Marlboro 100S ook Hopen dat je geen belangrijke telefoontjes hebt de komende dagen, anders denken ze dat ze met een andere lijn verbonden zijn
die rookte ik vroeger. Nou mijn leidinggevende belde me vandaag. Die zei echt: " wat is er gebeurd? "
Hahaha, als ik eraan terugdenk, ZA-LIG! Inmiddels ruim 3 jaar gestopt met roken, maar een marlborootje blijft heerlijk ruiken als iemand voor me in de stad er eentje heeft aangestoken. Ow, en een halfzwaar shaggie (liefste Drum) vind ik ook zalig ruiken. Whahaha.. Je hebt hem toch wel voor de gek gehouden en verteld dat je bezig bent met solliciteren voor 0900-lanina???
Ik heb dat dus niet want ben nooit verslaafd geraakt aan roken. Ook niet toen ik een pakje per dag rookte. Gad regelmatig dat ik dan vanzelf een keer 's avonds dacht huh... dit is pas mn 2e sigaret. Of dat ik ze steeds voor de helft op liet branden. Vond het wel lekker om als laatste voor het slapen een sigaretje te roken of ik deed dat serieus met docenten voor de les Op een gegeven moment dacht ik "why.." en toen ben ik ermee gestopt. Wel af en toe bij een drankje blijven doen maar dat doe ik inmiddels ook al een jaar of 6 niet meer.. ik kwam erachter dan ik minder hoofdpijn had s ochtends als ik die peuken liet staan
Geen idee of @GossipGirlxoxo daar ruimte voor heeft? Maar met genoeg wijn neem ik ook genoegen met de bank.
Ik wil eens proberen om brood in de crockpot te maken... vraag me alleen af of dat te eten is. @Adje weet jij dat misschien?
Ik maakte focaccia in de slowcooker met cherrytomaten en italiaanse kruiden. Dat kwam tot t deksel dus focaccia zag ik er niet in, maar het was super lekker!
Euj? Hier valt ineens hagel uit de lucht (bij rotterdam) Verder: ik ben moeeeeee Wil t liefste mn bed in duiken en ergens mei ofzo weer er uit komen. Net gordijnen afgehaald die echt hoognodig de was in moeten en alleen t vooruitzicht van 2 trappen op moeten vind ik al iets om me mentaal op voor te bereiden. Dochter slaapt weer waardeloos en is sinds vorige week woensdag thuis van school ivm verkouden en ook nog c. uitbraak op dr school (heeft zij gemist) dus dat helpt lekker mee. Mja werk en huishouden gaat onverminderd door, ene klaar dan weer t volgende. Op een gegeven moment komt er een punt dat je niet meer kan zeggen "komt volgende week wel". Gaat wel weer over, gewoon sacho en moe na zoveelste gebroken nacht. Als de gordijnen gewassen en wel weer hangen ben ik weer blij dat er weer een klusje van de lijst is en dan staat er t volgende (bleeeeeeergh!) Koffie, eerst koffie...Muziek aan en dan maar ff doorknallen met die handel.
Ik ben zojuist pas wakker geworden! En dat zonder ziek te zijn of een feestje gehad te hebben. Dit is volgens mij een record van de afgelopen 10 jaar.
Hahaha, dat mag zeker! Ik denk dat ik daarvoor te veel een purist ben ofzo. Ik heb twee ovens en een airfryer, dus brood in mijn crockpot is voor mij dan niet het meest voor de hand liggend
Dat is voorjaarsmoeheid. Mijn fysio vertelde me dat dat dus echt bestaat. Ik was tegen haar een het klagen over mijn vermoeidheid. Wanneer de dieren in de rui raken door veranderend weer gaan mensen extra bloed aanmaken. En dat geeft dus die vermoeidheid.