Zijn jullie kinderen ook zo vroeg wakker deze periode? Hier is het na al heel lang goed slapen sinds een week of 2 6:00
Bij ons werken ze ook met kleuren qua dagen. Geen dalton onderwijs. Ik hoor nu steeds: Stop! Het jaar is op.
Nou gelukkig zijn het niet alleen mijn kinderen... ze zijn ook weer regelmatig wakker snachts. Dan weet je weer even hoe lekker doorslapen tot 7:30 is
Gisteren mijn eerste tattoo laten zetten!! En wat betreft de kindjes ze kunnen savonds niet in slaap komen
Hier ook 2 kinderen die maar niet in slaap kunnen komen. Tis de laatste tijd altijd na 21.00 uur. Op schooldagen niet uit bed willen komen maar in het weekend springen ze er allebei om 7.00 uit
Even klagen hoor..... vriendin van me heeft geen kinderen en is echt zo'n fitgirl. Bestookt me continu met dat ik moet gaan sporten en gezond moet gaan eten. Ik krijg het haar maar niet in die boven kamer dat ik (heb hg) over vermoeid ben, slap en blij ben dat er ook maar iets in gaat ook al is het patat. Heb al een paar x gezegt dat ik dit niet leuk vind.. en een paar x de opmerking geplaatst wacht maar als het ooit jou beurd is. Word er gewoon nog meer moe van dan als ik al ben. Hoe zouden jullie dit aanpakken? Nu stuurt ze weer een artikel hoe belangrijk sporten is tijdens je zwangerschap
Ze heeft een punt, maar mag ook wel begrip voor jou tonen. Dit lijkt mij ook heel irritant. Ik zou haar bellen en zeggen 'Joh ik vind het nu wel echt vervelend worden, ik vind deze weken heel zwaar en het lukt mij amper om gewoon te functioneren omdat ik me zo beroerd voel. Jouw berichtjes helpen mij nu gewoon niet. Waarschijnlijk bedoel je het goed en ik vind het lief dat je aan me denkt, maar ik kan hier nu gewoon niets mee doen en zou het fijn vinden als je er mee stopt.'
@Friezin87 Beetje fit de bevalling in gaan ben ik me eens is wel fijn. Zelf zwangerfit gedaan van week 26 tot 36. En dat was wel heel erg fijn. Maar jij bent net zwanger en als straks de hg minder of beter is dan kan je ook veel meer. Nu is voeding binnen krijgen en houden goed en wat dat is is dan miss niet eventjes gezond maar het is in ieder geval iets.
Heb ik van de week gedaan. En dan zegt ze.. je moet je er ovet heen zetten. Ze komt hier begin middag. En dan gaan we mijn dochter ophalen uit school. 500m lopen.hopelijk opent dat haar ogen hoe ik er "aan toe ben" want in die 500 m moet ik op een bankje gaan zitten omdat ik dan zo duizelig word. Dit komt ook mede door de medicatie.