hoi allemaal, morgen 9 mei heb ik om 8.20 mijn eerste echo. (12 weken echo) en ik moet zeggen hoe dichterbij het komt des te meer zenuwachtig ik word. Dat komt omdat je totaal niet weet wat je te zien krijgt en of alles wel goed is met de kleine. Het belangrijkste.. of het hartje wel klopt.. Hopelijk is alles goed. is dat wel normaal? wie heeftdat nog meer? xxx Tamara
Hoi Tamara! Allereerst natuurlijk van harte met je zwangerschap! Volgens mij hebben HEEL veel zwangeren hier onzekere gevoelens over hoor! Ik had het in ieder geval wel! De zenuwen gierden door mijn buik op de dag van de echo! Bleef contini denken: zal het wel bewegen, zal er wel wat zitten, klopt het hartje wel? Zelfs toen we de kleine frummel druk zagen bewegen was het nog heel onwerkelijk! Maar alles is helemaal goed gekomen! Bij jullie gaat alles ook vast helemaal goed! Geniet er van morgen! Liefs Chris
Ik heb morgen om 10:15 uur de eerste echo. Wij zijn allebei ook heel zenuwachtig. We hopen toch het hartje al te kunnen horen... echt heel spannend. Succes Tamara!
hoi hoi, ik heb mijn eerste echo vanochtend gehad. Het is zooooooooo gaaf! Ze lieten ons meteen het hartje horen.... echt top! Succes
de 1ste keer was ik ook bang en gister met de 2de ook wel een beetje van stel dat het wel mis is. maar alles is gelukkig goed en een echo is zo mooi om te zien en ook om het hartje tehoren. ik werd een beetje emo gister toen ik de armpjes zag bewegen. ik heb donderdag de 3de alweer. dat komt omdat we eerst bij de gyn liepen en die zei gister dat we naar de vk mochten en daar kunnen we donderdag al terecht voor de echo.
Gaaf dat je zo vroeg het hartje al kunt horen! Ja we hebben alles geregeld voor de grote dag, ook heel spannend allemaal! Nu maar hopen op mooi weer...
Ik sluit me hier ook bij aan ... Als ik er aan denk word ik al zenuwachtig en dat terwijl ik nog 4 weken moet wachten !
Meiden geniet van jullie eerste echo....... Heel normaal dat je wat zenuwachtig bent en dat beeld staat voor altijd op je netvlies gegrift (hoeveel echo's je ook erna nog laat maken!) Overigens onzekerheden blijven uiteraard altijd maar probeer echt te genieten, het is zo iets moois!
ik denk dat iedereen wel zenuwachtig is.. ik had echt zoiets van straks zegt ze waar kwam je ookal weer voor.. zwanger ben je niet.. maar gelukkig is alles goed gekomen.. moet volgende week voor de 20 weken echo.. weer zenuwen, nu al, haha.. hoord dr blijkbaar bij! geniet dr van meid!
Hey meiden, ik moet helaas nog 4 weken wachten, heb mijn eerste echo pas op 7 juni. Ik ben nu al zenuwachtig hahahaha, het is toch de eerste keer dat je je beebje ziet, hopelijk zit alles goed en krijgen we een mooie echo met een beebje en een kloppend hartje. Ben zo ongeduldig, dus hopelijk vliegen de weken snel om...
Ik heb gister mijn 1e echo gehad. Het was echt supermooi om te zien en ook hebben we het hartje horen kloppen. De kleine bewoog zelfs al. Zou t wel elke dag willen zien, ga morgen meteen een afspraak maken voor een pretecho.. Succes voor iedereen die nog moet voor de 1e echo.
Ik was ook zenuwachtig.. maar toen ik eenmaal op op het bankje lag en ons kindje zag, waren alle zorgen weg! Ik kreeg wel enorm een huilgevoel (van geluk dan hè? ) .. Ik moest m'n traantjes bedwingen.. meer mensen hier last van?
Ik was ook zenuwachtig voor m'n eerste echo, je krijgt dan toch te zien dat er daadwerkelijk een babytje in je buik groeit. Is echt helemaal super. Vanochtend m'n 20 weken echo gehad en was daar ook zenuwachtig voor, dat hou je toch een beetje. Tenminste, ik heb voor elk bezoek aan de verloskundige toch wel zoiets van; Hopen dat alles goed gaat. Maar naarmate de zwangerschap vordert begin je er wel meer vertrouwen in te krijgen hoor!
ik ben nu al nerveus voor me eerste echo en die is pas over 4 weken.. de hoop is gewoon zo groot dat alles ok is