Oh kak, had ook helemaal niet gekund met de opvang dicht natuurlijk... ik denk niet heelmaal helder geloof ik
Snap je zo goed. Ik zit dan in een ander schuitje maar die opmerkingen slaan gewoon nergens op. Mensen zijn hard en gemeen tot dat ze het zelf mee maken. Zo waren wij 2 jaar hobbyen en werden we zwanger dit werd een miskraam. Half jaar later was ik zwanger van mijn zoon die achteraf niet gezond was geboren. We wilde niet meer het was goed zo maar toch ging het kriebelen. Was van de pil af en bam 2 maanden later zwanger wel gezond maar met een pakket waar je u tegen zegt. Wij zijn hard geworden en hebben veel moeten slikken. De opmerkingen waren gewoon afschuwelijk. Zeggen het gebeurt vaak bij de eerste en dat ik niet mocht zeuren wand het was maar 4 weken.(8w er achtergekomen dat het kindje was gestopt bij 4w. En als de een een miskraam kreeg verging de wereld en ik mocht niet zeuren. Of na dat onze zoon overleden was vonden ze het maar raar dat wij nog stonden en leefden. En nu is onze dochter zielig een kindje maar bla bla.. Ik zou willen dat ik een klein beetje van mij kon geven aan een andere vrouw. Wand wij willen nu echt niet meer het is goed zo. Sterkte en hopelijk op een mooi jaar..
Nog even iets om te delen. Ik zit nu de laatste pagina's te lezen van wat hier geschreven is, dan slaat mijn "tegenvaller" natuurlijk helemaal nergens op zeg Sommige dingen zijn gewoon zo ontzettend klote en oneerlijk... @Mim89 en @Vero0504 ik hoop zo ontzettend dat 2021 het jaar mag zijn dat jullie een gezonde mini mogen dragen/krijgen!
Wat heb jij ook veel meegemaakt. Ongelooflijk die opmerkingen die jij hebt gekregen... Sommige mensen denken echt niet na voor ze iets zeggen...
Bij ons ook reacties van "je hebt er toch nog 1?" Hier ook, dochter* had een zichtbare "aandoening". Onze zoon heeft autisme, en kan daarbij zijn emoties niet reguleren. Oftewel heel de dag gillen, boos, afpakken, duwen, anderen bewust pijn doen en gewoon niet luisteren. Het is totáal niet te vergelijken met de zorg die we voor haar hadden, maar heel veel mensen vinden hem maar druk en vervelend. Vinden het vervelend als we langskomen want tja, hij kan niet rustig spelen. Het is onzichtbaar, terwijl wij dag in dag uit wel (veel) zorg voor hem hebben.
Ik droomde zojuist dat iemand mijn ouders wilde vermoorden. Ik droom vaker dit soort vervelende zaken. Héél irritant
Zo naar!! Hopelijk lukt het weer om in slaap te komen! Mijn dochter is een hele lichte slaper maar van her gehuil van baby J wordt ze absoluut niet wakker. Van wc doortrekken dan weer wel
Als mama die overwegend donkere kleding draagt, indien niet zwart met zo min mogelijk bling bling is mijn dochter het tegenovergestelde: knal roze en glitters is de grote liefde mijn dochter. (ik vroeger dus echt niet) Die liefde gaat dan ook weer zo ver dat haar rose elestiekje die achter dr bed gevallen is, écht NIET vervangen kan worden door een paarse...ja daaaag morgenochtend ben je de eerste. Gevolgd door een hele stille verbouwing (1 persoonsbed weggeschoven) om vervolgens luidkeels mede te delen dat ze dr elastiekje had gevonden, maar wel vast zat... Het is 04:10...kom niet tussen mn dochter dr roze elastiekjes...dear lord, gelukkig danst en drumt ze nog mee (pollepels op pannen) op sabaton.
Tja mensen zeggen zoveel en stampen je vaak ook nog verder de grond in. Maar die hebben we snel links laten liggen, ze vreten energie die je nodig hebt om te verwerken. Maar als ons meisje jarig is en je ziet geen interesse en geen felicitaties dat doet wat met je. En dan in 2021 moeten we weer knokken voor een school plekje voor c dus we zijn er nog niet.
Ook al een heel pakket trek op je het veel aan hoe mensen daarop reageren? Ik vind het maar moeilijk zou zo graag in een rustig vaar water willen zitten en gewoon een gezin zijn (hoop dat je hem snapt) Als ik weg ga met der dan kijken mensen maar raar omdat je haar altijd in het oog moet hebben. En vaak 10x moet zeggen dat we nu gaan en dan vaak nog een schreeuwende kind had. Dit is gelukkig vele malen minder geworden 10 min 5 min en 3 min we gaan zeggen helpt het was zoeken hoor. En ook veel sturen dus zorgeloos spelen is vaak politie spelen. Maar die ouders die zorgeloos zitten en hun kind kunnen laten doen maakt me soms wel eens jaloers. Maar t is nu even niet anders
Nee eigenlijk niet, nouja wel als mensen kijken op openbare plekken ofzo. Maar irriteer mij dan meer aan die mensen. Die vooroordelen die ze hebben. Wij bereiden ze idd ook voor op dingen en bij weggaan, dat scheelt vaak wel. Heb een timer op mijn telefoon die aftelt dus dat het zichtbaar is Thuis plannen we ook veel. Als ik samen met hem ben gaat het echt goed, maar zodra er iemand bij is (zelfs broertje/zus) dan is hij zo "vervelend" dat niks helpt. En niemand die dat lijkt te begrijpen want tja het is toch zo'n lief kind? Maar wel een lief kind met een 'andere kant'. Oudste heeft ook ass, jongste veel kenmerken maar nog geen diagnose (scoort er wel op maar nog niet nodig).
Het slijt maar gaat nooit helemaal weg. Intussen heb ik 2 prachtige zonen, maar ook bij ons heeft dat heel wat tijd, onderzoek en tranen gekost. 1 keer een vmk. En nog steeds denk ik regelmatig terug aan "Iris". We hadden 2 dagen na de test al bedacht dat het een meisje was, en dat ze Iris zou gaan heten. Toen ik 2 jaar later opnieuw zwanger werd was Iris ook geen optie meer. Want zij bestond al (en is door de plee gespoeld met amper 6 weken)
Ja die blikken trek me er ook niet veel van aan, maar kost me erg veel moeite. Plannen hoeft hier niet binnen wel buiten met aftellen. Hier gaan we weer een traject in hoop snel, ben wel blij met de verplichte lockd. Even geen gevlieg en hoop ook snel dat we weten hoe en wat. Ben het spuug zat om een uur bij school te hangen, haar op te halen en weer door naar de zorg, en ik door naar werk. School en zorgboerderij spannen wat dat betreft samen en vonden het geen goed idee om 2 ochtenden school en 2 dagen zorg te doen waardoor ik minder hoef te vliegen. Maar daar gaat onze hulpverlening een stokje voor steken of we zijn er snel weg. Dan stopt beide en gaat ze van af half 9 tot 4 weg 20 km verder dit doet wel pijn maar hopelijk weten we dan wel wat er in het hoofdje om gaat. En dan in de ochtend school en in de middag therapie en onderzoeken. Hoe en wat de dag planning precies is weten we waneer wij groen licht hebben. Sorry moest even van me af schrijven geloof ik. Waarom is het nog niet nodig..?
fantastische droneshow, kwam er via nu.nl achter! Er is ook nog een deel 2. Heerlijk taaltje ook, ringt zo lekker.