Meissie hoest zich te pletter tot aan spugen aan toe. (waar ik echt NIET tegen kan) Dikke tranen erbij: mama ik ben verkouden. Sorry mama. Wil je bij mij slapen? * hart breekt * Alsof ik daar ooit nee zou tegen zeggen, bij ziekte lig ik er steevast al naast. Slapen wordt m geloof ik niet echt vannacht met al dat gehoest maar Masha en de Beer, ijskoude siroop en mama in de buurt maken t geloof ik redelijk goed. Ellendig voelen is ook niks en allicht straks toch maar knikkebollend in slaap vallen (hoop ik).
Donderdag is m’n verstandskies eruit gehaald bij de kaakchirurg, vond de behandeling al erg tegenvallen, maar de na pijn is ook geen pretje.
Die van mij zitten heel vervelend onder m’n kaak, was best complex. Over 4 weken mag de ander . Van m’n bovenste verstandskies (die al helemaal door was) heb ik totaal geen last gehad.
Ik koop wel eens zo'n To Good To Go pakket van de bakker. Daar zit tot nu toe vaak 1 of 2 broden in, wat bolletjes, croissants en andere broodjes, soms een gebakje. Prima te doen. 4,99 en dan ongeveer voor 15 euro waarde krijgen. Ik dacht dus slim te zijn en bestelde 2 van die pakketten, kon dan mooi wat in de vriezer dumpen. Je weet nooit wat je krijgt maar vandaag... zat geen brood bij niks, wel allemaal gebak ter waarde van 30 euro want brood was op. Ach ja, Man en zoon hoor ik niet klagen nu, morgen maar terug voor echt brood
Haha ja dit heb ik ook eens gehad. Allemaal Slagroom gebakjes.... Ik had ook brood nodig toen en ben niet zo weg van Slagroom gebak
Dank je wel! Zijn labradors, maar volgens mijn zoon lijken ze momenteel meer op ratten die af en toe piepen als een cavia.