Badr heeft terecht verloren dat maakt dat ik er zo ziek van ben. Ik voel ineens zo mee met mijn man hoe het voor hem dus voelt als Ajax bagger speelt. Enige verschil dat ajax elk jaar weer kans maakt op titels en die tijd voor Badr nu gewoon echt helemaal klaar is. En dan die andere belangrijke wedstrijd dat die zelfingemomen Doumbe gewonnen heeft. Denk dat man zich dan zo voelde toen feyenoord landskampioen werd haha.
Ja, het kan natuurlijk altijd. Maar ik vind het zo gek haha! Heb wel een mini beetje roze verlies op m'n wc papiertje gehad. Maar was 1x een sliertje (leek van een geknapt adertjes) en 1x 3 sliertjes. Vind ik toch wat vreemd... Maar het is gewoon afwachten!
Dat kan ik me goed voorstellen. Ik hoop dat je snel gewoon ongesteld wordt. Dan is die onzekerheid voorbij.
Ik mag/moet morgen mijn proefschrift verdedigen en ik ben stikzenuwachtig, maar heb er tegelijkertijd ook best wel zin in, heel dubbel. Morgen rond deze tijd ben ik bijna klaar en mag ik mezelf, hopelijk, dokter noemen. En zo niet, dan hebben we een hele hoop bier in huis (kerstgeschenk van mijn man )
Ik blijf maar denken aan het overleden dochtertje van Jan Dulles. Ik vind het zo erg. Ik durf niet te denken aan het verdriet wat deze mensen moeten voelen. En ook alle andere ouders die soortgelijks mee hebben gemaakt. Wat een drama, verschrikkelijk. Er is gewoon weer een lichtje gedoofd in de wereld.
Mocht je nou op zoek zijn naar dat éne boek en niet kunnen vinden. Boekwinkeltjes.nl Ziet er uit als een gare website maar tot op heden hebben wij er veel succes mee. Je zoekt op je boek evt taal en als hij beschikbaar is kan je m daar bestellen. Aanbieder stuurt je dan een mailtje en na betaling krijg je je boek toegestuurd. Had voor 13.50 zo disney breipatroonboek binnen die op bol.com voor veeeeeel duurder stond. En een verschrikkelijk moeilijk te krijgen boek uit de dark elf trilogy van RA Salvatore. Hadden 1 andere aanbieder gevonden maar die was 175,- (no shitting) en ik vond m daar voor 10,- geen idee van de staat, als de letters er maar in stonden was t goed.Kwam binnen in mint condition...
Het is helemaal goed gegaan! Ik ben nu dr. Noxe Het was eigenlijk allemaal wel heel erg leuk, en heb zelfs van de verdediging genoten
Vandaag voor het eerst in mijn leven 'bewust' afscheid van een dierbare moeten nemen. Bewust als in: persoon was nu nog aanspreekbaar, maar de kans dat we hem nog weer levend zien is nihil. Op de terugweg in de auto lekker zitten janken en ben nu echt moe. Zo maar op de bank met een kop thee en chocolade en met man er nog even over praten.
Oef heftig hoor. Zoiets meegemaakt met mijn oom. Hij was terminaal en heeft zelf heel bewust een aantal mensen (waaronder ik dus ook) uitgenodigd om nog te spreken. Heel vreemd gevoel. Heftig. Emotioneel. Maar ook heel mooi en fijn dat dat kon.