Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Oh Sunnygirl, dit overkomt de meesten van ons weleens (mij in elk geval toch ;), ik wilde eerst schrijven allemaal maar heb het toch maar gewijzigd). Het is goed dat je daarna nog met haar hebt gepraat... Je hebt ook "alleen" maar je verbaal geuit, prima toch! Je hebt je dochter toch ook weer geleerd dat boos worden mag en kan en dat dat ook jou kan overkomen, maar dat je daarna wel eventueel sorry moet zeggen. Mooie les voor je dochter en niemand heeft er schade van geleden. :thumup:

2. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.718
    7.203
    113
    Vrouw
    Nogmaals bedankt voor deze tip! Heb nu eindelijk een afspraak staan, op 8 december. Dan ben ik zo'n 37 weken zwanger, dus hopelijk besluit deze uk niet dan al geboren te zijn :p

hummeltje5 en Cin85 vinden dit leuk.
  3. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Fijn te horen!
    Hopelijk wacht de kleine dan nog een paar dagen langer haha.

4. Vitamientjuh

Vitamientjuh Fanatiek lid

3 dec 2011
    3.069
    1.124
    113
    Vrouw
    Kan gebeuren toch? Iedereen wordt wel eens boos. Je dochter is 7, ze wist vast wel dat het niet mocht maar ze deed het toch. Denk wel dat zij nu echt weet dat ze dat soort dingen niet mag doen.

5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Mijn hond en kat, dikke maatjes

Bijgevoegde bestanden:

NiVa0230, TotalBella, hummeltje5 en 8 anderen vinden dit leuk.
  6. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Aahh wat lief! Mn dochter zag de foto mee en riep gelijk MAMA die hond lijkt op Sky (pawpatrol:roflmao:)

Sado en Zonnebloem92 vinden dit leuk.
  7. citroenrasp

citroenrasp VIP lid

12 mrt 2017
    16.386
    21.766
    113
    Mijn neefje heeft vandaag voor het eerst "droge" macaroni durven te proeven. Echt supertrots! :D Hij heeft een selectieve eetstoornis.

Gewooniemand, Cin85, TotalBella en 8 anderen vinden dit leuk.
  8. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Ah wat lief!

Zonnebloem92 vindt dit leuk.
  9. tuc

tuc Niet meer actief

Ik zit helemaal in de Sint voorpret. Voor de kinderen (eigen en neefje/nichtje) is alles binnen en al ingepakt. De grote mensen moeten hun lijstjes nog invullen, dan alles in de zak die we gaan afgeven daar op 5/12.
    Hier komen op 5/12 mijn ouders en ik ben al bezig met de catering. Lekker zoetigheid tijdens het uitpakken s middags en s avonds allerlei hapjes terwijl de kinderen met hun nieuwe spullen bezig zijn.

Het snoepgoed is ook allemaal al in huis. Evenals de schoencadeautjes en pakjes voor de opvang.
    Wij zijn er klaar voor:D

hummeltje5 en Magnolia29 vinden dit leuk.
  10. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Goede voorbereiding hoor! :thumup:

Ik las vandaag dat het Sinterklaasjournaal maandag 9 november begint. Werd er helemaal hyper van :roflmao:

Mamafiets, toch3 en tuc vinden dit leuk.
  11. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.718
    7.203
    113
    Vrouw
    Ooh, wat ben jij heerlijk goed voorbereid! Wij zijn nu met cadeau ideeën begonnen, maar mijn oudste wil echt elke dag wat anders, of eigenlijk gewoon alles uit elk speelgoedboek :rolleyes:

Paardenbloem en tuc vinden dit leuk.
  12. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.410
    30.732
    113
    Vrouw
    Voor jongste hebben we al wat cadeautjes in huis. Oudste heeft nog geen idee wat hij wil.
    Ja... een game-pc en ps 5. Gelukkig heeft hij zelf wel door dat dat een beetje te duur is :rolleyes:

Het feest met broer, dus, moeder en bijbehorende gezinnen samen kan niet doorgaan.
    Er is nog niet besloten of we iets alternatief gaan verzinnen. Voor de gezinnen zelf is het geen probleem. Gewoon gezellig met het eigen gezin. Maar denk dat oma wel nog langs wil komen. Dat moeten we nog afspreken.

13. tuc

tuc Niet meer actief

O dat is lastig ja. Hier hadden ze beiden best een specifieke wens. De oudste wilde heel graag skeelers en de jongste de mario lego startset. Dus dat was al het hoofdcadeau.
    Verder probeer ik aan te houden: something they want, something they need, something to wear, something to read. En dan voeg ik zelf iets creatiefs toe. Geen overdaad aan cadeau's en lekker overzichtelijk.

Dress en JupitR vinden dit leuk.
  14. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.718
    7.203
    113
    Vrouw
    Dat klinkt wel goed! Zo'n strategie hebben we hier (nog) niet. Klinkt wel slim ja! Voorkom je vast een hoop onzincadeau's mee.

tuc vindt dit leuk.
  15. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ja hier ook, S2 knipte bijna ALLES uit, ik zei dat ze beter uit kon knippen wat ze niet wilde :roflmao:

Gewooniemand, Poolvos, hummeltje5 en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. Zxcvb

Zxcvb VIP lid

13 dec 2019
    13.039
    14.705
    113
    Vrouw
    Ik heb eerst nog 2 verjaardagen...
    Dus de lijstjes mogen extra lang. Dat is wel fijn voor ze, zou je denken. Maar nee hoor. Mijn jongste wordt volgende week 5 en weet eigenlijk weinig te vragen. Hij begon zelf in een speelgoed boek te bladeren. Al heel snel legde hij het weg: was saai en stom. Tja als je voorin begint kom je eerst bij het baby speelgoed, dat is idd saai:D
    Toen naar eens samen gaan bladeren: Lego? Nee, dat vond ik niet leuk meer.
    Tiptoi? Nee, dat vind saai. En zo ging dat maar door. Lekker dan!o_O
    Verzin dan maar even iets.
    Nu heeft hij 4 broers boven zich, dus we hebben al veel jongens speelgoed. Dus ja, wat ga je dan vragen?

Ik heb nu een kidizoom voor hem gekocht, dat leek hem wel leuk.

17. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.718
    7.203
    113
    Vrouw
    Ohja, dat is de andere kant op :p

Die van mij is 4.5 en wil ook gewoon nog ToetToet auto's of ander speelgoed voor kleinere kinderen. En dan nog lego en spullen voor zijn houten treinbaan, spullen voor in het keukentje. Dan zeg ik: We hebben al een koffiezetapparaat, en dan zegt hij: Maar niet deze. Nee, dat klopt...;)

Jongste vind ik lastiger, behalve dat hij heel graag - net als zijn broer - een Mickey Mouse knuffel wil. Denk dat er ook maar wat grotere gezamenlijke cadeaus komen eventueel.

18. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.234
    6.094
    113
    Nu ik dit lees moest ik ineens aan mezelf van vroeger denken:
    Hadden jullie dat vroeger ook, dat aan beide kanten van de bladzijde iets stond wat je graag wilde hebben, maar dat je dan moest kiezen wat je uit ging knippen? Toen had ik al last van keuzestress :p

19. Dress

Dress Actief lid

29 mei 2017
    318
    831
    93
    Vrouw
    Wat slim! Hier voor beide ook al een hoofdcadeau, maar neem dit zeker mee voor de rest van de kadootjes. Thnx! :thumup:

tuc vindt dit leuk.
  20. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.799
    9.314
    113
    Gelderland
    Ik had online een leuk zeeppompje gezien a 20,-
    Nu heb ik laatst een labelwriter gekocht en toevallig liep ik net tegen precies zo’n zeeppompje aan voor 3,-
    Hier kan ik nou echt heel blij van worden he :p
    Bekijk bijlage 667137

Poolvos, tuc en Cindy1977 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina