Vreselijk die bende kan echt niet, ik zal er een melding van maken! hahah nee hoor Leuk truitje! Lekker fleurig
Je melding zal waarschijnlijk bij mezelf binnenkomen dus bespaar je de moeite En dankjewel. Ben er ook echt blij mee!
Haha, het is je vergeven hoor. Je truitje trekt gewoon alle aandacht. Als je niks over de rest had gezegd was het me niet eens opgevallen. Nu ging ik er op letten Heel leuke trui, hij staat je goed
Mij vielen vooral die gestreepte dingen aan weerszijden op, nu vraag ik me af wat dat zijn... Echt een superleuke trui! Erg mijn stijl
Ik ben gisteren uit de app groep met schoonfamilie gestapt. Die mensen zijn zó asociaal! Er werd een foto gedeeld van een zorgverlener die bij ons nichtje thuis kwam testen (was zo geregeld vanuit haar werk). Die persoon komt daar dus met gevaar voor eigen gezondheid. Deze werd dus even belachelijk gemaakt over het pak wat ze/hij aan had. Het mondkapje was natuurlijk de grootste onzin en oh ja, die pakken konden ze met kerst wel aantrekken. Hiermee steken ze de draak met ons, want wij hebben aangegeven niet met z'n allen bij elkaar te willen zitten met kerst i.v.m. de huidige maatregelen. Zij gaan dat natuurlijk wel doen zonder ons en zijn dan nog met te veel personen (zoals de regels nu zijn). Straks inenten, jaaa daaaag, dat doen we echt niet en zo ging het maar door. Zwager heeft een tattooshop en die vertelde dat daar niemand een mondkapje draagt, zowel zij als klanten niet. Ik kan me daar zó niet in vinden. Ze willen zo hard hun mening verkondigen, dat doen ze dan maar lekker tegen elkaar. Ik maak er in ieder geval geen deel meer van uit. En het voelt heerlijk!
Jongste blijft gewoon om 545 wakker worden sinds invoering wintertijd. Zodra de 6 in de klok zit ben ik tegenwoordig tevreden. Hij is 2.5 en een slaapwekker, dikkere slaapzak en groot bed maken ook geen verschil. Hij brult om papa of mama, ook al weet hij dat een rood schaap slapen betekent. En zijn broer slaapt in de kamer naast hem, dus brult hij ook vaak wakker. Oudste is wel zo'n braverik dat hij vervolgens blijft liggen tot half 7, maar die redt het einde van de dag ook lastig. De vreugde van kleine kinderen
Het was ook een oppepper Mijn stiefzoon heeft het ook en ik zie Ies ook een beetje die kant op gaan Wat wel fijn is aan Ies, is dat ze geruisloos naar beneden gaat, een flesje water pakt (ik vul elke avond een flesje met kraanwater en zet het neer: just in case), een cracotte belegt met kipfilet en rustig gaat zitten. Ik hoor haar geeneens. Soms komen wij beneden en zegt ze dat ze er al heel lang zit. Kun je je ook afvragen hoe lang dat is...
Dat wel beter. Dafne roept en komt pas dr bed uit als ik zeg dat het mag. Ze moet van mij als het voor 6 uur is, wel nog in bed blijven, maar ja, kan me voorstellen dat dat lang duurt als je kind bent, haha. Slaapwekker ook nooit geholpen. Jaar geprobeerd, maar ze is er echt niet langer door gaan slapen. En dan zijn er mensen die zeggen dat ze voor een bepaalde tijd niet eruit mogen, maar als je kind zo vroeg wakker is, is dat geen doen om nog meer dan een uur in dr bed te blijven. Inmiddels gaat zij gewoon naar beneden en blijf ik nog in bed tot half 7/7 uur. Maar slapen kan ik dan toch nooit meer.
Nooit een Sam gehad Nee en je kunt nog zo zeggen heel de tijd dat ze moeten slapen maar voor een kind, of volwassenen, werkt dat toch niet? Ik zie het ook aan m’n man. Als die wakker wordt om, pak ‘m beet 6 uur, kan ie ook niet meer slapen. Waarom zou je dat wel tegen je kind zeggen dan als je weet dat dat niet lukt? Dat begrijp ik niet, al zullen anderen daar wel een reden voor hebben
Dat is UITSLAPEN hier hoor We waren up and running om 4:30 hier Tegenwoordig is 5 uur ons hiephiephoera moment
@Iertje81, goed punt dat ik/andere volwassenen ook niet op commando kunnen doorslapen Het zou wel heel fijn zijn als hij tóch iets langer slaapt, en anders iig zichzelf vermaakt. Gelukkig heb ik een man die meestal bij hem kruipt, maar eenmaal wakker van zijn geroep slaap ik ook niet echt meer. Vandaag geen werk, want verlof. Ik wacht vol ongeduld op een baby
Ohja, jullie doen het nog ruim een uur eerder dus, aiaiai. Houden jullie het een beetje vol? Mijn man kan gelukkig goed functioneren met minder slaap. Ik niet zo, en zeker zwanger niet