Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Hoop het ook :$

2. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Je hebt er geen fuck aan maar ik leef met je mee! Hoop dat het voor jou snel weer "normaal" word allemaal.

3. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Dank je wel. Hopelijk wordt het voor iedereen weer snel normaal. Of zo goed als normaal. In ieder geval zo dat het behapbaar is.

NiVa0230 en GossipGirlxoxo vinden dit leuk.
  4. Neilia

Neilia Niet meer actief

Volgens mijn vriend zeiden ze op de radio ook basisscholen.

Liana84 vindt dit leuk.
  5. Sado

Sado VIP lid

16 mei 2016
    19.071
    17.026
    113
    Groot gelijk, zoooo fijn :D Wij hebben 3 weken airco’s laten inbouwen (begane grond, 1e verdieping en op zolder) en had het jaren eerder moeten laten doen. Echt heerlijk :D

Kaatje92, GossipGirlxoxo en Cindy1977 vinden dit leuk.
  6. Friezin87

Friezin87 Fanatiek lid

22 jul 2015
    1.592
    1.036
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Leeuwarden
    Hier net zo. Tijdens het proefdraaien was het een ware ramp. Op haar verjaardag zou ze voor eerst eerst "echt" naar school en toen werden de scholen gesloten. Nu ze weer open zijn is het alsof ze al tijden op de basisschool zit! Ongelofelijk

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Ik moet een nieuwe collega inwerken, ik werk 2 dagen per week. Maar pfffff. Ik kom niet toe aan mijn eigen werk. Ze vraagt continu dingen en is erg onzeker. Gevolg dat ik moe en onrustig naar huis ga.
    Ter voorbeeld gisteren 12 casussen besproken. In de kern hetzelfde probleem. Je volgt het stroomdiagram en je weet de acties die je moet doen. Maar dit ging tergend traag, ze snapte het vaak niet. Ik zou verwachten dat je na een paar casussen het wel weet. o_O
    En dit is dus met alles zo. En ze is er al sinds begin mei. Ik verwacht dat je nu wel bepaalde dingen zelfstandig kan doen. Of verwacht ik teveel?

8. GossipGirlxoxo

Ik kan geen goed advies geven. Ik ben te ongeduldig voor het inwerken van mensen. Had ook altijd een hekel aan stagiaires. Ik schreef alle werkzaamheden altijd tot op de stap uit als ik wist dat ik iemand in moest werken incl. Screenshots van elke stap in de systemen. Als iemand iets na drie keer niet onthoud en zelf geen aanstalte maakt om aantekeningen te maken ben ik er al klaar mee. Vooral in geval van stagiaires liet ik ze dan uiteindelijk alleen nog rotklusjes doen als 5x per dat post wegbrengen, enveloppen stickeren voor mailings enz.dan had ik er het minste 'last' van. Echt een slechte eigenschap van mezelf.

9. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Is bij meer dat er prive gewoon veel speelt dat het teveel is erbij. En ik ben iemand die ontzettend snel leert.

10. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.804
    4.585
    113
    Mmm kan zoveel redenen hebben. Misschien is dit haar droomjob en is ze kei bang wat fout te doen? Of wil ze het té goed doen dat ze niet alleen durft? Helpt het om haar een compliment te geven of moed in te praten? Of aangeven; nou deze 3 casussen mag je zelf doen, ik kijk ze na of ik kijk met je mee.. Dat ze een beetje vertrouwen krijgt in haar eigen kunnen...

Denk maar gewoon even hardop mee he..

Ysabella, Paardenbloem en aicirtap vinden dit leuk.
  11. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Misschien of leren om geduldig te zijn, of vragen of iemand anders haar kan inwerken omdat het jou teveel is? Ik vind een maand inwerken niet raar hoor. Niet iedereen is hetzelfde.
    Succes:thumup::thumup:

Ysabella, Paardenbloem en aicirtap vinden dit leuk.
  12. GossipGirlxoxo

Ik ook tenminste dat was ik, daarom had ik het geduld niet voor mensen die dat niet doen.

aicirtap vindt dit leuk.
  13. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Ik kreeg vanmorgen te horen dat ik ben aangenomen als leerling doktersassistent. Zoveel zin in om te gaan beginnen! Echt zoooo blij, eindelijk mijn droom achterna.

NdNk, Vitamientjuh, Nougat en 15 anderen vinden dit leuk.
  14. Evanesco

Evanesco Niet meer actief

Gefeliciteerd!

Prachtig vak. In wat voor een wijk ga je werken?

LW85 vindt dit leuk.
  15. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik leef enorm met je mee! :cry:

Madelie vindt dit leuk.
  16. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd !

LW85 vindt dit leuk.
  17. Kaatje92

Kaatje92 Fanatiek lid

7 aug 2018
    4.572
    4.043
    113
    Vrouw
    Ik heb morgen -na 9 maanden thuis zitten- introductie van mijn nieuwe mentorklas! Ik heb er echt mega veel zin in!

18. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Veel plezier!

Kaatje92 vindt dit leuk.
  19. LW85

LW85 Fanatiek lid

24 jun 2012
    4.082
    604
    113
    Dat hoor ik volgende week. Heb 3 locaties aan mogen geven en dat waren er 2 in Leidschenveen en een in Houtwijk. Ben heel benieuwd.

20. Ansel

Ansel Actief lid

11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Ja, ik ervaar het ook als euhm... niet prettig (eufemisme van het jaar). Hoewel in België de scholen begin juni terug opengingen, is het aantal dagen dat kinderen ook effectief naar school mogen in sommige scholen (waaronder de onze) héél beperkt. Ondertussen dus al veel te lang aan het thuiswerken met (kleine) kinderen in huis.

Mijn ‘gevoel’ in 1 woord: moe!

Syane en Madelie vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina