Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    sta ik me rot te schrobben op die tape resten van ruitjes plakken op de ruit (vond mezelf al slim door alleen de onderste helft te doen) bedenk me ineens dat ik nagellak remover heb zonder aceton...sopje er achteraan en flop weg...waarom bedenk ik dat niet eerder...:mad:

Paardenbloem en Nummer4 vinden dit leuk.
  2. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.687
    6.581
    113
    Vrouw

Dank je voor de tip! Ik heb kerst stickers op het raam zitten en zat me al af te vragen hoe die meuk er af zou komen...

3. PenF

PenF VIP lid

20 aug 2009
    8.387
    2.241
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Stickerverwijderaar van HG

Neuzeke vindt dit leuk.
  4. Nummer4

Nummer4 VIP lid

14 dec 2019
    6.687
    6.581
    113
    Vrouw
    Heb ik ook in huis! :thumup:

PenF vindt dit leuk.
  5. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.545
    3.057
    113
    Zoontje zijn waterpokken ontsteken:(
    Heeft nu een paar grote plekken maar ben bang dat er nog een hoop zullen volgen.
    Kan zo gelukkig een zalfje bij de apotheek ophalen voor de ergste plekken.
    Maar die grote plekken die hij nu heeft begonnen ook als een gewone pok met een rode vlek er omheen.
    En zo zien ze er nu allemaal uit:rolleyes:

6. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    wasbenzine werkt ook!

7. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Heb ik de bovenkant van de keukenkastjes mee staan schrobben toen we de sleutel kregen. Zat voor 9 jaar vet op...de woning was vergeven van die stickerverwijderaar lucht. (al zou ik wasbenzine nou ook niet op keukenkastjes smeren)...

De Dasty (met intrekken!!!) kon het zelfs niet aan....:| elk kastje (60cm breed) nieuw schuursponsje :confused:

Nummer4 vindt dit leuk.
  8. cherrytomaatjes

cherrytomaatjes Fanatiek lid

30 mrt 2018
    1.807
    1.786
    113
    Vrouw
    Ik heb zo'n hekel aan advertenties met als prijs "123456789" of dat je moet bieden zonder richtprijs. Zeg gewoon wat je ervoor wilt hebben denk ik dan, maar das misschien omdat ik te schijterig ben om te onderhandelen:p

9. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.030
    113
    Overijssel
    Of terpentine..:) werkt ook prima als ontvetter op rvs afzuigkap als je iets te lang hebt gewacht met schoonmaken :| ( niet de gezondste oplossing, wel lekker snel)

10. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.726
    7.229
    113
    Vrouw
    Dat ik er heel slecht tegen kan als man zich niet lekker voelt. Blijkbaar vind ik dat mannen niet moeten klagen om een pijntje, of dat ze écht ziek moeten zijn.

Daarnaast kan ik er nog steeds moeilijk aan wennen om hem te horen zeggen dat "we" spelen vanavond, als "zijn" club speelt. Ik weet dat veel mensen dat doen, maar ik blijf het vreemd vinden:p

11. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Sterillium werkt ook als stickerverwijderaar trouwens :thumup:

Theezeefje vindt dit leuk.
  12. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Dat ik werkelijk waar op dit moment gestoord word van mijn zoon. Het is 12 uur geweest en hij hangt nog steeds ondersteboven in zn bed.

Het gaat nu al de hele vakantie zo en met vlagen ook door de weeks. Ik ben echt gesloopt.
    We zijn vanmiddag 1,5 uur naar het bos geweest. Hij heeft de hele dag gespeeld en alsnog gaat hij niet slapen.

Ik heb gister avond om half 2 nachts zn hele kamer leeg getrokken. Heb de stoppen omgezet zodat hij zelf het licht niet aan kan doen. En alsnog presteert hij het om ergens mee te gaan spelen.

Hij mag geen TV meer kijken nu totdat hij laat zien optijd te kunnen slapen.

Zo dat moest ik even kwijt. :mad:

Vero0504 vindt dit leuk.
  13. elsie89

elsie89 Fanatiek lid

27 sep 2014
    3.645
    1.251
    113
    randstad
    Jeetje daar zou ik ook niet blij van worden. Is hij niet moe overdag? Want echt veel slaap krijgt hij dan niet denk? Sterkte!

Huismuisie vindt dit leuk.
  14. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.965
    15.006
    113
    Mja, hier ook al sinds 02:00 raak...laten we er op houden dat ze gezien haar historie met slapen al niet veel in dr kamer heeft.

Maar dat weerhoud haar niet om keihard baby shark te gaan zingen...Oh vergeet Jingle Bells niet die heb ik vannacht ook al meerdere keren gehad.

Erger me ook kapot aan die zazu pinguin. Hij doet t goed maar twee streepjes en hij valt dan toch uit in de nacht en dan staat er een meisje veeeeels te vroeg te claimen dat t tijd is. Heb er nu maar een powerbank aan gehangen. Ga in dr nieuwe kamer maar een wandcontactdoos omhoog laten verplaatsen voor dat ding. Of in elk geval een stroom punt verleggen.

(Ze laat geen stekker zitten en weet al hoe kindersluiting werkt...Sommige combinaties zijn niet handig bij elkaar)

Huismuisie vindt dit leuk.
  15. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Kan het niet zijn dat ze gewoon minder slaap nodig hebben? Ik heb als kind nooit veel nodig gehad en nu al volwassenen slaap ik zo 6 uur per nacht.

16. Huismuisie

Huismuisie VIP lid

10 aug 2016
    10.458
    11.973
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Nou hij is nu dus niet wakker te krijgen. En gister heb ik hem wel uit laten slapen maar de andere dagen niet.

Maar ik ben echt dood op en moet nog tot half 6 werken vanavond. En het wordt echt gekkenhuis vermoed ik. Vanavond maar vroeg er in :(

Hij heeft altijd heel veel geslapen. Klokje rond. Dus denk niet dat het daar mee te maken heeft. Hij vind spelen gewoon leuker.

17. miss C

miss C VIP lid

20 nov 2009
    11.719
    971
    113
    Vrouw
    Het ♡je van Nederland!
    Dit! mijn man voelt zich op dit moment niet heel geweldig (naar eigen zeggen rommelig gevoel in zijn buik en zo slap als een vaatdoekkie)
    man man man, ik snap dat je je lamlendig voelt maar dat hoef ik niet 96x per dag te horen..

Muisje2016, cosdy en JupitR vinden dit leuk.
  18. Lief of Stoer

Lief of Stoer VIP lid

25 apr 2011
    6.036
    2.900
    113
    't Gezellige Brabant
    Pff, eindelijk even tijd voor mezelf. Dat thuisonderwijs slokt alle tijd op. Ik kan bijna niet eens naar de wc gaan, zo erg is het. Ik heb er 2 zitten (groep 3 en 5). Het frustrerende is ook dat wat zoon moet maken (groep 3), hij binnen een uur af kan hebben. Maar als er dan 5x inlogmomenten moeten zijn verspreid over de dag (x2, 2 kids) met een heeeeeele langdradige instructie, ja dan kan ik ook wel een dag vullen. Mijn god zeg, hoe moet je nu stofzuigen als er constant eentje in teams zit. Boodschappen gaat ook niet. Even in de tuin rommelen, vergeet het maar. Het is echt zwaar k*t!

Zxcvb en MamaChantal vinden dit leuk.
  19. MissBlue

MissBlue Niet meer actief

Mijn jongste is vandaag 2 jaar geworden!
    Waar blijft de tijd.. ♡

Noxe en Mamafiets vinden dit leuk.
  20. Neilia

Neilia Niet meer actief

gefeliciteerd!

MissBlue vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina