Ben zooo happy! Ben echt van de geurtjes in huis, Rituals, complete Yankee fan... Maar nu dit en werkelijk geweldig!! Love it! Portemonnee vond het minder leuk, maja, het oog wil ook wat. Het is een lamp en warmer in één. En keuze uit 80 geurtjes, en wát voor geurtjes!
Mijn dochter van 4 komt naar mij toe terwijl ik op de bank liggend de baby voedt. Ze aait mijn buik en roept dan helemaal verontwaardigd: "mama, waarin ben je hier en hier ZO DIK?!" *wijst naar mijn buik en taille... En bedankt...
Je bent er nu echt bijna he. Wat is de reden van de vervroeging? Wat zul je blij zijn als ze er eindelijk is
Ja! Ben er heel erg blij mee haha! @Mamafiets de gynaecoloog vond het niet verantwoord om de datum af te wachten doe eerst gepland stond (met name lichamelijk voor mij)
Oh, ellende. Ik vond een huis willen kopen net zo'n stom proces als zwanger worden. In deze tijden is het zo'n ongrijpbaar proces. Hopelijk volgende keer meer geluk!
Zuur he! Wij zoeken best iets specifieks binnen een straal van 30 km en komen dan vaak in andere dorpen terecht dus ik moet eerst kijken of de kinderopvang rond te krijgen is en tegen die tijd dat dat rond is, dan is het huis al verkocht
Ik heb net een enorm fijn maar belangrijk gesprek gehad. Zag er enorm tegen op maar die man aan de telefoon was zo positief en zo heerlijk menselijk ipv zakelijk. Er is een hele last van mijn schouders afgedonderd