Ah great, ik ga aan de ijzer tabletten dan maar. Ik maar denken dat t aan die slapeloze nachten van mn dochter lag, maar dus dubbelop geval.
Net naar de kapper geweest, eindelijk weer, maar... het is echt goed geknipt, krullen er weer goed in, maar niet wat ik wilde... heb het duidelijk aangegeven, dat ik het vooral stijl draag, maar elke keer (bij verschillende kappers), oh wat heb je een mooi dik haar, prachtige krullen en dan kom ik weer met getoupeerd haar er weg. En ik wilde het korter, maar dat leek haar geen goed idee omdat het opkrult (maar ik draag het stijl, dus dat boeit niet).
Wat irritant zeg! Heb je er wel iets van gezegd? Als ze het niet kort genoeg hebben geknipt moeten ze maar wat extra tijd nemen om het goed te doen...
Dat ik met mijn bordje eten en glas wijn naar boven ben gevlucht. Slecht geslapen vannacht, jongste die ontzettend smakt en de oudste die alleen maar roept: dit lust ik niet. Klaar mee! Maar vind het eigenlijk best kinderachtig van mezelf
Dat mijn oom gisteren is overleden, aan die verschrikkelijke K ziekte En mijn tante van 48 heeft precies 2 maanden terug de diagnose K gekregen, vol enthousiasme aan de bestralingen begonnen.. En nu precies 2 maanden later kunnen ze niks meer voor haar doen en is ze gisteren vanuit het zh naar huis gekomen om te sterven. Potdomme, 48 jaar! 2 jonge kids, verdomde oneerlijk! Ben vanmiddag bij haar geweest, laatste keer dat ik haar heb gezien is 2 weken geleden maar damn, wat ben ik geschrokken. Zo akelig, zo'n ander mens, echt heel eng... Ben helemaal van het padje af...
Ja, maar ze heeft er lagen ingeklapt, wat ik dus absoluut niet wilde en daar kun je nog maar weinig aan doen achteraf natuurlijk. Ben normaal niet zo moeilijk, maar baal nu wel erg. Ook uitgedund zonder te zeggen, wilde ik ook niet. Ziet er niet.
Volgende keer gewoon met gestyled haar erheen. Wat een gemiep van de kapper zeg altijd zo irritant als ze niet doen wat je willen of het zonde van je haar vinden.
Wat verschrikkelijk. Hoe kan het zo snel gaan in 2 maanden? Waar zit het? Echt een kut ziekte. Heel veel sterkte ❤️
En je man dan? Sorry maar dat is wel het eerste waar ik aan denk dan. Als ik moe ben (altijd dus ) doet C alles. Goed: niet altijd dus want dat red je niet in je eentje maar de afgelopen 3 dagen heb ik geen was aangeraakt, geen strijk gestreken, niets opgevouwen en geen boodschappen gedaan. Dat doet hij dus. Ik heb wel gekookt maar dat doe ik gewoon heel graag. Ook als ontspanning.
Lever en darmen... Verschrikkelijke rotziekte Onvoorstelbaar hoe een lijf van 100 naar 0 kan gaan in 2 maanden..