dit kan toch niet goed zijn?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lennylenn, 10 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

even een vraagje dames want dit lijkt mij niet echt de bedoeling..

sinds een tijdje gefe ik regelmatig over nadat ik gegeten heb en ongeveer 10-15 min daarna wordt ik helemaal draaierig van de honger. dat overgeven erbij hoort weet ik maar daarna voel ik me zo ontzettend uitgehongerd dat ik niet eens normaal op mn benen kan staan. Als er niemand thuis is moet ik mezelf echt omhoog trekken een paar keer diep adem halen en dan snel wat te eten pakken. maakt niet uit wat al is het maar een snoepje ofzo, daarna heb ik dan net genoeg kracht om iets behoorlijks te eten om dat later weer uit te spugen.

iemand die dit ook heeft/ heeft gehad of weet wat er mischien aan de hand kan zijn? heb vandaag mn suiker getest en die was goed dus daar ligt het niet aan.

alvast bedankt dames

ow btw ik ben 22 weken ver (mn banner doet het niet)

2. joseetje26

joseetje26 Fanatiek lid

30 mei 2007
    2.431
    0
    36
    zuid holland
    ik heb hetzelfde gehad rond de 21e week.... honger...eten.... kotsen en me dan 10 later duizellig van de honger voelen... net toen ik dacht dit is niet goed ik ga de verloskundige bellen was het net zo plotseling weer weg... heeft een dag of 9 geduurd denk ik? ik ben ook afgevallen...had ook een beetje oorsuizingen? wat ik eraan over heb gehouden is dat ik nu bijna alleen maar kabouterhapjes kan eten... jemig wat zit ik snel vol zeg... en vreselijk last van maagzuur...

ik denk dat je even de verloskundige of huisarts moet bellen? Ben je ook afgevallen?

gr Jose

3. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

ik heb het nu ongeveer een week. oorsuizen heb ik niet maar ik kan ook idd geen grote maaltijden meer eten zit dan veels te vol. maagzuur daar heb ik ook echt onzettend veel last van. ik moet maandag weer naar de v.kundige dus dan vraag ik meteen wat ik eraan kan doen. ik zal vast wel afgevallen zijn want heb de laatste tijd niet zo goed gegeten :)

Deel Deze Pagina