❤️❤️❤️ Dikke knuffel @Iertje81 en @Mim89 ❤️ Zo herkenbaar wat je schrijft iertje. Dat traject blijft steken. Nu is alles voor ons nog vers, en stopt ons traject niet omdat wij ons donorkindje gaan begeleiden in de zoektocht naar zichzelf... Maar het traject laat zijn sporen achter. Of je nou zwanger bent, 2 kindjes hebt of 10. Ik denk dat dat heel normaal is en dat daar eigenlijk te weinig over gesproken wordt... omdat men vindt dat iemand dankbaar moet zijn. Maar weet je? Oud zeer maakt je niet minder dankbaar voor wat je hebt❤️ Misschien juist wel meer dankbaar omdat je weet wat ervoor nodig was. @Mim89 Natuurlijk kan niemand je garanties geven. Maar echt... er is zo ontzettend veel mogelijk! Kan het niet linksom, ga dan rechtsom. Zoek je eigen weg hierin en volg altijd je gevoel! Pak je traject in eigen handen... durf vragen te stellen, durf een andere kant op te denken, niks is te gek. Zolang jullie je gevoel volgen en doet wat goed voelt, is het goed. Hoef je nooit achteraf te denken: hadden we maar... Ik hoop het heel mijn hart dat ook jullie er gaan komen! Kerst is altijd zo’n confronterende periode... Ooit komt er een Kerst die fijner voelt❤️
Dat ik toch wel verdrietig ben. Mijn meisje jarig en weer maar 3 felicitaties. Nog 1 jaar en we hebben een tiener in huis. Tellen we niet mee. Ik heb goddorie meer familie dan die me in de steek lieten. En waneer ik een bericht op fb donder stromen ze binnen.
Ik blijf gewoon doorknokken totdat het lukt. Ooit moet het gewoon lukken. Het is soms heel frustrerend als mensen om je heen binnen 3 rondes blijvend zwanger raken, en dat jij degene bent die het eerst riep ik wil zo graag kinderen en dat jij de laatste bent die een kindje krijgt. Maar idd, alleen al hier op het forum genoeg verhalen te lezen van vrouwen die zo lang hebben geknokt en waarbij het toch gelukt is uiteindelijk. Dan val ik met mijn 'pas' 1 jaar en 9 maanden nog mee...
Het maakt niet uit hoe lang of hoe kort je ermee bezig bent en hoeveel miskramen je wel of niet hebt gehad. Als je iets heel graag wil dan duurt alles lang en mag het verdriet er uiteraard gewoon zijn!
Het is ook frustrerend als mensen ‘meteen maar’ zwanger worden en het jou (nog) niet lukt. Ik heb beide kanten gekend. Ies was een ongelukje. Één keer condoom ‘vergeten’ en ik kwam erachter toen ik bijna 22 weken zwanger was. En weer 3 maanden later was ze er En Luc, ja dat lukte een maand nadat ik m’n spiraal eruit had laten halen. Wel andere man dan diegene waarmee ik dat traject heb doorlopen. Ik heb het daar ook best moeilijk mee gehad dat ik zo snel zwanger was. Niet alleen naar m’n ex toe maar vooral ook naar mezelf. Het was zo geen onbezorgde tijd en ik vond ook niet dat ik het ‘verdiende’ of zo. Terwijl ik eigenlijk heel blij moest zijn. Ook naar de buitenwereld want het was toch fantastisch dat ik nu eindelijk kreeg wat ik wou?
Zo verwarrend al die gevoelens... En je voelt je zo snel 'schuldig'. Het is gewoon vaak zo oneerlijk.
Dank je. Niet fijn he. Ja joepie ze wilde niet blijven zitten tot ergens in januari. Net al haar grote broer kon zij niet langer blijven zitten dan 38w5d. En lees mijn onderschrift want een tiener hebben we al moeten hebben.
Ik heb vanavond een date met een fles wijn. VK geen enkele spoor van een zwangerschap meer gevonden. Vermoedelijk een hele vroege miskraam maar ze gaan zekerheidshalve nog wel even de bloedwaarden controleren, loopt niet helemaal zoals men zou verwachten. Fijn dat er doorgepakt wordt. De negatieve thuistesten sinds de bloeding waren al niet heel bemoedigend.
Ja 3x mis achter elkaar. Hadden er niet heel veel vertrouwen in maar wel voorzichtige hoop. Januari als t goed is de volgende periode. Net besproken dan gaan we met ovulatietesten aan de gang. (vroeger heel stellig uitgesloten omdat we alles zn beloop wilde laten)
Ik weet wat het is helaas, het heeft na S2 veel tijd en tranen gekost eer E kwam. Hebben ze weleens met een camera in je bm gekeken? Als ze dat bij mij niet hadden gedaan, had E er nooit geweest. Het is zo maar een kleine tip, ik blijf met je mee hopen hoor!
Aaaah toch Hele dikke digitale knuffel. Ik ga heel hard duimen dat 2021 een betere tijd gaat worden voor de lieve dames op dit forum!!