Ik zit al de hele morgen te klagen tegen mijn vader, ik heb er serieus wel VIJFTIG! Ik zie er nooit 1 vliegen, maar dat houd ze niet tegen om ons 980 keer te steken zeg!
Nou of niet! Heb voor vandaag alles weten te regelen, maar ben kapot! Dit wordt een lang jaar ben ik bang... Mijn andere dochter is standaard verkouden van september tot maart bijna.
Pas huis gekocht, zijn flink aan het verbouwen. Badkamer zou 3 weken duren, gaat 5 of 6 weken duren. Zouden een paar nieuwe kozijnen krijgen vorige week, waren ook nog niet binnen door corona vertraging. Klap op de vuurpijl zou vanmorgen een tegelzetter komen voor de vloer in de kamer dicht te storten (zit ong 50 cm loze ruimte onder de vloer) en te isoleren, vloerverwarming, betegelen. Komt de knakkert niet opdagen!!! Ben hem al vanaf vorige week donderdag aan het bellen en appen hoelaat hij er vandaag zou zijn, dat we zorgen dat er dan iemand is. Geen reactie, telkens voicemail, neemt niet op, belt niet terg, appt niet terug (wel online op de app). Was om te plóffen vanmorgen! Tranen stonden in mn ogen van gif.. Als het niet kan, of niet lukt of er is wat anders.. Prima! Maar laat het weten! Nu zitten we te kijken met een open vloer..
Dat ik de hele verdere middag niks meer ga doen want het is ineens zo vies warm buiten. Ik voel een giga koppijn opkomen. Heb er effe geen zin in pff
Hier nog eentje.. jongste dochter is verkouden en mag dus niet naar de opvang. Ik werk in het onderwijs maar omdat ik geen opvang heb moet ik nu ook thuisblijven. Weet ook niet meer hoe ik het anders op moet lossen. Sterkte!
https://www.rtlnieuws.nl/editienl/artikel/5130541/kinderen-snotneus-naar-school-corona-test-verkouden-snottebel
We zijn met de achtertuin bezig maar men hè, wat een klus om zelf helemaal leeg te halen en weer op te gaan bouwen. Alles gaat eruit en alles gaat opnieuw. De stenen die er nu liggen gaan we omdraaien en die moeten dus allemaal schoongeveegd worden aan alle kanten waar ben ik aan begonnen
Wij hadden een architect en hovenier gevraagd in februari, toen kwam covid en begonnen we alvast zelf maar..... Nu zijn we dat geld kwijt aan een fysio en massages Maarrrr het is wel mooi geworden en uiteindelijk was het echt leuk om zelf te doen. Veel plezier alvast!
Vroeg in het voorjaar hadden we ze al. Sterker nog, afgelopen winter ook een paar. Vroeger had ik er alleen in het najaar soms eentje.
Ja snotneuzen mogen weer vanaf morgen bij ons. Heeft één van mijn kinderen sinds net weer koorts. Ik word niet goed
Ooo ik kan het me echt zo goed voorstellen. Maar we moeten door. Hou vol meid. Ooit wordt het weer normaler allemaal. Hopelijk is die koorts snel weg!
Dat ik zo trots ben op mijn meisje hoe goed ze het doet op school. Ik zag er echt tegenop dat ik haar voor het hek af moet geven en ze zelf naar de klas moet lopen maar ze doet het alsof ze al jaren bij de kleuters zit. De eerste dag wilde een juf die bij de deur staat meelopen en toen zei ze ik weet zelf wel waar juf ... haar klas is hoor. En daar ging ze met haar rugtasje alleen. Misschien is het voor haar makkelijker omdat ze niet beter weet dan voor kinderen die normaal door de ouders tot de klas werden gebracht. Ik loop wel elke ochtend even naar haar klasje om vanaf buiten door het raam te kijken of ze echt naar binnen gaat en niet via een andere uitgang weer de benen neemt maar tot nu toe staat ze elke ochtend zwaaiend en met een big smile in de kleuterklas.