Ik blijf voorlopig werken waar ik nu werk. Ik werk bij een orthopedagogisch centrum, op een dagbehandelingsgroep voor kinderen met ontwikkelingsproblematiek. Heb ook doorgroeimogelijkheden, dus dat is super fijn.
Ah leuk! Ja wat is dat toch met katten Ik een mooi mandje gekocht voor Elmi aan de verwarming. Nee hoor: meneertje ligt al drie dagen in de doos van m’n slowcooker
Ik heb dus een slowcooker gekocht en nou wil ik vragen of iemand (ik gok @Adje ) een recept voor erwtensoep heeft dat makkelijk te maken is als ik hem voor de eerste keer gebruik Ik weet dat dit het ‘iets delen’ topic is, maar feitelijk is het een mededeling met een piepklein vraagje erachteraan
Ja geen idee. Ze zette de doos op de grond en hij kwam er meteen bij zitten, ze had de schoenendoos opgetild of hij zat er al in.
Ieuw erwtensoep Nog nooit gemaakt en het zo'n 25 jaar geleden voor het laatst gegeten Maar dit is mijn favo (slowcooker) recepten website en daar staat ook een recept voor erwtensoep: https://www.eetspiratie.nl/erwtensoep-uit-de-slowcooker/ Hele goede aankoop trouwens!
Oeiiii hier team-snert! Dit recept is goed! Even goed op smaak.maken met p/z! En echt, zonder bot! Het vlees wordt zo mals , dat het bot uit karbonades uiteen valt De fout een keer gemaakt bij pulled pork van karbonades. (Procureur was toen duurder.. dus...)
Heb a.s. maandag een sollicitatiegesprek voor een baan die ik suuuper graag wil, maar ben zo bang dat ik geen kans zal maken als ik erbij vermeld dat ik zwanger ben en niet vermelden vind ik ook niet kunnen, vooral met 21 weken
Hoe blij kun je zijn met een 'diagnose' ook precies op tijd kwa hulp vraag en situaties die steeds moeilijker worden door de lockdown. Onze zoon heeft ASS.
Haha dan zou ik stiekem toch met bv Indo pulled pork beginnen (en dan hopen dat die snert vergeten wordt...)
Recept van dat alsjeblieft Ik zeg gewoon dat de erwten uitverkocht waren(ja C: ook bij AH, Hoogvliet, de Deen, Vomar en wat nog meer. Gek hè? Hoe eet je pulled pork? Op een broodje en ook nog met saus of wat?
Baasje: kijk Poeki ik heb en hele mooie superluxe krabpaal met hangmatje en trappetjes en huisje voor je gekocht Poeki: Dankje baas. Echt mooi...... Heb je de doos nog?
Hahaha hier dus ook hé. Echt op de meest onlogische plaatsen. Alle dozen wat er maar zijn, in het wasbakje van de bekende ikea speelkeukentje (echt je vraag het je af hoe ), gewone wasbak etc.. En van de 2 poezen doet dit maar 1. Onze rode poes tja dat is even een geval apart. Bij haar vragen wij ons soms af of het wel een poes is Op deze foto waren wij haar trouwens kwijt. Alles afgezocht. Lag ze in deze schoenendoos te slapen
Als ze de kans krijgen glippen ze hier de slaapkamer op om zich te verstoppen in mijn sokkenla De poes die wij vroeger thuis hadden sliep het liefst in mijn poppenhuis.
https://www.eetspiratie.nl/indo-pulled-pork/ Je kan het eten op een (pita)broodje (heeft verder geen saus of iets nodig. Zit al heel veel smaak aan), maar deze is ook lekker bij nasi of rijst of bij frietjes.