Ik had uitgerekend vandaag(!) een afspraak bij de nagelsalon. Waarom niet gisteren? Nu kan ik zelf gaan klooien met het verwijderen van Shellac...
Oh nog iets om te delen.. ben in een gemene bui vandaag: gisteren zijn ze gestart met het verbouwen van onze bijkeuken dus afgelopen weekend hebben we vooral alles opgeruimd en leeggehaald. Ik zeg al maanden tegen man dat hij het karton een keer moet plat maken en wegbrengen (als ik het zelf wil doen dan zegt ie 'nee, ik doe dat.'). Afgelopen zondag hadden we dus een flinke stapel weg te werken. Ik stootte op een gegeven moment kei hard mijn hoofd tegen een doos, waarop mijn man heel hard begon te lachen. Echt heel droog. Waarom zou je dat doen? Deed nog zeer ook (volgens mij had ie dat niet door in eerste instantie). Op een gegeven moment wilde hij een aantal dozen plat stampen, niet weten dat er een stuk plastic onder lag.. Dus wat denk je: meneer maakte een duik en lag op de grond. net goed.
Gefeliciteerd! Lekker in je bed blijven liggen, netflix aan, thee voorraad bij de hand en een stuk taart. Ik zou graag hetzelfde doen
En toch ga ik u een gelukkige verjaardag wensen. Vloek maar eens goed rond al het gedoe en hopelijk vind je snel de energie om er terug tegenaan te gaan.
Zoiets vind ik dus hilarisch. Ik zou mij dus ook krom lachen als mijn man dit zou voorhebben, nadat hij mij wat stond uit te lachen
Oh nog iets om te delen: ik vind het bekrompen dat de opvang sluit vanwege het beperken van het aantal reisbewegingen en contactmomenten tussen ouders en dus niet vanwege het besmettingsgevaar van kleine kinderen... Ik mag hopen dat er weer een compensatie komt, want de volle pond betalen terwijl wij er ook hinder van ondervinden (want ons werk gaat ook gewoon door, hetzij thuis). Waarom blijven betalen als je er geen gebruik van maakt + ook nog werken en moederen combineren.
Ben normaal gesproken totaal niet van de impulsaankopen maar vandaag toen ik naar de apotheek ging heb ik prachtige roze pantoffels gekocht Kinderen vinden ze ook geweldig, ze zijn al toegeëigend door H
Dat ik gisteren bij de fysio ben geweest. Ze mijn spieren 'even ging oprekken' En dat ik vandaag dus al de hele dag als een zombie op de bank lig. Bah wat doet ademhalen soms pijn