Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bellybell

Bellybell Fanatiek lid

30 dec 2012
    4.809
    4.585
    113
    Dankjewel lieve meiden. Het is gewoon heel veel op een hoopje nu. En 48 is gewoon veel te jong... Mijn oom was al langer ziek en hebben we 'naar toe kunnen leven'. Maar mijn tante ging 2 weken geleden redelijk fit de bestralingen in en nu is het een klein hoopje ellende.

Wat het nog eens extra pijnlijk maakt is dat ze gescheiden is, 2 kids heeft die eigenlijk amper tot geen contact hebben met hun vader. In 'normale' gezinnen gaan de kinderen naar de andere ouder (logischerwijs). Maar dat is hier niet. En dat vind ik zelf ook een hele harde... Kan eigenlijk nergens aan denken dan op mijn 16e en 19e al praktisch alleen te staan.

2. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Gisteren was ik werken...2 uurtjes bezig en 16 miljoen oproepen van het thuisfront gemist. Dus ik bel terug....droger in de brand gevlogen :| Ik hoefde niet naar huis te komen, maar het was geen half werk zei mijn man.

Dussss....hele dag gewerkt en 500 euro verlies gedraaid :roflmao:

Vandaag kwam Coolblue een nieuwe droger brengen, ik stond die mannen wat te paaien met fris en chocolade. Dus ze legde van alles uit....ook dat heeeel veel thuis-branden dus ontstaan door drogers, niet perse oude drogers! Dus let allemaal op aub! Want anders stinkt je was en huis nog weken :|

3. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.971
    15.012
    113
    Aaahm die houd mn dochter in de gaten. Soms een stofzuiger. Iets met scheef en huishoudster gaat ingehuurd worden.

GossipGirlxoxo, Lafayette en Iertje81 vinden dit leuk.
  4. Vero0504

Vero0504 VIP lid

17 nov 2016
    18.971
    15.012
    113
    Creepy as f. pluizen etc wel gewoon goed verwijderd voor gebruik? Dat vraag ik me dan weer af, had je iets kunnen doen om t te voorkomen.

Enige droger die ik tot dusver ken was een gloednieuwe miele. die heeft een compleet woonhuis afgefikt en t bedrijfspand er onder had ook mega rookschade, maar dan heb je t over 20 jaar terug.

GossipGirlxoxo en Cindy1977 vinden dit leuk.
  5. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik ben uber clean en toch kon ik een aardige trui breien van het 3e stof luikje. Hij zei dat mensen dat vaak vergaten :| Daar was de brand niet ontstaan overigens, er was iets met de trommel die niet kon stoppen met draaien mis.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  6. Lafayette

Lafayette Fanatiek lid

13 okt 2012
    1.385
    1.568
    113
    Bah bah, ik kan niet slapen en nu heb ik het echt even opgegeven. Op de telefoon zitten is natuurlijk helemaal funest, maar ik lag toch alleen maar te draaien. Het gaat niet heel erg lekker en ik kijk tegen de week op. Hopelijk valt het mee.

7. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Echt? Ben gewoon blij dit te lezen. Ik ben de laatste 2 weken zo gigantisch moe. Toevallig vandaag een keer niet maar heb de afgelopen 15 dagen denk ik wel 10x een nacht van 12 uur geslapen en overdag ook nog een middag slaapje gedaan omdat ik zo moe was. Ben blij dat er dus blijkbaar een verklaring voor is.

Mamafiets, Vero0504 en Cindy1977 vinden dit leuk.
  8. GossipGirlxoxo

Gecondoleerd met je oom. En sterkte met tante, wat verschrikkelijk oneerlijk. Waren het man en vrouw en worden de kinderen nu wees? Of een oom en tante uit verschillende gezinnen? Liefs en een digiknuffel van mij!

9. GossipGirlxoxo

Is wel al geregeld waar de kinderen heen gaan? Dat ze samen blijven in ieder geval?

10. GossipGirlxoxo

Ik hoor het vaker en als ik het, zoals nu van jou, dan weer hoor dan droog ik weer alleen als ik thuis en wakker ben maar dat schiet er na een tijd dan weer bij in. Wat ik me af vraag welk deel van de droger gaat er in de fik? Waardoor ontstaan droger branden dan zo vaak?

Cindy1977 vindt dit leuk.
  11. GossipGirlxoxo

Gelukkig is het bij de droger gebleven en was er iemand thuis!!

maar nav je verhaal krijg ik kortsluiting en Paniek in mijn hoofd 3e stofluikje? Ik ken maar 2 filters en heb mijn droger al 16 jaar. Nu ben ik bang dat ik ergens een heeeeeeel vies 3e stofluikje heb.

12. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Ik had er 1 met een slang naar buiten, daar zat de trui in. Je moet de filters schoonmaken, het luikje aan de benedenkant en bij een slangdroger dus ook de slang. Nu heb ik een condensdroger van Bosch serie 4, ik ben benieuwd.

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  13. Liekje81

Liekje81 VIP lid

6 sep 2013
    20.231
    23.335
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Bellybell vindt dit leuk.
  14. GossipGirlxoxo

Oh gelukkig, ik heb een condensdroger dus ik heb niet 16 jaar lang een vies filter erin laten zitten :roflmao::roflmao::roflmao:

Cindy1977, Vero0504 en SAARC vinden dit leuk.
  15. Iertje81

Iertje81 VIP lid

31 dec 2015
    17.961
    33.635
    113
    Lieve papa,

Ik vind het zo moeilijk voor te stellen dat het vandaag alweer 4 jaar geleden is dat mijn zus mij in paniek vertelde dat haar man 112 had gebeld nadat hij had geprobeerd om je te reanimeren.
    De brandweer had je naar beneden getakeld en zou je naar de VU brengen.
    Een half uur later belde mijn oom mij: 'papa is overleden...'

Ik denk dat de rollercoaster, die ik af en toe nog steeds voel, toen begon.
    Ik belde heel rustig mijn 2 lievelings-collega's die me voor gek verklaarden toen ik zei dat ik morgen misschien wel kwam.

Maar toen waren we opeens in dat stomme ziekenhuis en werd bevestigd wat me was verteld.
    Je lag in dat vreselijk grote bed en alle rust was weg.
    Ik heb gehuild en gesnikt en heb je geaaid en ben naast je gaan liggen. Zoals ik dat als kind ook altijd deed. Wetende dat dit de laatste keer was.

En nu zit ik hier en heb ik tegen C gezegd dat de gordijnen nog niet open mogen.
    Ik kan de dag nog niet aan. Ik wil deze dag nog niet voelen. Eigenlijk wil ik niks voelen.

Want weet je?

Ik vind het zo zwaar dat je niet weet dat Luc een kopie is van mij en dat je met hem mij als baby terug had gekregen.
    Ik vind het zwaar dat je Ies en mijn neefjes en nichtje niet ziet opgroeien.
    Juist mijn oudste neefje heeft je zo nodig nu omdat je hem precies zou begrijpen.

Je ziet niet dat mama en m’n zusje en ik nog hechter met elkaar zijn dan we al waren.
    Zoals C zegt: 'het is gewoon eng hoe jullie elkaar begrijpen en als de één een woord begint, jullie de rest af kunnen maken.'

Maar misschien weet je het wel.
    Zit je heel cliché op een wolkje alles te bekijken en toch deels te sturen.
    Laat af en toe maar weten dat je er bent. Laat een lamp flikkeren, laat er een roodborstje of vlinder voorbijkomen, laat me dromen zoals toen ik bijkwam uit narcose en hoorde: ‘wakker worden Iertje’
    Dan weet ik dat je er bent en je armen om me heen slaat en me zegt dat alles altijd goed komt.

Kusjes aan opa en oma en aan je beste vriend.

Dag pap. Tot ooit...

Muisje2016 en Mamafiets vinden dit leuk.
  16. juf1987

juf1987 Fanatiek lid

30 sep 2014
    1.917
    1.809
    113
    Leerkracht
    België
    Kippenvel! Dikke knuffel!

Iertje81 vindt dit leuk.
  17. Syane

Syane VIP lid