Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mim89

    Mim89 VIP lid

    29 jan 2019
    8.805
    7.133
    113
    Vrouw
    Nee kan goed begrijpen dat je dag niet wil. Lijkt me heel eng. Respect voor jou dat je dit werk doet!
     
    citroenrasp en Iertje81 vinden dit leuk.
  2. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.287
    2.215
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Thanks ! Ik heb de oproep voor de anesthesie gelukkig al binnen dus zal een week of 3 duren
     
  3. Neuzeke

    Neuzeke VIP lid

    3 sep 2019
    11.065
    15.598
    113
    Vrouw
    #3143 Neuzeke, 24 feb 2021
    Laatst bewerkt: 24 feb 2021
    Kreeg je dan foute info eerst ?

    Of Phyllodes?
     
  4. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.153
    113
    Degene die bij ons spullen kwam halen had een marktplaats tour ingezet. Vloer in dr huis gelegd, marktplaats in de regio afgestruind, bus gehuurd en heel de toko opgehaald.

    Denk ja, zo kan t ook, meestal als ik dan wat nodig heb is er geen zak te vinden en zo moeilijk ben ik toch nou ook weer niet. Sommigen hebben gelukkig meer geluk :roflmao:
     
    owly en Shay25 vinden dit leuk.
  5. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.153
    113
    @Iertje81 hopelijk leert deze fase van digitalisering dat dit soort gevallen allicht in de toekomst veel sneller over teams of aanverwanten kan lopen.
     
    Mamafiets en Iertje81 vinden dit leuk.
  6. PenF

    PenF VIP lid

    20 aug 2009
    8.287
    2.215
    113
    Vrouw
    Coach
    Dordrecht
    Ze kunnen het gewoon niet goed zien.Schijnbaar was resultaat van het biopt ook onduidelijk ?! Nou ja het gaat eruit dus we gaan het zien.
     
    Neuzeke vindt dit leuk.
  7. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.153
    113
    super trots op mn meissie bij de tandarts. Vond t zo leuk dat ze nog een keer wilde. Wel bij mama op schoot maar stoer mondje open en goed laten kijken. Ze vond t super super super leuk.

    Mja de plek op dr kies die we verdacht vonden (geel plekje, beetje kaaskiesje idee) en waar een afspraak stond om een seal er overheen te zetten ging toen niet door. Mn vader die dag ademhalingsstops had en uiteindelijk overleed. Inmiddels is dat een klein gaatje toch, dus mag ze inderdaad nog een keer. Kijken of te doen is, lukt t niet dan maakt hij m alleen schoon en laten we het, soms hersteld t nog vanzelf.

    Ze weet dat die kies een plekje heeft, en wil graag dat die schoon wordt. Liefst wilde ze dat gelijk doen. (dat spelletje Dentist kent ze goed, beetje overdreven maar ze weet dat t mooier wordt dan. Leer je toch nog wat van spelletjes :roflmao:)

    (mama is panisch voor de tandarts, mja heb nu wel een goeie al zie ik m liever in de kroeg dan in de praktijk :roflmao:)
     
    toch3 vindt dit leuk.
  8. Athina

    Athina VIP lid

    31 okt 2007
    23.493
    3.160
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    wat knap! Fijn dat het zo goed ging! Herkenbaar hoor... ik was 11 toen ik nog brulde bij de tandarts ;) daar had ik geen schaamte voor haha, zo erg vond ik het (de fluorhap indertijd :p) en had toch echt een goede lieve tandarts. Maar gelukkig... gaat het hier tot nog toe goed. Maar erg fijn dat je het nog niet doorgegeven hebt aan je kind he...
     
  9. citroenrasp

    citroenrasp VIP lid

    12 mrt 2017
    14.242
    18.996
    113
    Heftig zeg @Iertje81.

    H is gisteren met haar klas op de nationale TV geweest, en trots dat ze is :roflmao:. Kan het helaas niet terugkijken online (of iig niet vinden), anders had ik het hier gedeeld. (Ze deden een project waarbij ze samen met een schilder een muurschildering maakten bij hun school.)
     
    toch3, Liselou, Iertje81 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.153
    113
    Ja maar die fluorhap was ook goor ook zeg.

    Nu was t "mama moet eerst!" "Okeeej" roep ik heel vrolijk en mn tandarts ligt bijna dubbel. "Tja ouderschap he?" Het is echt een nar eerste klas. Mn partner had een lel gekregen voor die opmerking vooral met die glimmende pret ogen boven dat masker..:roflmao:

    Bij mij is t begonnen door een knuppel van een kaakchirurg, de beruchte dr Geit van de Clara van welleer. (Rotterdam regio niet onbekend, tegenwoordig Maasstad). Mocht hij nog niet met pensioen zijn, overslaan die man.

    Mijn tandarts durft kinderen eigenlijk niet zo goed aan. Hij vindt zn "little people" skills onvoldoende. Waar anderen steevast een klik hebben met kinderen, ervaart hij dat nooit zo. Dus we hadden al een backup plan. Mja, voor mijn dochter hoef je niet "leuk" te doen maar gewoon jezelf. Ze mag je of ze mag je niet, of je nou leuk of niet leuk doet dat boeit dr niet. Die stuurt volledig op eigen intuitie. Ben je oprecht en eerlijk lijkt ze je te mogen, bij dubieus karakter moet ze je niet (voor zover wij t onderscheid herkennen na twee dubbel blind testen (bedrijfsfeesten, de partner liep dan met haar rond en gaf naderhand verslag terug aan degene die er werkte, kijken of ze zelf reageert of op ons, maar dat doet ze dus zelf)).

    Hij was door de keuring gekomen kennelijk. En de tandarts zelf zichtbaar opgelucht en vooral verbaasd. Meeste kleuters moeten niks van m hebben. Zij vond m helemaal gaaf en leuk. :thumup: Wil nu ook tandarts worden en is dokter af, poe poe grotere veer was niet te vinden. :roflmao:
     
    toch3 en Athina vinden dit leuk.
  11. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Ik heb net iets gedaan wat ik zelfs in mijn vorige zwangerschappen nog nooit heb gedaan... in mijn eentje door de McDrive gereden :roflmao:

    Was op de terugweg van iets afleveren bij schoonzus, heerlijk in mijn eentje in de auto en kon de gedachte aan kipnuggets niet weerstaan! En ze waren lekker!! :p
     
    Beausecret, NiVa0230, Vergeten en 7 anderen vinden dit leuk.
  12. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    891
    1.121
    93
    Pff wat een onzekerheid. Heel veel sterkte met alles wat komen gaat.
     
  13. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    891
    1.121
    93
    Wow. :eek: Super knap dat je dat werk kunt doen.
     
    Iertje81 vindt dit leuk.
  14. Liselou

    Liselou Bekend lid

    1 jan 2019
    891
    1.121
    93
    O heerlijk! Je hebt groot gelijk. Zwangerschap vaker als excuus gebruiken. :p
     
    Muisje2016 vindt dit leuk.
  15. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.810
    25.905
    113
    Vrouw
    Dat ik deze week de knop omgezet had om eindelijk weer eens wat gewicht te gaan verliezen.
    Maar tegelijk ook weer een uur extra opgebouwd met werk. Dus vreselijk moe en spierpijn.
    En dat ik een lekker makkelijke maaltijd gepland had voor vanavond (spaghetti met groenten en gehakt).
    Koken zou me nog best lukken, maar de keuken is een bende (En man zit er ook zwaar doorheen anders had ik die wel aan het werk gezet)

    Dus wat eten we vanavond?
    Frieten met zuurvlees :p

    Morgen weer gezond.
     
  16. cosdy

    cosdy Fanatiek lid

    21 jun 2012
    1.690
    1.885
    113
    Prima keuze toch? Je kunt je energie maar aan 1 ding tegelijk besteden.
    Belangrijk om goed voor jezelf te zorgen
     
    Mamafiets vindt dit leuk.
  17. Vero0504

    Vero0504 VIP lid

    17 nov 2016
    17.820
    14.153
    113
    hahaha oh dat is fantastisch! trek in iets hebben én dat t smaakt! Zo vaak gehad dat je bij de eerste hap al zoiets had van "nope, idee was leuk maar nee".
     
    NiVa0230, Muisje2016 en MinnieMouse94 vinden dit leuk.
  18. Mamafiets

    Mamafiets VIP lid

    22 apr 2019
    14.810
    25.905
    113
    Vrouw
    En lekker dat het was :D
    Had er nog wat rode kool bij warm gemaakt. Vind dat er zo lekker bij.
     
  19. Muisje2016

    Muisje2016 Fanatiek lid

    18 jan 2016
    3.014
    5.106
    113
    Oh ja, ook herkenbaar! Of dat je in de supermarkt denkt "ok, ik denk dat ik dit wel weg krijg als avondeten" en dan je dan 's avonds al misselijk wordt bij het idee...
     
    Vero0504 en NiVa0230 vinden dit leuk.
  20. Shay25

    Shay25 Fanatiek lid

    16 okt 2018
    2.641
    2.377
    113
    Vrouw
    Die heb ik 2 jaar laten liggen, vooral omdat de laatste keer zo pijnlijk was en mijn baarmoeder gekanteld, moest als nog een ha komen. 3 wkn geleden toch maar doorgezet en het was nu gelijk bij de HA en was helemaal niets.... druk gemaakt om niets, uitslag was ook goed, over 10 jr weer..
     
    Seffie en Vero0504 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina