week werken, en zit vanaf dat ik binnenkom de uren te tellen dat ik weer naar huis mag. Ik heb nog wel wat vrije dagen staan dus wil vanaf morgen 6 uur gaan werken inplaat van 8 maar dan nog lukt het niet mezelf te concentreren. Gelukkig heb ik hele lieve collega`s die snappen dat ik er niet altijd met mijn hoofd bij ben en geven mij vaak de wat makkelijkere klusjes. Ik hoop dat als ik in September weer terugkom ik weer de oude ben en weer lekker door kan werken zonder iedere minuut op de klok te kijken.
Ohh heerlijk dat er meer zo over denken/voelen!! Heb ook zo geen zin meer.. ook ik werk in de zorg en het kost allemaal zoveel energie.. moet ik ook zeggen dat het enorm rommelt in ons team wat het werken er niet leuker op maakt.. Aan de andere kant.. als ik niet zwanger was geweest zat ik nu op t punt dat ik toe was/ben aan vakantie.. laatste vakantie was in augustus..en plan eigenlijk altijd weekje vrij eind april.. (nu ook trouwens).. en daar leef ik ook erg naar toe! Na de vakantie nog maar 2wkn werken heerlijk!
Heb ook zoooo geen zin meer!! En ik moet nog 10 weken.. Merk dat ik meer afwezig ben en minder gemotiveerd, terwijl ik echt een leuke baan heb. Het interesseert me gewoonweg niet momenteel, ik zit op een roze wolk hihi..
Ontzettend herkenbaar. Ik moet na het paasweekend nog 2x 32 uur werken. Ben er echt klaar voor om met verlof te gaan. Heb ook steeds minder concentratie. En last van mijn rug bij het zitten.
Ik ben over 8 weken uitgerekend maar ben er veel minder mee bezig als bij de eerste. Nog 3,5 week werken en dan mag ik ook met verlof. Ik ben juist bang dat ik me enorm ga vervelen in m'n verlof als ik alleen thuis ben! Verheug me er wel enorm op maar het lijkt allemaal nog zo ver weg!