Je hebt er geen fuck aan maar ik leef met je mee! Hoop dat het voor jou snel weer "normaal" word allemaal.
Dank je wel. Hopelijk wordt het voor iedereen weer snel normaal. Of zo goed als normaal. In ieder geval zo dat het behapbaar is.
Groot gelijk, zoooo fijn Wij hebben 3 weken airco’s laten inbouwen (begane grond, 1e verdieping en op zolder) en had het jaren eerder moeten laten doen. Echt heerlijk
Hier net zo. Tijdens het proefdraaien was het een ware ramp. Op haar verjaardag zou ze voor eerst eerst "echt" naar school en toen werden de scholen gesloten. Nu ze weer open zijn is het alsof ze al tijden op de basisschool zit! Ongelofelijk
Ik moet een nieuwe collega inwerken, ik werk 2 dagen per week. Maar pfffff. Ik kom niet toe aan mijn eigen werk. Ze vraagt continu dingen en is erg onzeker. Gevolg dat ik moe en onrustig naar huis ga. Ter voorbeeld gisteren 12 casussen besproken. In de kern hetzelfde probleem. Je volgt het stroomdiagram en je weet de acties die je moet doen. Maar dit ging tergend traag, ze snapte het vaak niet. Ik zou verwachten dat je na een paar casussen het wel weet. En dit is dus met alles zo. En ze is er al sinds begin mei. Ik verwacht dat je nu wel bepaalde dingen zelfstandig kan doen. Of verwacht ik teveel?
Ik kan geen goed advies geven. Ik ben te ongeduldig voor het inwerken van mensen. Had ook altijd een hekel aan stagiaires. Ik schreef alle werkzaamheden altijd tot op de stap uit als ik wist dat ik iemand in moest werken incl. Screenshots van elke stap in de systemen. Als iemand iets na drie keer niet onthoud en zelf geen aanstalte maakt om aantekeningen te maken ben ik er al klaar mee. Vooral in geval van stagiaires liet ik ze dan uiteindelijk alleen nog rotklusjes doen als 5x per dat post wegbrengen, enveloppen stickeren voor mailings enz.dan had ik er het minste 'last' van. Echt een slechte eigenschap van mezelf.
Is bij meer dat er prive gewoon veel speelt dat het teveel is erbij. En ik ben iemand die ontzettend snel leert.
Mmm kan zoveel redenen hebben. Misschien is dit haar droomjob en is ze kei bang wat fout te doen? Of wil ze het té goed doen dat ze niet alleen durft? Helpt het om haar een compliment te geven of moed in te praten? Of aangeven; nou deze 3 casussen mag je zelf doen, ik kijk ze na of ik kijk met je mee.. Dat ze een beetje vertrouwen krijgt in haar eigen kunnen... Denk maar gewoon even hardop mee he..
Misschien of leren om geduldig te zijn, of vragen of iemand anders haar kan inwerken omdat het jou teveel is? Ik vind een maand inwerken niet raar hoor. Niet iedereen is hetzelfde. Succes
Ik kreeg vanmorgen te horen dat ik ben aangenomen als leerling doktersassistent. Zoveel zin in om te gaan beginnen! Echt zoooo blij, eindelijk mijn droom achterna.
Ik heb morgen -na 9 maanden thuis zitten- introductie van mijn nieuwe mentorklas! Ik heb er echt mega veel zin in!
Dat hoor ik volgende week. Heb 3 locaties aan mogen geven en dat waren er 2 in Leidschenveen en een in Houtwijk. Ben heel benieuwd.
Ja, ik ervaar het ook als euhm... niet prettig (eufemisme van het jaar). Hoewel in België de scholen begin juni terug opengingen, is het aantal dagen dat kinderen ook effectief naar school mogen in sommige scholen (waaronder de onze) héél beperkt. Ondertussen dus al veel te lang aan het thuiswerken met (kleine) kinderen in huis. Mijn ‘gevoel’ in 1 woord: moe!