Mijn hobby's zijn lezen, films/series kijken. Al kom ik aan beide maar weinig toe. En voordat ik mijn man leerde kennen bestond mijn leven zo'n beetje uit musicals bezoeken. Ik vind musicals nog steeds geweldig, maar ga nu niet zo vaak meer naar dezelfde.
Oh leuk! In mijn omgeving ken ik eigenlijk geen thuisblijfmoeders. Ik had zelf ook nooit gedacht dat ik er één zou worden hoor . Maar gedwongen door omstandigheden zie ik zeer zeker de positieve kanten. Ik vind het echt wel heel fijn om zoveel tijd met de kids door te brengen. Ze worden zo snel ‘groot’ vind ik. Als de oudste twee naar de basisschool zijn is er wel ruimte om weer iets te gaan doen. Liefst inderdaad met fotografie. Documentaire gezinsfotografie vind ik heel mooi en ik heb een zwak voor zwart-wit beeld. Mijn docent zei me me daar ook op te richten omdat ik daarin onderscheidend kan zijn, maar ik twijfel toch wel een beetje of het wel goed is om niets in kleur te doen. Lastig lastig ... en dan nog de investeringen die ik eigenlijk zou moeten doen. Eerst maar eens kijken hoe ver ik binnen mijn sociaal netwerk (en het netwerk van mijn netwerk) kom met mijn huidige apparatuur. Wil jij tzt ook weer aan de slag als pedagogisch medewerker?
Ik heb niks met nagels Lak af en toe die van me dochter. Zelf bijt ik ze af dus ze zijn ontzettend lelijk. Mijn grootste hobby is momenteel onze puppy Die houd me goed bezig!
Ik wil ook wel meedoen! Ik ben 24 en heb 3 kindjes. Van 3, 2, en 7 maanden. Ik ben ook tbm. Had geen baan meer toen ik zwanger was van de oudste en ben toen thuis gebleven. Bevalt me prima.
Haha ik heb ook niks met mijn eigen nagels , maar vind t soms wel echt mooi bij andere mensen en nailart vind ik echt wel knap. Dat lijkt me zo’n gepriegel. Dat soort kunstige nagels past ook niet bij mij vind ik. Een naturel lakje heb ik wel eens gedaan of rood. Maar heb er het geduld niet voor om te laten drogen, of ik denk dat het droog is en dat is dan niet zo. Met als gevolg nagellak in mijn kleding of beddengoed ofzo . Wat lief een puppy !
Thanks wat in het kledingtopic staat zijn meestal gewone iphone foto’s hoor. Soms plaats ik een foto die met de spiegelreflex is gemaakt. Dit is wat ik het liefst maak. Zwart-wit vind ik dus heel mooi en verder uit het leven gegrepen, puur en simpel, zoals het is. Geen opsmuk zeg maar ...
Ik ben ook Tbm Musicals vind ik ook geweldig! Maar kijk ze meestal op tv hihi Aaaah een puppy zo leuk! Alles wat klein is is leuk!
Ik vind het bij andere ook erg mooi! Paar jaar geleden liet ik me nagels groeien, kwas zo trots als een pauw en lakte ze in alle kleuren.. Tot er een haakje aankomt oid en dan begint het weer. Jaaaa de pup is zo leuk!
Ik heb ook jaaaaaaren nagels gebeten. Sinds ik kids heb is het over . De drang is helemaal weg. Nu denk ik zo af en toe ‘hé shit, tijd om ze te knippen’ . Wat voor pupje hebben jullie?
Leuk topic! Ik ben 25 jaar, en heb een dochter van 2,5 jaar, zoon van 1 jaar en nu 24 weken zwanger van een meisje. We wonen in Ede en werk in Utrecht 33u pw als pedagogisch medewerkster. Echt vrienden heb ik niet en ben eerlijk gezegd ook echt slecht in het onderhouden ervan..
Zo ik kom ook even binnenvallen. Wat een mooie foto's, echt heel gaaf! Ik fotografeerde vroeger best veel maar nu eigenlijk veel te weinig..
Mag ik er nog bij? Ik ben evanesco (zou toch cool zijn als ik echt zo zou heten ) Ik ben 34, alleenstaande moeder van 3 kinderen van 8 4 en 2. Woon in omgeving Gelderland. Door verhuizing uit de omgeving waar ik opgegroeid ben heb ik weinig contacten hier helaas. Ik ben niet super sociaal, dus vind het niet altijd even erg. Maar op de dagen dat de kinderen niet thuis zijn voel ik me soms wel alleen. Gezellig om jullie hier wat te leren kennen.
Ja ik geniet ook echt heeel erg van het thuis zijn nu ze zo klein zijn. En we hebben een heerlijk ritme zo, nooit echt sochtends vroeg haasten. Als het fotograferen echt je ding is zou ik er lekker mee doorgaan. Snap dat de inverstering dan ineens groot is, maar mocht je om wat voor reden dan ook het niet meer leuk vinden kan je het vast wel weer verkopen? Ja ik wil tzt weer als pedagogisch medewerker aan de slag. Al is mijn droom om echt lerares te worden maar dan moet ik nog een lange opleiding volgen haha als ze wat groter zijn ga ik daar wat beter overnadenken en keuzes maken
Wat leuk een puppy! Wat voor ras hebben jullie? Wij hadden eerst een labrador maar die is er helaas niet meer. Nu hebben we ook nog een jong hondje, 6 maanden is ze. Een boomertje haha heeeel wat anders als een lab
Haha wat voor lijstjes ? Ik ga niet meer zwanger worden hoor . Al zou ik het stiekem best nog eens willen meemaken.