Ik durf het topic: https://www.zwangerschapspagina.nl/threads/smerigste-wat-jij-ooit-in-je-eten-heb-gevonden-gegeten.711189/ niet te openen. Denk dat ik daarna nooit meer iets durf te eten/kopen.
Gewoon eten koken van scratch en geen zakjes/pakjes dan komt t best goed. Dat is incl. voorgesneden sla enzo.
Broodbak machine gekocht gisteren, tot op heden deed ik t gewoon met de handjes en dan per twee de oven in. Kijken wat deze er van maakt. Kan ook glutenvrij brood maken (enkele rijs) en jam en yoghurt. Had ik voor de prijs niet verwacht. (49) Edit: Princess Bread Maker Wake Up is het trouwens
Jup I know, alles zit nu in glazen potten wat ook maar zetmeel bevat. Hadden een lookalike fruitvlieg maar dat was geen fruitvlieg, schijnt een broodkever te wezen ofzo? Was er gelukkig vroeg bij maar dat hele kastje is zo de kliko in gegaan. Bron was de vermicelli.
Nieuw seizoen De slechtste chauffeur van Nederland... Bij 1 van de deelnemers moet ik aan @Iertje81 denken, geen idee waarom
Dat we zo een film gaan kijken die eigenlijk best eng is, en ik daar dus eigenlijk helemaal niet van hou
Mag ik heel even zielig doen en klagen? Wat een k** dag heb ik vandaag zeg! Gisteren voelde ik me heel wat. 3 uur gewerkt (incl kwartier pauze), lunch met de kinderen. Halve middag thuisonderwijs jongste begeleid, benedenverdieping stof gezogen, avondeten opgewarmd en s avonds nog een film gekeken met oudste. Vandaag: ik ben moe. Alles irriteert me. Krijg niks gedaan. Ben in slaap gevallen op de badkamervloer (vloerverwarming voelde zo lekker). Wil alleen maar huilen en slapen. Maar er moet nog zoveel (huishoudelijke achterstand). En het voelt zo uitzichtloos. Waar ik gister nog het idee had dat ik langzaam beter wordt is dat nu weer helemaal weg. Echt bah. **** Klaagmodus weer uit. Ooit komt het goed.
Laat het moeten los. Van wie moet het en waarom? Denkt je man dit ook? Vast niet, waarom jij wel. Je doet je best, meer kan je niet doen. Me-time en ontspanning is ook belangrijk. Morgen weer een dag!
Ja klopt hoor. Maar al die rommel overal wordt ik ook onrustig van. Het is echt al te lang dat we alleen de basis doen (stofzuigen, wc poetsen en de keuken/badkamer bijhouden) Vanmiddag heeft man wel heel lief beneden opgeruimd en gestoft. Én me-time .... zucht. Ik wil die mannen af en toe echt buiten zetten Het frustreerd gewoon dat ik zoveel wil en er maar zo weinig energie is. En soms komt die boven. Ben al weer wat rustiger nu. Zometeen lekker naar bed.
Wat rot zeg! Neem ook de tijd voor jezelf en pak op tijd je rust. Het zijn pittige tijden nu, dus ook goed op jezelf letten. Sterkte!
Vervelend zeg. Is het geen idee om een hulp in de huishouding te nemen ? Al is het maar voor om de week. Mijn hulp doet altijd de grote dingen, zoals badkamer, ramen zemen en soms gaan we ook samen aan de bak.
Welke Ik heb vorige week met C ook een enge gezien en ik hou er wel van. Nou ja: ik zat bijna ín C (normaal is het andersom ) en ik had een deken half over één oog. Dat andere doet het toch niet