Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Net een sollicitatiegesprek gehad. Verliep super, hele leuke baan, leuk salaris, hele leuke legale voordelen. Maar..de tijden:cry::cry::cry:4 dagen per week van 08:30 tot 17:00 wat betekent dat kinderen minstens 3 kwartier in de voorbewaking en tot 17:50 in de nabewaking moeten blijven en dat vind ik zo zielig. Nu ik nog stage loop, zitten ze daar tot 17:20 en dan zijn zij de laatste die opgehaald worden.
    Zou deze week horen of ik het geworden ben of niet en weet nu niet of ik zelf alvast een mailtje moet sturen en zeggen dat ik het niet wil of moet afwachten tot zij mij contacteren. Zo jammer dat het geen deeltijds is of dichter bij huis:(:(

2. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Kan je niets met je partner regelen? Hoe oud zijn je kinderen? Klinkt wel als een leuke job... Ik zou eens na gaan denken over andere mogelijkheden qua opvang. (grootouders, ouders van klasgenootjes, man, ...) Wie weet kan je voor 1 of meerdere dagen wel iets regelen.

Hier moet dochtertje sinds dit schooljaar ook naar voorschoolse en naschoolse opvang, dus ik snap je wel...

Is thuiswerk mogelijk?

Syane en Vergeten vinden dit leuk.
  3. Vergeten

Vergeten Fanatiek lid

1 dec 2019
    1.011
    1.722
    113
    Vrouw
    Thuiswerk is deels mogelijk tot de corona maatregelen weer versoepeld worden, daarna is het kantoor voltijds open en moet je aanwezig zijn.
    Mijn ouders wonen te ver weg en sm haalt al kinderen van schoonzus van school in een andere buurt.
    Oudste is al 11 en zou in principe met broertje en zusje naar huis kunnen lopen, alleen krijgt ze de voordeur nooit open (is ook een lastige,soms heb ik er zelfs moeite mee) maar dan zitten ze ook meer dan 2 uur alleen thuis, zonder een volwassene in de buurt.
    Buurvrouw waar ik goed contact mee heb heeft zelf 5 kids, dus die zit ook niet op 3 van mij te wachten:roflmao: en man is ook vaak pas na 18:00 thuis, doordat ze op verschillende locaties door heel het land werken.
    Denk dat ik toch maar morgen een mailtje naar die man ga sturen en aangeven waarom, misschien dat er toch nog wat geregeld kan worden (als ze al voor mij zouden kiezen) en anders dikke pech voor mij, maar kinderen gaan voor.

4. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Ja misschien willen ze wel mogelijk maken dat je altijd 2 dagen thuis kan werken bv... Of eventueel de 32 u spreiden over 5 dagen? Of dat heeft misschien niet echt je voorkeur? Succes ermee!

AliceBlue vindt dit leuk.
  5. NiVa0230

NiVa0230 Fanatiek lid

14 dec 2018
    1.707
    3.848
    113
    Het wordt tijd dat het eten gebracht wordt..., heb namelijk al 11 zakken chips in mijn Jumbo online winkelkarretje gemikt. Straks na het eten nog maar eens kijken of dat nou echt wel noodzakelijk is :roflmao:

Iertje81, AliceBlue, Prettykitty en 5 anderen vinden dit leuk.
  6. paula1984

paula1984 Niet meer actief

Nadat er 7 van mijn mooie garnalen zijn dood gegaan oa omdat ze niet door hun vervelling heen kwamen...ik nu mijn eerste lege vervelling in de bak zag!! Joepie :):):):):)

Magnolia29, Rizzoli, Lexie74 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.726
    7.229
    113
    Vrouw
    Ik las eerst verveling :p Wist al al niet dat dat bij garnalen zo dodelijk kon zijn;)

Kleintjuh85, Sado en NiVa0230 vinden dit leuk.
  8. paula1984

paula1984 Niet meer actief

:roflmao:

9. toch3

toch3 VIP lid

28 dec 2013
    18.314
    17.216
    113
    Ik ook

10. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.454
    30.844
    113
    Vrouw
    Whaha ja die beesten vervelen zich dood :roflmao:

11. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Ik zou even afwachten.
    Mogelijk is gastouder een optie?

12. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.454
    30.844
    113
    Vrouw
    Dat ik na weken twijfelen het gewoon maar heb gedaan.
    Een huisje geboekt voor de carnavalsvakantie.

Ik wilde geen risico lopen naar een park te gaan, waar misschien alle leuke dingen dicht of per tijdslot zijn. Dus het is een natuurhuisje geworden. Midden in een bos. Met helemaal niks erbij. Behalve dan rust, ruimte en natuur :)
    Dus ook al lopen de besmettingen straks weer de pan uit. Dat moet veilig zijn om met mijn eigen gezin te zitten.

Magnolia29, Zxcvb en toch3 vinden dit leuk.
  13. Mamafiets

Mamafiets VIP lid

22 apr 2019
    18.454
    30.844
    113
    Vrouw
    Is het mogelijk met hen in gesprek te gaan over de werktijden?
    Als beide partijen enthousiast zijn, dan is er vaak wel wat mogelijk met minder werken.
    Had een collega van mij ook. Officieel moet je bij ons een contract van minimaal 32 uur. Zij wilde max 24 uur. En omdat ze haar zo graag wilden hebben werkt ze nu dus 24.

Syane en Bailey07 vinden dit leuk.
  14. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Onze poes is ziek. Vandaag mee naar de dierenarts geweest. Medicijnen meegekregen, maar de dierenarts wist ook niet wat het was en ging nog overleggen met een andere dierenarts.
    Poes zit me heel de tijd al zielig aan te kijken :(

15. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Onze poes heeft een uitnodiging gekregen vd dierenarts voor de jaarlijkse inentingen. Deze kat is altijd erg nerveus en gaat met 4 poten wijd om die reisbak niet in te hoeven. Mijn pa heeft onlangs een tetanus prik moeten ophalen omdat ze hem heeft opengekrabd tijdens het erin duwen.
    Dus ik heb een kaart teruggestuurd waarin staat (uit naam van de kat) dat 'ik niet durf' en dat 'ik mij aan de corona maatregelen wil houden en dat het daarom verstandig is om de prik over te slaan dit jaar'. Gewoon met een grappige bedoeling zeg maar.
    Er staat ook in dat indien de baasjes er anders over denken zij nog contact zullen opnemen. Dus over een week bel ik ff voor een afspraak :p ben echt benieuwd wat ze van de kaart vinden:o:

toch3, TotalBella, Vergeten en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Berte

Berte VIP lid

24 feb 2011
    7.028
    3.840
    113
    Vrouw
    Thuis
    Zojuist heeft mijn vriend de picnic boodschappen uitgepakt.

Een groot demonstratief ongenoegen van hem omdat hij vegetarische kipstukjes tegen kwam.

Prullenbak ging open, etc. etc.

Dus ik heb hem gevraagd of hij nu niet doorhad dat hij dit al maanden in zijn chicken tonight at.

Ver van voor die irritante reclame op tv.

Nou nee dus.

:roflmao::roflmao::roflmao:

Nu weet hij het dus wel, ook hij eet nu af en toe vegetarisch.

Eens kijken of hij de komende tijd de andere vegetarische maaltijden die we tegenwoordig eten ook herkent.

toch3, Shay25, Zxcvb en 2 anderen vinden dit leuk.
  17. Bailey07

Bailey07 Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.187
    1.749
    113
    Hahaha fantastisch deze! Zo ging het hier ook.

18. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.694
    18.775
    113
    Vrouw
    Dat er net iemand op de deur van mijn ziekenhuis kamer kwam kloppen en vroeg of alles oké is.
    Mss maar best dat ze mijn kamer niet binnen mag komen en dus ook niet kon zien hoe ik :evil::mad:deed :D.
    Het is begot middernacht. Laat mij met rust.

19. AliceBlue

AliceBlue Actief lid

13 feb 2020
    107
    49
    28
    Vrouw
    Ik zou vragen om thuiwerk mogelijkheden of werken als je man thuis is. Ik vind 40 uur echt veels te veel als je kinderen heb. Tenzij je wel moet voor het geld. Maar 3 dagen zou perfect zijn

20. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.726
    7.229
    113
    Vrouw
    Dat ik gisteren een heel leuk compliment kreeg van de fysio van mijn kleuter, namelijk dat ze de dynamiek tussen ons zo leuk vindt, en dat ze bij andere ouder-kind paren ziet dat dat echt niet vanzelfsprekend is. Ik doe (natuurlijk) mijn best een goede en leuke moeder te zijn en vond het heel leuk dat te horen.

Aanleiding was dat mijn kleuter mij een "grote jongen" noemde op een vraag van mij:p

Waxinelichtjes, toch3, Mamafiets en 2 anderen vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina