ik vind jullie wel geduldig met jullie ´vriendinnen´ ik denk dat als der bij mij 1 was gekomme van ik denk dat je beter abortus kan doen of jullie kind kan wel bij ons dan kun je langs komen ik haar had uitgevloekt en der uit gooide wat een wousies die meisies zeg ik hoop dat jullie geen last meer hebben van hun want je bent er maar mooi klaar mee als ze dalijk elke dag wil komen omdat ze denkt dat je het niet kan ik had de hele ´vriendschap´verbroken als ik jullie was zo te lezen zijn het toch geen echte vriendinnen ze gebruiken jullie alleen maar omdat ze zelf niks te doen hebben zo 1 kan je wel missen dacht ik zo of niet.
@ littlemommy hahahaha verschrikkelijk zeg... jij ook al weer weer hele dagen op de stoep staan ? of belletjes hier ook weer "last"van haar, sinds eergister, toen vroeg ze me op msn of ik een manier had om B te verleiden, want ze hadden zaterdag een sex afspraakje ( vandaag dus) toen wou ze langskomen maar dat kon niet omdat we de ketel van boven naar beneden aan het verplaatsen waren dus zat enorm in de troep dus gelukkig was ik daar zonder smoes vanaf, nou vandaag rond 12 uur had ik haar weer op msn.. meid ik heb iemandn nodig om mee te praten want ik voel me bedrogen. ik had hier mijn moeder en schoonmoeder aan de schoonmaak omdat ik het zelf allemaal even niet meer kan, en al dat stof van de ketel verplaatsen enzo, moest gewoon even schoon, en het kwam me dus echt even uit,( heel lullig van mij natuurlijk ook ) maar toen heeft ze het me op msn gezegt dat B niet weet wat hij wil, hij wil niet alleen seks, maar hij is ook niet verliefd op haar om een relatie met haar te beginnen, dus ze voelde zich bedrogen en toen zei ze : pff ik haat het dat je zwanger en ziek bent, verveel me... toen heb ik toch maar op msn gezegt : meid. ons contact zal zometeen drastisch veranderen,en toen heb ik alles gezegt wat ging veranderen omdat ik gewoon een gezinnetje krijg en dat mij vele malen belangrijker is... en dat de kans heel groot is dat we zometeen bijna geen contact meer hebben en dus uit elkaar groeien,en eigenlijk misschien nu al wel uit elkaar groeien..en ook dat ik haar opmerkingen niet leuk vind en het haar al eerder had moeten zeggen dat ik het kwetsende opmerkingen vind enz. en dat ik me zelf ook een beetje bedrogen voel. dat ik goed genoeg ben wanneer ze niemand heeft.en dat we zometeen toch wel uit elkaar groeien. ( oh oh oh wat lullig van mij toch,doe ik het nog niet in het gezicht) maar ze is er nu nog even van onderste boven heb nog geen reactie weer gehad dus of ze nou boos is of niet, of het begrijpt of niet, dat weet ik niet... misschien doet ze zometeen wel alsof niets aan de hand is en staat ze nog dagelijks op de stoep mocht ze hier vandaag morgen of wanneer dan ook nog komen, dan zal ik het hele verhaal haar recht in het gezicht doen. met 38 weken gaan ze kijken of het al mogelijk is... of het allemaal al rijp genoeg is... ik hoop van wel, dan gaan we inleiden, anders niet klote dat je last hebt soms weet je dan even niet meer wat je met zelf aan moet hé ... zitten doen pijn, liggen doet pijn, en staan is dan soms wel fijn.. maar dan gaan je voeten zo'n zeer doen en word ook zwaar op de heupen en rug.. ook al lekker aan het waggelen op straat trouwens ? ik voel me enorm bekeken dat ik zo aan het waggelen ben
veels te geduldig ! je wil ook niet weten hoevaak ik heb zitten vloeken en dingen heb gezegd dat ik wou doen maar gewoon niet durfde omdat ik bang was dat zij sterker over mij heen kwam :S zoals mijn verhaal hier boven staat al dat ze weer contact heeft gezocht nu B haar dus heeft laten zitten ( precies wat ik al dacht dat ze zou doen) ze begon zelf een beetje via msn, en heb toen de gelegenheid toch maar aangegrepen,dus nu weet ze een beetje hoe en wat..en hopelijk zijn we er dan klaar mee want inderdaad... zo'n meid als deze kan ik zeer zeker wel missen. ik ben geen object voor de leuk... wanneer ze een keer niets te doen heeft,of wanneer ze gedumpt is dat ik weer goed genoeg ben.
Ik heb ook nergens meer zin in. Vooral de was doen heb ik echt een schurft aan, wordt een beetje een lui wijf haha
Meiden, meiden. Dit zijn geen Vriendinnen! Dit zijn mensen die verwachten dat jullie naar hun pijpen dansen, hoe je je ook voelt. Totaal geen vragen hoe het gaat en geen begrip! Gauw dumpen die hap. Wordt het een stuk rustiger van.. Het klopt toch totaal niet als je iets moet gaan verzinnen om te zeggen als je niet mee wilt terwijl je zwanger ( en 1 van jullie ook nog ziek) bent, iedereen die daar geen begrip voor op kan brengen kan bij mij in de stront zakken. Ja dan krijg je warschijnlijk ruzie als je het echt duidelijk maakt dat je geen zin in haar meer hebt, dus? is dat een reden om jezelf zo te laten behandelen. Nee. En dan gaan ze misschien verhalen in de ronde gooien.Lekker laten doen. Iemand die echt om jou geeft komt je wel vragen hoe en wat of geloven het al niet eens. Ga alsjullieblieft niet nog meer energie steken in zulke mensen..jullie babytjes hebben jullie veel harder nodig straks
Ben het helemaal met je eens Mimi83, het woord 'vriendinnen' zou ik er niet aan willen hangen. Wat een egoïstische krengen zeg! Dat is geen vriendschap hoor. Genieten jullie (voor zover mogelijk) lekker van je zwangerschap en jullie baby's en laat de rest maar gaan!
Ben het ook cker eens met mimi indd.. Maar zit een beetje met het feit, dat zij er voor mij was in een rottige periode, net als wat zwanger89 ook heeft gehad, dat er maar 1 vriendin was eigenlijk in een rot periode & dat je dan diegene nu wilt laten vallen eigenlijk.. En dan ookal toont diegene geen begrip en alles, die gedachtes blijven bij mij altijd steken, dan voel ik me zo lullig en et zal mij dan indd een worst wezen wat ze te ronde gaat vertellen, maar kweet dat ik ook geen slechte vriendin ben geweest, ben er ook altijd voor haar geweest, maar op andere manieren.. En dat is zij van mij gewend.. Alleen heb ik geen zin meer om op sleeptouw meer mee te gaan, kan dat lichamelijk ook niet meer aan.. En zwanger89 heeft het nog moeilijker met dat, want die zit met haar ziekte erbij nog ensow.. Ik kan het gewooon niet meer opbrengen, om een huishouden nu te runnen en dan ook nog eens uitstapjes of iets te maken erbij.. En als er dan thuis niet afgesproken word, want dat is zogenaamd "saai" en niet wat zij gewend is, dan irriteer ik me een beetje en voel ik me schuldig als er word gezegd: maar we zien elkaar zo weinig.. Terwijl zij eigenlijk weet, dat ik het niet meer op kan brengen.. Heb jij nog wat gehoord van je vriendin zwanger89 ? ik had alleen van et weekend gestalk haha, maar vandaag was de rust weer gekeerd.. ben benieuwd tot hoe lang.. ik reageer verder nog steeds weinig op belletjes en zo kort mogelijk op smsjes en zeg nu ook gewoon steeds van: neej geen zin, of ik kan niet.. Wil geen smoesjes meer verzinnen.. Want zoals mimi indd zegt, het klopt niet als je smoesjes moet verzinnen..
hier ben ik het ook helemaal mee eens ( dus ook met mimi) ik heb haar van de week ook verteld hoe en wat. verder hebben we het er nog niet weer over gehad. maar ik ben blij dat ik het gedaan heb want...... afgelopen zondag ben ik om 23.42 uur bevallen van een prachtig zoontje, hij is iets te vroeg geboren. en hij doet het helemaal geweldig, hij weegt 2625 gram en is 47 cm we zijn sinds vandaag weer thuis ik ga de eerste paar dagen genieten van mijn mannetjes, en reageer dus misschien voorlopig even niet meer, (zal een paar dagen tussen zitten denk ik ) ik zal dan ook even nog beter jullie verhalen lezen en erop reageren ik ga nu lekker genieten van de kraamtijd (L) ik hoop dat het bij jou ( littlemommy) nog steeds rustig is ! liefss
Gefeliciteerd meid ! Wat leuk, en super dat alles goed gaat ! Indd goed dat je het hebt gedaan.. Want nu zit je er helemaal niet op te w88 indd! Vind het egt leuk voor je haha, kword er helemaal vrolijk van, nu kan ik niet meer w88 op die van mij haha! Geniet er indd lekker van, maakt niet uit als je later reageert, gezinnetje is nu belangrijker he Hier is et rustig gelukkig, ze heeft et door, ze heeft nu iemand anders gevonden om op sleeptouw mee te nemen steeds ensow haha! Khad er nog wel uitgenodigd om de 3D echo te komen bekijken, maar dat heeft ze af laten weten.. dus prima zo! Nouw, genietze & doe lekker rustig aan!
hee hallo, hier maar weer even een berichtje van mij alles gaat hier helemaal goed, hij drinkt heel goed, poept en plast goed. alleen mama heeft zo haar nodige kwaaltjes waar ze last van heeft en slecht door slaapt maar als je dan in zijn bedje kijkt dan vergeet je ook die kwaaltjes en is het het allemaal waard verder zijn we gewoon heerlijk aan het genieten van de kraamtijd. hier is K één keer geweest om even te kijken naar onze zoon, ik denk dat ze nu wel even beseft dat ik er geen behoefte aan heb. ik heb haar ook gezegt dat ik haar wel weer bel wanneer het mij weer uitkomt dat ze weer een keer langs kan komen. zodat zij me niet elke dag belt om te vragen of het uitkomt echt super zeg dat jou vriendin het ook eindelijk snapt en een ander "slachtoffer" heeft gevonden. dan krijg jij ook een beetje rust ,en kun je over een aan weken lekker genieten van je verlof toch netjes van je dat je haar gevraagt hebt de 3d echo te bekijken, dan laat je in ieder geval van jou kant zien dat je het allemaal niet slecht bedoelt nou ik ga weer even heerlijk bij mijn mannetje kijken. ik laat gauw weer wat horen liefss
Hey meid! Hoe gaat et ermee ? Al een beetje bijgekomen van de bevalling en de eerste week ? Hoe gaat et met die vriendin ? Laat ze je een beetje met "rust" nu ? Jah, het leek mij gewoon netjes om haar daar wel voor uit te nodigen, omdat ik het indd niet slecht bedoel allemaal, maar gewoon ook rust wil.. Khoor weinig van der, ze is wel 1 keer langs geweest, maar was maar 5 minuutjes.. Vandaag belde ze me wel op, en 3x raden wat ze te vertellen had.. Zij en haar (ex) vriend, weet niet meer hoe het daar thuis zit, zijn volgens mij weer bij elkaar ofsow.. maar ze is al 2 maanden EXPRESS gestopt met de pil en ze denkt dus zwanger te zijn.. Weet niet zo goed of ik blij voor der moet zijn of niet, nu was bij mij de situatie ook niet bepaald goed tussen mij en mijn vriend toen ik zwanger werd, maar ik ben nient express zwanger geraakt.. De laatste tijd praatte ze ook nergens anders over, want iedereen om haar heen is zwanger, behalve zij.. terwijl ze een relatie had van 10 jaar.. Maar zij gaat met een jongen, en bij hun in het geloof moeten ze eerst trouwen en dan pas kinderen krijgen.. En dit weet zij, ze gaat al 10 jaar met hem, dus heeft ze er ook voor gekozen om zich daar tot aan te passen, maar sinds iedereen om haar heen zwanger is, is ze dus gestopt met de pil al 2 maanden en ook nog eens zonder dat haar ex/vriend daar vanaf weet :S Zo goed gaat het geen eens met hun, want ik wist eigenlijk niet beter dan dat het nog uit was.. Weet ook niet zo goed wat ik ervan moet dnken, wil wel blij voor haar zijn, maar omdat ik weet met wleke intenties zij het gedaan heeft en ook nog eens express, heb ik een beetje een mixed gevoel erover.. Maja, eerst maar afw88 of het uiteindelijk zo is natuurlijk, volgende week moet ze ongi worden geloof ik..
nou,, als ik jou was zou ik die meid een flink duidelijk maken.. dat jou gezondheid. en vooral die van je kindje op de eerste plaats komt ! een vriendin is dus echt niet belangrijker dan jou kindje.. en dat moet ze maar begrijpen.. als jij moe bent, dan moet jij gewoon rusten.. als jij geen zin hebt, dan ga je niet mee.. als zij eens ergens geen zin in heeft, dan gaat ze zelf toch ook niet met tegenzin mee.? dat meisje is gewoon erg egoistisch als ze niet eens rekening met een goede vriendin kan houden.. en zich niet kan/wil inleven in jou situatie.. ik zou zeggen.. kies nu even lekker voor jezelf en voor je kindje.. laat dat meisje een beetje links liggen.. en als jullie echt goede vriendinnen zijn, dan komt dat wel weer goed allemaal..
heey pff, had ik net een heel verhaal getypt, is alles weg :S nou hier dan nog maar een keer haha. hier gaat alles goed hij drinkt super goed, al om de 4 uur, en hij geeft het zelf aan elk 4 uur, hoeven er snachts ook maar 1 keer uit om te voeden. dat is wel lekker, kunnen we nu nog even de rust pakken haha, want ik denk wel dat er nog verandering in komt verder zijn we deze week ook al een aantal keer wezen wandelen, echt heerlijk is dat, het word al echt een ventje. van 13 dagen geleden dat het nog echt een baby baby was, is het nu echt een baby ventje. echt een stoer mannetje. echt al een heel verschil van foto's van 13 dagen geleden en hoe hij er nu uitziet. wel word ik helemaal gek van mijn schoonmoeder,die loopt elke avond hier de deur plat met een klein cadeautje, heel lief bedoelt natuurlijk,maar het zijn kleine goedkope pruttels waar we niks aan hebben.en dat is zonde geld voor haar, ( 17 paar sokjes wat hij pas aankan wanneer hij 2 jaar is geweest ) bekertjes waar hij pas uit kan drinken wanneer hij 3 jaar is en ontzettend veel badeendjes, ook ben ik stiekem een beetje boos op haar, maar daar zeg ik verder niks van. het was bij de geboorte van ons zoontje, wat was zijn papa trots, ooh jou ronde koppie, en jou kinnetje zei mijn man, maar mijn ogen en mijn oren zie je dat ? ooh wat was ik trots op mijn man dat hij zo trots was, hij glunderde helemaal. een paar dagen later hebben we zijn baby album er bij gepakt, en daar lijken vader en zoon enorm op elkaar.. komt zijn moeder aanzetten: ja zegt ze, ik dacht vanaf dat hij geboren was al: waar doet hij me toch aan denken..? ik zeg: nou hij lijkt enorm op zijn papa toen zijn papa nog een baby was. nee zegt ze dat vind ik juist niet, hij lijkt op geen van jullie, hij lijkt enorm op L ....! zei ze heel trots, nou, L is dus zijn zusje, waar wij geen contact meer mee hebben, want ze heeft ons 2 jaar lang uit elkaar proberen te halen en steeds acties geflikt waarmee ze hoopte dat mijn man en ik ruzie zouden krijgen,( andere meisjes betalen om te doen alsof hun seks hebben gehad met mijn man) condooms in zijn zak stoppen, of slipjes, dat soort dingen, ( ze heeft nog veel meer gedaan hoor) dus hebben we het contact verbroken tot ze sorry kan zeggen,en nu zit ze aan de andere kant van de wereld om na te denken, heel goed natuurlijk, maar je snapt dat het niet leuk is om te horen dat jou ventje, jou mannetje, jou trots, op geen van beiden lijkt, maar wel op L, een meid waar je eigenlijk ruzie mee hebt, het is zobiezo niet leuk om te horen als kersverse ouders, ruzie of geen ruzie. lieg dan gewoon ..? zeg gewoon: het is echt een mixje tussen jullie bij wijze van, nu loopt ze als trotse oma overal trots te verkondigen dat ons zoontje op haar dochter lijkt, en al het bezoek komt nu natuurlijk hier met het idee om ons zoontje maar even te vergelijken met haar dochter, NIET LEUK..! L heeft trouwens ook nog gemaild, of we haar om de zoveel tijd even een mail willen doen met foto's zodat ze hem ziet opgroeien terwijl ze aan de andere kant van de wereld zit. en ook van haar hebben we een mail dat hij echt op geen van beiden lijkt verder heb ik nog geen last gehad van K, alleen vorige week zaterdag heeft ze een kraamcadeau gebracht, toen heeft ze me ook kunnen vertellen dat ze alweer contact heeft met een andere jongen waar ze opeens verliefd op is, daar is ze nu al een aantal keer geweest of ze ook seks hebben gehad weet ik niet. maar ze is dus "alweer" verliefd.... volgens mij wil ze gewoon niet alleen zijn en doet ze alles om een vriendje te hebben. en ik denk dat ik niet blij zou kunnen zijn voor die vriendin van je hoor, sorry, extra zwanger worden...? ik zou natuurlijk wel doen alsof, maar ook zeggen dat ik het wel heel lullig vind dat ze extra zwanger is geworden. en daarbij misschien ook wel zeggen, zeg jij het hem of ik ? okee dat zou ik willen zeggen haha, weet niet of ik het lef heb om dat zo werkelijk tegen haar te zeggen... maar ik weet wel, ik zou een enorme steek van woede voelen, en misschien zelf wel het haar niet eens gunnen ooh wat ben ik lullig nee extra zwanger worden kan ik met mijn hoofd niet bij, dan spoor je niet, al helemaal niet als je 10 jaar bij elkaar bent, voor een kindje kies je samen, tuurlijk kan het perongeluk gebeuren, dan heb je beiden niks te zeggen gehad, maar om nu in je eentje de beslissing te nemen WIJ gaan zwanger worden. dat vind ik gemeen, haar vriend heeft hier nu niks over te zeggen. hoe gaat het nu met jou ,,? lieffsss
Heerlijk, nu al maar 1 keer eruit snachts, hopelijk blijft et zo en slaapt ie binnenkort helemaal door Haha, denk je alles te hebben gehad, heb je een schoonmoeder die blijft beweren dat de kleine op haar dochter lijkt! :x Gewoon niet te veel van aantrekken, jullie zien allebei dat jullie kleine man op jouw man lijkt, dus is dat al voldoende togg voor jullie.. Des noods zet je een fotlijst met een babyfoto van je man op tafel, dan kan iedereen gelijk zien op wie jullie beeb lijkt ! Ben ook benieuwd hoe het hier straks gaat met schoonmoeder.. Heb niet al te best contact met haar en tussen mij en mijn vriend is het allemaal een beetje raar gelopen ook, dus heb niet egt heel veel contact met haar.. Ook met mijn zwager niet, die kan mij eerlijk gezegd niet uitstaan, maar dat is al meer dan 2/3 jaar zo, maar vraag me togg af hoe dat straks allemaal gaat, maar dat zie ik dan allemaal wel haha.. Lijkt er indd een beetje op trouwens dat je vriendin niet "alleen" kan zijn.. Gelukkig heb je nu weinig last van der dus lekekr verliefd laten zijn hahaha! Ik gun het mijn vriendin indd ook niet egt.. klinkt indd lullig.. Maar op de manier hoe zij het doet en met de achterliggende gedachtes, vind ik niet dat je een express zwanger moet gaan worden & al helemaal niet als je vriend er niks van weet.. Hij is van buitenlandse afkomst en geloofd dus in Allah &zo, en daar is het al helemaal dat ze eerst moeten gaan trouwen & dan pas kinderen krijgen. Het heeft al heel lang geduurd voordat zijn familie accepteerde dat hij met een nederlands meisje gaat, dus laat staan als ze express zwanger word, zonder dat ze getrouwd zijn. Maar ik zie der heel weinig de laatste tijd & spreek er ook niet zoveel meer, heb me huistel tegenwoordig uit & heb gezegd dat ik die tijdelijk niet meer heb Ook neem ik vaak me mobiel niet meer op en als ik der wel spreek zeg ik dat ik geen beltegoed heb steeds om terug te reageren msn doe ik al haast niet aan, sta altijd alleen maar offline en hier zomaar aan de deur staan zal ze gelukkig niet zo 123 doen..
hihi jij ook al niet zo'n best contact met schoonfamilie mijn schoonzus kan mij ook niet uitstaan.. maar ik heb daar geen hinder van, ze vind het gewoon vervelend dat ik gewoon normaal doe, en zij kan dat niet,en ik daarbij alles gewoon wegwuif..ik negeer haar, ( behalve hoi en doei) ze wil heel graag dat ik grote mond opzet tegen haar het is inderdaad ideaal dat we er maar 1 keer uit hoeven snachts... we voeden om de 4 uur.90 cc .tenminste dat deden we... van kraamhulp en verlos die langskwam mochten we er 4 uur tussen laten zitten, en snachts mogen we 6 uur er tussen laten zitten.dit ging echt prima, hij had zijn eigen ritme erin... echt om de 4 uur liet hij zichzelf horen maar afgelopen maandagmiddag was het cb hier. we moesten om de 3 uur 60 cc doen want dit was te lang ertussen... daar was hij te klein voor... oke doen we dat toch... maar nu is meneer echt niet tevreden hoor... hij is helemaal uit zijn ritme, huilt na zijn voeding een uur later weer, dan wil hij weer 30 cc bij hebben, we zitten nu weer bijna op om de 4 uur 90 cc, dat gaat hem veel beter af... dat was zijn ritme, en dat meot maar gewoon goed zijn, ik geef mijn kind gewoon wanneer hij wil, en als hij om de 4 uur prima vind, dan vind ik dat ook... cb hoeft er van mij niet mee eens te zijn, ( en dan nog.. ze kunnen niet controleren als wij zeggen hij krijgt om de 3 uur dan geloven ze je wel ) heb je al gereageerd op je vriendin..? kon je blij zijn voor der ..? of doen alsof ? extra zwanger worden pff wat een tr*t zeg... vind het echt walgelijk.... al 10 jaar samen, en hem dan zo kunnen bedonderen... vooral turkse afkomst.... die cultuur is zo anders, mijn zusje heeft ook een relatie met een turkse jongen ( nouja relatie... eerder verkering) oh god... echt erg hoor... ik zou dat nooit kunnen, het is juist mooi als je perongeluk zwanger bent je samen ervoor kiest om hem te houden.... of samen beslist te stoppen met anticonceptie... heb je een beetje kunnen verbergen dat je het haar niet gunt ? en als je nog niet gereageerd hebt op haar... hoe denk je dat je nog gaat reageren ? hier nog geen last weer gehad van K. wel heb ik haar deze week nog gesproken op msn... -hier gaat eerst even een ander verhaal aan vooraf- * ze heeft altijd een tattoo gewild, van een diamantje zegt ze al 3 jaar. waar ze hem wil zetten heeft ze nog nooit geweten ( ik heb een hartje van mijn man net onder de broek) * nu hadden wij in ons geboortekaartje een gedichtje waarin ook de zin oogjes als diamantjes voor komt,dit vond ze toch zo geweldig want doordat zij die tattoo wil heeft zij ons op een idee gebracht, dus daar was ze al helemaal trots op * nu heeft ze vorige week donderdag een tattoo laten zetten... van een diamantje ! en je raad misschien al wel waar.... op de zelfde plek als ik de mijne heb... nu staat er in haar msn naam... diamonts are 4-ever... met de naam van mijn zoontje erbij,en natuurlijk dat haar tattoo met diamantje voor altijd is... ze vind dat we de tekst allemaal aan haar te danken hebben want we waren er nooit opgekomen als zij geen tattoo wou van diamant. heb je ook goed af en toe lekker de huistel even uit zetten... dan kun je mooi even je rust nemen.. had ik ook moeten doen magoed kan nu nog... liefss
Whahaha, ik moet egt lachen om die vriendin van jou! Dat ze de link helemaal zo gaat leggen, dat de tekst door haar komt, omdat ZIJ zo graag die tattoo wou! En sjah, op dezelfde plek als jou, kan natuurlijk niet missen Denk dat het hier net zo zal gaan (als ik een tattoo gehad zou hebben) Want ik wil me haar weer gewoon me eigen kleur & das iets lichter, maar die vriendin van mij natuurlijk ook ineens, net als dat ze hetzelfde model in der haren heeft als ik.. En nu het wat laanger is wil ik het in laagjes, maar zij raad dat sterk af.. En kweet wel waarom, want haar haar is nog te kort voor laagjes, dus zou zij het niet kunnen.. Let maar op, over een tijdje wanneer het lang genoeg is bij haar, heeft ze laagjes Nouw, ze is nog niet zwanger, ze d8 het te zijn, omdat ze een raar gevoel had vorige week in der buik.. Maar ze moest pas deze week ongesteld worden ofsow.. Ze had alsnog voor de ckerheid getest vorige week, maar was negatief, dus zei ik der dat ze dan moest afw88 tot deze week of ze ongesteld zou worden jah of nee.. Maar eigenlijk niks meer gehoord erover & de week is al weer bijna voorbij, dus et zal allemaal wel meevallen denk ik of ze baalt ervan dat ze niet zwanger is & dus er niks meer over zegt.. Nouw, als jouw kleine mannetje het heerlijk vind om 90cc om de 4 uur te krijgen & daarme hartstikke tevreden is, zou ik het indd lekker zo aanhouden! Zolang je ventje het goed doet en goed groeit allemaal, mogen ze niet klagen vind ik.. Elke beeb is verschillend hoor.. Ik had vroeger ook een sterk eigen ritme vertelde me moeder & als ze zich aan de tijden en cc's van het cb moest gaan houden was ik ook alleen maar huilerig en kwam ik ook op de raarste tijden of snel achter elkaar.. Kben et sinds vandaag een beetje zat trouwens haha, et mag van mij al wel komen.. Me rug zit egt heel erg tegen de laatste dagen en heb het gevoel dat de baby al aan het indalen is, constante druk op me blaas en soort van stekend gevoel helemaal onderin & kan niet egt meer met me benen bij elkaar zitten haha! Voel me voor de rest wel goed eigenlijk alleen deze klachtjes maken et togg wel ff zwaar Gelukkig nog 9 weekjes
daar had ik ook erge last van.... en dan vooral wanneer ik in het dorp aan het lopen was ofzo... zo'n fijne steek door de vagina :S echt klote gevoel .... ik d8 ook dat de baby al was ingedaald... maar zelfs met de echo van 35 weken was hij niet ingedaald... maar ik kon dan ook nog weer wel met de benen bij elkaar zitten,, dus wie weet is jullie baby echt aan het indalen probeer je goed te blijven voelen... niet jezelf inpraten dat het je te zwaar word... want dan word het echt zwaar... had ik ook... ik kreeg van allerlei klachtjes... en dan ga je zeggen: ik kan niet meer, wil niet meer,moet nu komen anders haal ik em zelf en dan ga je wachten, want je wilt van de klachtjes af... en dan duren de weken lang :S de baby komt uiteindelijk toch wanneer hij denkt dat het nodig is hoop wel dat je klachtjes niet erger worden, ooh gelukkig zeg... dat ze niet zwanger is.... nu hoef jij geen reactie te geven en ze "zadelt"haar vriend niet met een baby op waarbij ze zelf het hef in eigen hand heeft genomen. hahaha gewoon laagjes nemen dus ! als zij het nog niet kan met haar haren, irritant zo'n na-aper.... ik ken het precies K en jou vriendin zouden vrienden moeten zijn.... K zou het denk nog geweldig vinden ook nog als ze extra zwanger word en zij ervan af mocht weten... zou ze een hele eer vinden... dan voelt ze zich heel wat dat ze zon groot geheim mag dragen :S mijn man en ik hebben vandaag ook besloten dat we niet alles gaan doen wat het cb zegt... of ze het er mee eens zijn of niet, uiteindelijk zijn wij degene die zien hoe ons zoontje het doet,en of hij het beter doet op om de 3 uur 60 of om de 4 uur 90, hij heeft nu weer 2 keer om de 4 uur gedaan, hopelijk nu weer... dan krijgt hij zijn ritme een beetje terug. hij ligt nu heerlijk in zijn bedje te slapen,echt zo heerlijk om te zien (L) nog een paar weekjes en dan heb jij je kleintje ook eindelijk (L) misschien laat ie minder lang op zich wachten dan je denkt ( als hij maar tot minimaal 36a37 weken blijft zitten) vluchttas al ingepakt ? al een beetje bezig met wassen en strijken? en netjes leggen in de kasten liefss
Jaah indd, probeer niet zoveel te denken aan die klachtjes, en doe het lekker rustig aan.. Ga ook weer niet te veel blijven zitten of liggen, want dan word je ook alleen maar stijfer, dus kdoe lekker allemaal dingetjes in huis op mijn gemakkie, dan vliegt de tijd ook een beetje voorbij En me vriend en ik doen af en toe ook wel wat leuke dingetjes ensow zodat ik et een beetje vergeet allemaal.. Wil indd ook egt niet straks thuis zitten met het idee van: kan niet meer &zo, dan gaat et indd volgens mij wel erg langzaam.. Als we et over de duivel hadden trouwens, die vriendin stond voor de deur gister avond.. En ze was ook nog steeds niet ongesteld vertelde ze, maar ze had nergens meer last van.. Ze had het gister of eergister moeten worden, dus ik zei dat ze wel kon testen of anders togg nog even moest w88 tot na het weekend, dan als ze wel zwanger zou zijn dat het dan wel positief getest zou worden.. Ze zei ook derbij dat ze wel zou schrikken als ze zwanger zou zijn.. Toen heb ik wel even gezegd van: Nouw, waarom schrikken ?! Je kan het verw88 als je niet aan de pil bent! Ook verontschuldigde zich ze egt voor het eerst over de dingen die ze tegen mij gezegd had toen over dat ik beter abortus kon doen & dat ze het verwijsbriefje voor me had geregeld ensow.. Vond ik opzich wel lief, maar zat er niet egt op te w88 eigenlijk.. Kan dat niet zomaar vergeten & zal ook nooit lukken denk ik.. Verder zat ze ook alleen maar over zichzelf te praten & over zo een andere vriendin van haar die pas bevallen is, ze voelt zich in de steek gelaten ineens, ook omdat die vriendin ineens veel met iemand anders omgaat en niet egt meer met haar.. Ik ben niet egt een moeilijk persoon met dat soort dingen, dus dat heb ik er ook gezegd, dat zulke dingen mij niet egt boeien & dat mensen maar lekker moeten doen & laten wat ze willen, ongeacht beste vriendinnen of niet.. Maar dat begreep ze natuurlijk weer niet en kon ze ook neit begrijpen dat ik zo kon denken.. Maja, zo ben ik & niet iedereen is etzelfde! Zat er indd ook nog aan te denken dat die vriendin van jou & zij wel de beste vriendinnen samen konden zijn jah haha! Of misschien omdat ze aardig hetzelfde zijn, dat ze ook elkaars grootste vijand kunnen zijn haha! En je hebt groot gelijk wat het cb betreft.. Je wilt togg niks liever dan je kindje tevreden te stellen en het goed doen, en als dat op de manier is zoals jij en je man het doen, dan vind ik dat er niks aan de hand is hoor.. Jullie merken indd zelf wel wat jullie ventje het lekkerst & het beste vind.. Vaak zijn die cb regels richtlijnen.. Iedere beeb heeft al zijn eigen ritme & regeltjes.. Et is een mensje, dus ook met een eigen karakter al zijn ze nog zo jong.. Gewoon doen waar jullie je goed bij voelen en jullie kleine ventje.. Is togg hartstikke fijn dat ie het goed doet allemaal op jullie manier! Kan me voorstellen dat het mooi is om te zien als ie heerlijk ligt te slapen, kan hierop ook niet w88.. Volgens mij zou ik de hele dag door gaan kijken haha! Volgend weekend worden de laatste dingetjes gedaan & dan ga ik derna alles wassen & de vluchttas klaarmaken.. Heb een super mooie luier/verzorgingstas, had een vriendin van me meegenomen van de 9mndbeurs.. Ik zou ook gaan, maar leek me verstandig met me klachten dat ik thuis bleef, dus had ik haar het boekje meegegeven waar ie in stond zodat ze hem voor me mee kon nemen
pffff nou ik word hier echt helemaal gek :S mijn schoonmoeder bemoeit zich echt werkelijk overal mee... die denkt echt dat ze overal aan mee kan beslissen.... en als wij zeggen: bemoei je er niet mee... gaat ze boos naar mijn ouders die kinderen willen niet luisteren naar mij wat ze moeten doen euhhh halloooo die kinderen zijn 19 en 27 en hebben een eigen leven samen en een eigen gezin die kunnen het echt wel zelf hoor ons zoontje is waarschijnlijk een hongerige baby, hij zit totaal niet meer in ritme,en heeft echt altijd honger, en als hij niet krijgt word hij heel driftig, een extra schepje voeding zegt mijn schoonmoeder( inplaats van 90 cc 3 scheppen 90 cc 4 scheppen) maar dat is niet goed voor de niertjes,omdat het dan te geconcentreerd word dus wij zeggen nee, en leggen ook netjes uit waarom.... zegt ze weer : ja maar moet je gewoon extra schepje doen word dikker van, gewoon doen.. hallo... we zeggen toch nee ? wat is daar niet aan te begrijpen? denkt ze soms dat we chinees praten ? pff ik trek dit gedoe van haar niet lang meer hoor... nog even en ik ben niet eens meer thuis wanneer zij langs komt,en ga niet meer na haar toe... :S verder gaat het hier heel goed, ons ventje huilt veel de laatste dagen omdat ( denken we) hij veel honger heeft, maar hij groeit goed, ( drinkt dus ook goed ) (vandaag is mijn eigenlijke uitrekendatum) is je vriendin ondertussen al ongesteld geworden ? ze wou ja extra zwanger worden en dan schrikken als de test posi blijkt te zijn ? haha ze weet toch dat als je de pil niet neemt dat je dan zwanger kunt worden. wel netjes dat ze sorry heeft gezegt, al helemaal als ze het echt meent, maar ze heeft het wel gedaan... en dat is indd niet te vergeten... en vergeven... tja... misschien ooit op den duur... ik zou het ook niet kunnen denk ik ... zometeen als je kindje er is en jullie zitten lekker "gezellig"op de koffie bij elkaar en je kijkt naar kindje ... dan denk je toch... zij wou dat ik dit kindje weg liet halen..ze had het zelfs al zo goed als geregeld....ik denk dat het mij te pijnlijk zou zijn, hmm misschien heb je gelijk... dat ze elkaar grootste vijand zouden zijn.. K praat ook graag over zichzelf ,en jou vriendin ook... wie is er dan heletijd aan het woord ? haha. ik vind het trouwens niet gek dat een vrouw die net bevallen is met andere mensen omgaat... je leert toch nieuwe contacten opdoen,en dat zijn soms mensen die heel goed in jou wereldje passen... ik woon nu 2 jaar hier in huis,nooit contact met de buren gehad, maar nu bleek in januari dat zij ook zwanger was en al bijna uitgeteld ( zij wisten dat natuurlijk wel alleen wij niet omdat we geen contact hadden) en hun wisten niet dat wij ook zwanger waren... hun zijn in jan bevallen.3 weken later ik... en nu hebben we opeens wel contact,gewoon ervaring uitwisselen, baby's bij elkaar houden, ... etc.etc. ik ben het helemaal met je eens... ik ben ook niet zo moeilijk wat dat betreft, leven en laten leven... mensen moeten indd gewoon doen en laten wat ze willen... zolang ze er zelf gelukkig mee zijn en er niet opzettelijk mensen mee pijn doen. maarja jou vriendin denkt daar dus duidelijk anders over wij zouden ook gaan.. naar de beurs... maar toen werd hij iets te vroeg geboren... dus nu zijn we niet gegaan... wel fijn dat een vriendin van je de luiertas mee heeft willen nemen ( als ze hem kon vinden tenminste.... heb je de luiertas ..? ) wat het wassen betreft trouwens... onze kraamverzorgster zei dat we de babykleertjes gewoon konden wassen met ons eigen wasmiddel,hoefde niet extra neutraal te halen... ( hebben we wel gedaan) maar het hoefde volgens haar niet... hoe gaat het nu met je klachtjes ? nog lekker aan rusten ? heb je ook goed dat je alles lekker rustig doet... .stil zitten of liggen is ook niet goed... krijg je alleen maar last van je spieren liefss