Maar echt. Aangeplakte kaas, verwassen champignons.. die kroontjes van de tomaten bezorgen me altijd een hartaanval (omdat ik ze verwar met spinnen)..
Wij zeggen altijd voor de grap tegen Luc; wacht maar tot je 16 bent. Dan komen we midden in de nacht: ‘ik heb honger, ik wil eten, kom je kletsen? Ik ben wakker’ En niet 1x hè. Neehee, 4x
Gister verjaardag van m’n vader gevierd met een klein clubje; m’n moeder, m’n zus en haar gezin en m’n oom en tante. We haalden herinneringen op en wat m’n vader ons allemaal had geleerd. En opeens moest ik zo huilen en zei ik tegen m’n moeder; ‘waarom leerde hij me niet hoe ik hem moet missen?’ Ik kan dat dus gewoon echt niet...
whahahaha!! mijn vriend had een tijdje terug wat resten saus in de wasbak gegooid met ui/wortel enzo en daarna al het servies in de wasbak gestapeld.. waardoor het dus bijna onmogelijk was om even iets om te spoelen of handen te wassen.. pas na 2 dagen zag ik dus dat er een hoop saus onder in lag en allles zat onder en vastgekoekt zoooo vies en vervelend!! maar ja, dat heeftie geweten ook hahaha
Ja gatver. Overigens vind ik dat ook met vuil bestel in de gootsteen gooien en vervolgend je handen erover heen wassen. Of je zet het in de vaatwasser die er 1 cm naast staat, of als je het mes nog nodig hebt leg je het neer op de aanrecht/broodplank. Maar niet in de gootsteen gooien er water erover heen doen.
Op dit moment lig ik in mijn bed in het donker en ik houd met mijn hand een electrische vliegenmepper in de lucht, met de hoop dat die k.. mug er tegenaan vliegt.
Mijn jongste dochter is wat verkouden en moet dus thuisblijven. Ik moet dus nu proberen van uit huis te werken... net weer een week begonnen. Heel benieuwd hoe dit in het najaar gaat. Weet echt niet hoe ik het dan moet regelen allemaal....
Ik denk nu alleen maar: YES! Iemand in Nederland heeft meer muggenoverlast dan wij hier in Zweden. Sorry he?
Ik heb gewoon 8(!!!!!!!) muggenbulten op 1 dijbeen. Nou heb ik flinke dijbenen maar jeeeetje, dat vind ik niet normaal. Zelfs 2 naast elkaar.
Vandaag is het een jaar geleden dat ik ben bevallen van onze kleine ienie mini zoontje❤️ Ik heb lang geleden bewust vrij genomen op deze dag maar eigenlijk weet ik niet zo goed wat ik wil doen. Had me voorgenomen om wel 'iets' te doen maar het liefst schrob ik het hele huis
Wij kunnen elkaar een handje schudden. Ik heb hetzelfde probleem met mijn tweeling. Ik ervaar het als een hel.
Oei, een rare dag dus vandaag. Gewoon doen wat voor jou goed voelt. En anders een flesje wijn opentrekken en in de tuin gaan zitten (als het droog is bij jullie)