Ik heb ook gesport vanmorgen, maar niet op de manier waarop jij dat hebt gedaan denk ik En ja het is een flauw kinderachtig grapje, maar ik hou d'r van
O ja, ik bedoelde eigenlijk sommige volwassenen. Ik val daar niet onder namelijk O ja, je hebt verlof natuurlijk. Nog niet helemaal wakker denk vanmorgen
Moed houden. Mijn zoon was ook altijd vroeg wakker. (Maar bleef wel netjes in bed) nu is hij twaalf en warempel hij slaapt soms al een beetje uit. Dan wordt hij zowaar na 8 uur pas wakker
Potv... mijn manager kwam net binnenlopen toen ik dit las en vroeg waarom ik moest lachen... Ik kon haar natuurlijk niet vertellen wat ik aan het doen was. Verdorie, ik zit altijd met mijn goede kant (linkeroog) naar de deur op kantoor en juist nu niet. Ik schaam me dood
Oh als je van geurkaarsen houdt nu bestellen . Vind ze heerlijk. Vooral die Rainbow en christmas cookie.
Ik moet ook een nieuwe, maar ben door man zo gigantisch verwend deze maand (gellak set, rituals kalender en een garmin), dat ik niks ga vragen haha. Ben volgende week jarig, kan het wel aan mijn ouders vragen. Die zoeken nog iets.
O dan ben je zeker verwend! Ik had ook niks verwacht, maar man had dus een meevaller en vroeg of ik iets wist wat ik niet zomaar koop. Noemde de yankee en moest wat geuren geven die ik lekker vond. Krijg ik ze allevier
Haha ja was ook goed verbaast moet ik zeggen. Lief van je man dat ie ze allevier heeft gekocht, kun je ook lekker lang mee doen.
In de planten winkel al vaak vast gehad maar ik vind het niet zo een mooie potten. Jammer want ze ruiken wel lekker e