Ik zie vanochtend ineens wat vreemds in de tuin, nouja vreemd.. ik heb het niet eerder gezien en heb niet echt een idee wat het is mijn eerste gedachte was vogelstront. maar dan moet het wel een struisvogel zijn geweest zo groot is het en zoals je ziet zit het zelfs tegen het huis aan met spetters iemand enig idee wat dit is ? ( ik ga al over mn nek bij het idee dat ik het dadelijk schoon moet maken bah! )
zou zeggen een of andere vogel die iets van bessen opheeft en flink geschete heeft of gebrokt. bah! ah joh emmer water met sop erover, effe schrobben met een bezem en weg
Die had last van spetterpoep Ga je ook over je nek als je een luier moet verschonen... Emmertje water der over ff schrobben met bezem aan klaar..
Oh da's gewoon vogelpoep van een vogel die te veel besjes heeft gegeten. Dat zie je hier ook veel doordat de bomen hier van die besjes dragen. Heel vervelend op je auto.
Als dit in een luier zou zitten.. ja zeker weten maar gelukkig heeft mijn kind geen luiers met deze inhoud
wil zeggen... gatsie wat die van mij zaterdag bij oma opheeft geen idee maar het meurde me toch chemisch en rare stukken dr in
Haha, LOL @ luierpret... maar de wc is ook erg als ze nog niet zelf de billetjes vegen, haha, zo klein en idd zo chemisch..hahahahha Hier wordt ik in ieder geval vrolijk wakker van, bedankt dames! Fijne dag allemaal!
Yuck! Succes ermee! En toen ik zelf de buikgriep had en misselijk was, ging ik inderdaad zowat over mijn nek van de Luier van Lisa!