Gewoon gezellig, of toch wel vreemd?

Discussion in 'De lounge' started by Tara84, Jun 8, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. adi

adi Niet meer actief

Veel plezier joh!

Ik denk dat het ook afhankelijk is van het achtergrond. Ik heb tot vorig jaar bij een bedrijf gewerkt, waar deze situatie heel normaal zou zijn.
    Wij gingen ook om de haverklap weekenden weg met collega's, samen stappen tot in de vroege uurtjes, en dan bij 1 van de collega's met zn allen thuis te chrashen en op de banken te slapen enz.

Ook al werk ik er een jaar niet, zou zo'n uitnodiging me niet verbazen. Alleen krijg ik die natuurlijk niet meer, omdat ik nu kinderen heb en dat soort dingen niet zomaar kan doen.

Veel plezier! Mocht het daar toch anders lopen dan je verwacht kun je nog steeds de eerste vlucht terugnemen.

2. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    klinkt beetje als man zoekt gezelschapsdames :)

3. Mama sinds 2009

Mama sinds 2009 Fanatiek lid

May 1, 2008
    1,522
    0
    0
    Helemaal mee eens! Ik zou dan ook niet mee gaan.

4. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Ik zie het probleem niet zo!

Als die meiden die ook gaan, vriendinnen zijn, gewoon lekker gaan!

Die ex-baas mag dan wel een mooie meiden om zich heen willen, maar hij kiest wel netjes mensen uit die hij kent en waarvan hij weet dat het een gezellige groep is.

5. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Er komen meteen allerlei Berlusconi vergelijkingen bij me op

6. CherryAyden

CherryAyden Niet meer actief

Je ex baas nodigt alleen een paar jonge vrouwen uit voor een weekend in een luxe villa in Spanje en jij denkt echt dat het voor de gezelligheid is? En de opmerking: hij kiest alleen mensen uit die hij kent en waarvan hij weet dat ze gezellig zijn. Ja is toch ook logisch! Vreemde dames zouden echt niet zomaar met hem meegaan.

7. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Neuh als hij echt wilde plannen zou hebben, dan zijn daar genoeg services voor te vinden :D

8. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,158
    8,135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    succes met de gangbang

:D

9. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    ergens in t gooi :)
    nou ik zou echt niet mee gaan... moet je voorstellen dat het andersom is... dat je vriend mee gaat op vakantie met zijn ex bazin... met alleen maar mooie mannen, drank en vrouwen.. no way ik zou daar echt niet aan beginnen... vind het echt heel erg raar.... en tuurlijk is het misschien gezellig, maar bij de hoeren kan je het ook heel gezellig hebben :D:D bij wijze van dan he..... echt niet doen hoor..... is echt niet leuk voor je vriend

10. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38

Precies.. je bent echt gek dat je dit doet hoor...... hij betaald alles JA TUURLIJK.... denk je nou echt dat die vent jullie alleen maar voor de gezelligheid mee neemt? WAT NAIIEEEEEEEEEEFFFFFFFFFF :$:$:$

11. Skatje

Skatje VIP lid

Dec 10, 2008
    9,026
    165
    63
    Female
    Gastouder
    Arnhem
    Snap het niet zo, die ophef! TS is er zelf bij en hoeft toch geen grote hoeveelheden alcohol naar binnen te slaan? En zij kent haar baas hetzelfde, plus heel veel mensen weten waar ze naartoe gaat.

12. limmeke

limmeke VIP lid

May 28, 2008
    17,318
    0
    0
    maar dit is goedkoper :D

13. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    tja ik ga toch reageren...

1 werkt er al een half jaar niet meer.
    2 twijfelt zelf door de opzet van wie er gevraagd wordt
    3 kent de meiden zijn allemaal mooi.

Denk ik. je hebt zelf al een voor gevoel! die heb je niet omdat je je ex-baas 100% vertrouwt?!
    en misschien denk ik te ver hoor..
    maar je kan wel zeggen TS is er zelf bij hoor. (en vriendinnen)

wel eens gehoord van roofies?! date rape drugs?! nou dan weet je niks meer en kan zo in je drankje zitten. vergezocht? misschien.
    maar vind het ook naief om maar te denken dat er niks KAN en ZAL gebeuren.

veel plezier met je weekendje en ik hoop dat ik en jouw gevoel er 500% naast zitten.

14. luckybird

luckybird Fanatiek lid

Sep 2, 2009
    1,274
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik zou reply'en dat jij en je vriend er graag bij zijn!

Is dat niet de bedoeling, dan weet je genoeg.

15. supermummy

supermummy Niet meer actief

huh dit verhaal komt me zo bekend voor? Of heb ik het in een film gezien?

16. cherie

cherie VIP lid

Oct 18, 2009
    5,757
    0
    36
    hoe liep het af:cool:

17. supermummy

Ik weet het weer, ik las het in een oude VIVA :)

Het liep niet zo goed af ;) Ze werden dronken gevoerd daarna werd ze wakker in het bed van haar ex baas, daarna zwanger etc.

18. supermummy

@Ts
    Veel plezier, ik hoop dat het gewoon een gezellig uitje is.
    Ben in ieder geval niet jaloers!

19. muis26

muis26 Fanatiek lid

Jan 4, 2008
    4,077
    7
    38
    dat vind ik nou ook... je kent hem amper en hebt maar 4 maanden voor hem gewerkt en nu wil hij jou trakteren op een vakantie? met mooie meiden? die vriendinnen van je zijn zeker vrijgezel dat ze je willen overhalen? ik zou idd ook zeggen tegen hem dat je vriend ook graag mee wil... als hij het echt alleen maar om de gezelligheid doet dan vindt hij dat prima. anders weet je genoeg..

en echt hoor, ik durf mijn hele huis erop te zetten, dat ie meer wil dan alleen maar gezellig een vakantie. dan was hij wel ALLEEN met zn vrienden gegaan. wedden dat je straks of dingen gaat doen waar je spijt van krijgt, of idd dingen gaat doen die je niet wil doen omdat er met je drankje wordt gerommeld, of je krijgt ontzettend heimwee naar huis. Ik zou echt niet mee gaan alleen omdat hij miljonair is, gedsie...... je bent toch geen accessoire voor daar ofzo?!?!?!?!

20. charity2010

charity2010 Fanatiek lid

Mar 29, 2011
    4,322
    0
    36
    Fulltime huismama :D.
    Overijssel.
    Ik vindt het ook wel een beetje een rare situatie.. Waarom zou een ex-baas zijn ex werkenemers een weekend meenemen naar een luxe villa in spanje?! Als je toch graag gaan wilt zou ik, net als iemand als had gezegt, dat jij EN je vriend er graag bij zijn! Zou zelf bovendien ook helemaal niet gaan als mijn vriend niet uitgenodigd was ;).

Share This Page