Echt hoor. Jongens zijn echo zo. De oudste is ook continu een dino. Ik wil uiteraard niet dat ie de hele dag grommend rond loopt, maar dat kereltje heeft me een fantasie.
Zo balen. Ik loop naar school om jongste op te halen. Kom ik langs het (enige!) Homerrpunt hier in het dorp. Hangt er een briefje: "wegens omstandigheden tijdelijk gesloten" Fijn! Ik wacht nog op 3 vinted pakketjes. Die worden nu naar het dichtstbijzijnde punt gebracht. En ja hoor bij thuiskomst mail: "uw pakket is bij een ander punt gebracht" Voor dit punt moet ik niet heel ver reizen, maar moet ik wel met het veer over Hemelsbreed het dichtstbij, maar praktisch is het niet. En ja, dat kan ik dus straks 3x gaan doen
De pakjes bezorger was hier nogal vaak deze week. Eigenlijk iedere dag al . Hij zette de doos in de garage en riep : TOT MORGEN Hij heeft nog gelijk ook.
Tot nu toe wel ja! Nipt was goed, hartje klonk mooi, mijn baarmoeder groeit goed en dat kleine ventje was aan het drinken, zwaaien, en lag later te chillen tegen de placenta aan in exact dezelfde slaaphouding als mijn man. Met 1 arm achter z’n hoofdje. Ze zette het beeld op 3D. Zo verliefd kun je dan al zijn!
Dat ik er een beetje moedeloos van word dan onze zoon weigert om schoolwerk op school te maken. Van de week al telefoon gehad dat ze niet wisten wat met hem te doen en vandaag na school was het weel bal. Wat zij en wij ook zeggen, als hij geen zin heeft doet hij dus he-le-maal niets.
Is er wel voldoende uitdaging? Bij mij zaten ze ook met de handen in t haar. Ik pikte alles snel op en was met alles snel klaar en onthield t ook. Helaas was t alternatief van "vroeg klaar" ga maar tekenen tot de rest zo ver is (of de takenbak met taaldingen, boek uit de kast lezen) dus mijn motivatie lag ergens tot voorbij t schoolplein. Deed uiteindelijk echt geen bal meer. Was overigens wel t oude schoolsysteem waarbij je in de pas moest lopen en extra uitdaging nog net geen ketterij was.
Ik denk dat dit echt niet met geslacht te maken heeft maar met de karakters... Hier 3 zoontjes en heb ook al geregeld dit plaatje erbij gehad haha! Dus dat gewijs van jongetjes/meisjes zijn heftiger of erger is t dus absoluut niet! karakter wel.... en niet zo zuinig ook...
Hij komt normaal mee. Hij is niet hoogbegaafd of iets maar bengelt ook zeer zeker niet onderaan. Als hij z'n werk gewoon doet, doet hij het goed. Het probleem is dat hij het niet wil doen. Hij heeft er geen zin in en weigert dan ook maar om iets te doen. Wat leerkrachten ook doen of zeggen. Deze week heeft al al 3 dagen geweigerd zijn cito toets lezen te maken. Vandaag is zijn laatste kans. Hij gaat op die moment ook door de klas lopen roepen en tieren, kinderen afleiden etc. De klas uit sturen, op de gang zetten met zijn werk ( doet hij het alsnog niet) koptelefoon.. niets. Ik heb hem vandaag met een steen in mijn maag op school afgezet na weer een gesprek met hem. Ik hoop zo dat ik vanmiddag wat anders te horen krijg dan de afgelopen dagen.
Hahahaha je plaatje is zo herkenbaar Die meiden zijn echt veel aanweziger/drukker, 2 gemene krengetjes. Terwijl N echt wel aanwezig is maar zo graag knuffelt en zich veel meer alleen vermaakt.