Ik heb m’n armband binnen. Ik had voor m’n verjaardag bonnen gekregen van m’n zus en m’n liefste tante en van C. Van C kreeg ik ook een hele mooie ring maar hij wilde er ook nog iets anders bij kopen maar wist niet wat. In ieder geval een sieraad. Dus alle bonnen bij elkaar gelegd en tadaaa ❤️ Superblij mee ❤️
Nee weet ik ook. Een ongeluk zit in een klein hoekje Er loopt hier ook het levende bewijs van rond. Haar naam is Isabel
Oef, namen hier wordt een crime hoor... geen O naam in elk geval (want die vinden we niet leuk genoeg)
Geen idee hoe jij rijdt ik hoop iets beter dan gelijk in de eerste bocht de zijruiten eruit door muurknuffelen ze kan wel heel veel praten, overal een verklaring/weerwoord op
Ik vind het hier al fijn dat elke vakantie een meisje van 17 komt. Ik zit dan aan boord, zij heeft een sleutel. Hoef ik alleen te zorgen dat het opgeruimd is en zij poetst in 1 dag alles goed. Na elke vakantie start ik dus weer goed
Ik ben zo aan het balen van dat online shoppen. Schoenen besteld voor dochter. Zitten te wijd, moeten terug. Skates besteld voor zoon, gewoon hele verkeerde product geleverd. Kan ook weer terug. Opnieuw bestellen, dus even dubbel betaald. Man heeft broek 3 keer moeten bestellen ivm maat, toen beschadigd, korting deed het niet meer.. Postnl punt hier in de buurt is dicht. Ik was al niet zo van online bestellen, maar nu heb ik er helemaal de balen van... Zo dat moest ik even kwijt.
Volgens mijn menstruatie app ben ik twee dagen over tijd, ik heb totaal geen tekenen van een aankomende menstruatie (behalve chagarijnig zijn) en ik wil niet testen omdat ik de kans niet groot schat dat ik zwanger kan zijn.
Die hadden we. Maar zij is gestopt tijdens de eerste lockdown. We willen wel een nieuwe, maar nu nog niet. Niet handig als we beiden moeten thuiswerken. En al helemaal niet met ook de kinderen thuis. Afgelopen nacht 10 uur aan een stuk geslapen. Dus voel me nu ook wel weer beter
Dat ik m'n vertrouwen in zo'n beetje alles volledig kwijt ben. Zelfs doorzetters geven uiteindelijk op.
Ik weet even niet zo goed iets te zeggen... Alles wat in me opkomt klinkt als een understatement. Het spijt me voor je dat je je zo voelt
Dat online bestellen is ook gewoon kut. Ik heb eigenlijk echt het een en ander nodig voor de mannen hier. Ondergoed, sokken, schoenen en nog wat spul maar alles wat ik bestel is gewoon 3-4 weken onderweg en uiteindelijk nog niet goed of wat dan ook. En met de verlengde lockdown, want die gaat er gewoon komen, kunnen we nog even verder balen dat online bestellen zo ruk is.