Ik heb van alle 2 niet zoveel gevoeld. De 1ste niets. Geen dafalgan of bruffen moeten nemen. Bij de 2de hebben ze extra moeten verdoven omdat er blijkbaar ontsteking achter zat, ze hebben het allemaal mooi opgekuist. Die 2de zat wel enorm schuin, waardoor ook mijn kaak een draadje kreeg. 2 of 3 dagen een beetje irritant gevoel maar echt pijn vond ik het niet. Dus het kan best meevallen ook hoor.
Dat ik het topic "Peri anale fistel iemand bekend mee?" Voorbij zie komen. En dat mijn brein daar prei van maakt Ik krijg hier echt zo rare beelden.
Ik lees eigenlijk iets heel erg verkeerds in die tekst. Volgens mij klopt er hier ook iets niet.... Edit: Oh nu ik het onderwerp lees snap ik waar mijn brein het vandaan haalt en ik toch niet helemaal raar dacht...
Haha ja eigenlijk wel. Hoewel ik me totaal geen tante voel want mijn mans nicht is precies even oud als ik haha, zie haar dus meer als schoonzus. Vandaag ben ik even op kraambezoek geweest. Haar zus is trouwens ook bijna uitgerekend, dus binnenkort wéér een achterneefje of -nichtje erbij!
Zwijmel momentjes met mn dochter. Hoesten houd dr uit dr slaap en rond 00:00/02:00 is t al een lichte (probleem) slaper. Dus kom maar bij papa of mama. Ze is niet fit nog, dus dat doen we dan zonder problemen en zodra zij weer fit is doet ze ook niet moeilijk als dat weer voorbij is. Is t niet een reus met een belletje (iemand op school heeft GVR voorgelezen, wij denken in een iets andere 3 letter afkorting) dan wel fluiten van de wind en nog t verhaal over pluisje in keeltje enzo. Dus kijken we maar een paar knutsel of teken filmpjes (aquarel doet t ook goed) komt ze weer tot rust en kan daarna, doorgaans, weer slapen. Komt ze tegen je aan liggen, armpje onder je nek, hoofd tegen je aan gesquished. En zo uit t niets krijg je een dikke knuffel of een spontane kus, duikt ze weer met grote lieve grijns tegen je aan en kabbelt zo langzaam in slaap. Hart smelt: "mama, hou van jou" en "slaap lekker mama, wel te rusten" T kan echt een droppie zijn, werkelijk doodvermoeiend maar het is zo'n ontzettend lekker ding. Vanavond papa's beurt. Tuk het hele span nog ff in aangezien ik toch ff boven was. Zei al tegen m heel veel sterkte, hopelijk nog wat slaap en maak maar een mental note. Als ze ouder is kijk je met weemoed naar dit soort momenten. Krijgt nog geen tel later mn man een dikke vette kus op zn wang en een mega kroel "gezellig samen, he papa? daaaaag mama weltrusten!" (man gebaard "hart - smelt " ) Nou wil ik er ook bij liggen maar morgen werken dus laten we dat wijselijk maar niet doen.
Offtopic, maar wat gaan zwangerschappen bij anderen altijd zo snel... 16 weken ben je gewoon alweer! Bij mij leek het altijd zooo langzaam te gaan en dan heb ik überhaupt nooit de uitgerekende datum bereikt
Nou, bij nummer 1 vond ik de tijd echt zo mega traag gaan. Bij nummer 2 vond ik de tijd een stuk sneller gaan, maar nog niet dat ik echt dat 'woow zijn we nu al hier beland'. Maar bij nummer 3 denk ik: 'huh, ik had toch gisteren pas die test in mijn hand?'
@Nina Sanders .... wat ontzettend leuk! Jongetjes zijn zooooo lief! ... edit....het plaatje gebruik ik om aan te geven hoe Dochters zijn
Ow ... als je die hebt....zien we je zo wat jaarlijks retour op de seh Lijkt mij vreselijk pijnlijk en niet iets om over te pimpen op feestjes, terwijl we best veel vaste klanten hebben.