hey allemaal ben nu 22 weken ver en kan de kleine elke dag even voelen bewegen, de ene dag al wat meer dan de andere, vreemd eig er was mij gezegd dat dit eig erg vroeg is, maar he, o ben ik eker dat alles goed gaat ^^ en soms (al denk ik soms dat het inbeelding is) kan ik een heel lichte hartslag voelen, is dit echt mogelijk of ist nog veel te vroeg? groetjes
Ik voelde mijn kleintje al bewegen bij 16 weken. Dus kan heel goed hoor dat je het voelt. Alleen van dat hartslagje daar lijkt het me wel iets te vroeg voor. Als je rond de 26 weken zit dan kan je het hartslagje miss horen als iemand zijn oren op je buik legt.
Ik voel de beeb ook al heeeel goed hoor, bij mij al met 16 weken en nu steeds wat harder/ duidelijker. Gisteravond zag ik zelfs mijn buik bewegen toen ik plat lag. Leuk he, geniet ervan
genieten doe ik met volle teugen hehe, het was zondag carnaval hier bij ons, en telkens er een wagen passeerde met muziek met veel bas, begon de kleine echt serieus te bewegen hij heeft iets tegen house en techno denk ik haha xx
Ja hoor, hier ook met 16 weken begon het. En ik voelde het steeds regelmatiger. Met 17 weken echt elke dag. En nu is er geen houden meer aan : P. Wel leuk, alleen ik merk dat mijn baarmoeder/buikwand toch wel geirriteerd begint te raken van al dat geduw, geschop en gedraai...
hier nu over eeen dag of vier de eertse keeer de hummeltje gevoeld en sedert dien niet meer. ben wel ongerust en mis dit gevoel, wel hoor ik beide hartjes met de angelsound.moet ik me ongerust maken?
hey ik zou me nog geen zorgen maken hoor mss kun je wat beweging uitlokken door zachtjes op je buik te duwen? als ik dat doe, reageert de kleine er meestal op en in het begin kon ik hem bv 1 dag veel voelen en dan bijna een week niet no worries xx
ik voel de baby steeds beter bewegen en ik moet er nog ontzettend aan wennen.het is een grappig mar ook raar gevoel. het is zeker niet te vroeg dat je je kindje nu voelt hoor. ik voelde voor het eerst met 16 weken bijna 17. nu elke dag wel een schopje en soms lijkt het alsof hij helemaal ronddraait. wat ik wel jammer vind is dat mijn vriend het nog niet heeft kunnen voelen. zodra de baby schopt legt ie zn hand op mijn buik en wacht dan rustig af maar helaasss..dan stopt ie ermee. wil zo graag dat de baby ook een keer schopt als hij zn hand op mijn buik legt..
Soms kan het ook zo zijn dat de baby alleen even wilde strekken of dat hij schrikt van een plotselinge aanraking. Als je partner dan eventjes wacht kan het gerust zo zijn dat de baby alsnog naar zijn hand toe beweegt!
Ik voel mijn kleine al sinds 15 weken (1e kindje en placenta aan de voorkant) ongeveer 1,5 week is ze omgedraaid geweest waarschijnlijk (voetjes naar achteren..) want toen voelde ik haar niet meer. Sinds 17 weken voel ik haar elke dag. Ze is heeeeel druk hierbinnen... mag blij zijn als ze 2 uurtjes slaapt overdag (of ze schopt natuurlijk in haar slaap dat kan ook nog). Ik voel nu ook de handjes heel duidelijk aangezien ze nu handjes en voetjes tegelijk gebruikt.
of hij was lekker aan t dansen... ik heb t als ik voetbal zit te kijken dan zal de kleine mijn zenuwen wel voelen maar dan ff stilliggen zodat mama voetbal kan kijken ho maar.