Zeker als het straks weer lukt ga ik zeker meer bewegen en gezonder leven. Het is nu alleen zo bloed iritant omdat ik gewoon niks kan. Ook al zou ik heel graag willen. Mis mijn werk. Mag niet auto rijden. Durf ik oo moment ook niet. En fietsen wil ik heel graag maar steeds zo duuzelig dat ik bang ben dat ik ga vallen. Mijn enige loooje waar ik heel veel moeite voor moet doen is heen en weer school. En voel me echt opgesloten
@Friezin87 Daarom.. lekker laten praten hoor hoe lastig dan soms ook is.. ze heeft geen idee van hoe het is om zooo broerd te zijn. Maar ze heeft vast wel eens buikgriep gehad slap kotsen ect? Zoja zeggen had jij toen zin in sporten en eten? Nee toch want je bent slap...
Ze heeft een voedselvergiftiging gehad. En toen deed ze niks anders dan klagen. .. en ik had daar alle begrip voor. Helaas is dat andersom blijkbaar heel moeilijk
Dat ik net weer voor het eerst sinds maanden auto heb gereden met J. Dat ik het best wel even spannend vond
Misschien over haar heen braken als ze weer zo’n opmerking maakt? . Maar serieus, ik werd al knettergek van al die opmerkingen aan het eind van mijn eerste zwangerschap dat ik nog goed moest uitrusten, nu het nog kon. En ik kon dus nauwelijks slapen op het eind. Bij mijn tweede had ik ook hg, helaas kon ik echt geen zwangerfit oid doen aan het eind ofzo, ik was al lang blij dat ik mijn eten grotendeels binnenhield na 20 weken. Als iemand me op jouw termijn had bestookt met dat soort artikelen, was ik echt goed los gegaan (nu ik erover nadenk, dat helpt vast ook, even lekker tegen haar schreeuwen, lucht jou op en daarna is het vast gedaan met haar “goedbedoelde” tips). Sterkte verder, hg is echt heel vervelend, ik merk dat ik nog steeds best bang ben om een buikgriep ofzo te krijgen, dan komt dat gevoel weer helemaal terug. Hoewel het nu (na 5 jaar) wel minder begint te worden.
Aan iemand die nooit HG had uitleggen hoe het voelt is ook gewoon onmogelijk. Zelfs een buikgriep is niet te vergelijken in mijn ogen. Toen ik werd opgenomen liet een vriendin weten dat ze ook af en toe misselijk was, of ze daarmee naar de dokter moest. Ik heb het genegeerd. Alsof hg hetzelfde is als een beetje misselijk en mottig .
Je word er zo moe van he. Ze zullen het wel goed bedoelen. Maar eigenlijk kun je er totaal helemaal niks mee. En dan heb ik elke keer echt zoiets van als je niet weet hoe t is. Hou je dan please gewoon stil en bemoei je met je eigen. Je enrgie is al zo laag en je wil evht geen enegie steken in die mensen die je niet (willen) snappen. Maar toch doe je dat omdat je je ondetussen dood ergerd
Ik zal straks nog eens proberen tot haar door te dringen. Haar echt duidelijk makendat ze me echt niet helpt met die dingen op het moment.
Ik had ook gewoon weinig behoefte aan zo zaken op die momenten. Dus ik negeerde veel zaken ook wel. De wc was mijn beste vriend tijdens mij' zwangerschappen en dat was de enige die mij begreep
@Friezin87 jeetje.. als je hg hebt zit je vooral op zulke mensen te wachten. Hopelijk heeft de vriendschap meer diepgang dan dit want ik zou het persoonlijk zeer slecht trekken en zo iemand geen vriendin meer willen noemen. Ik had altijd erg last van (cyclus gerelateerde) migraine en kreeg ook vaak de "ik heb ook wel eens hoofdpijn" of "pcm werkt altijd" opmerkingen.. Adem in adem uit. Fijn voor die mensen dat ze niet beter weten.
Ik heb het ook nooit gehad, sterker nog, had super fijne zwangerschappen, maar ook ik snap wel dat niet iedereen zich zo voelt en als je dat 1x hebt aangegeven zou dat genoeg moeten zijn.
Wat vreselijk Iritant Ik heb 3 zwangerschappen gehad met de hele dag door spugen Nou dan kun je idd helemaal niks Je bent zo slap als een vaatdoeK Zou me hier ook dood aan ergeren Ik zou tegen haar zeggen als je niks zinnigs te zeggen hebt geef ik gewoon geen antwoord zo iets ofzo
Ze is vanmiddag hier geweest. Ik hoefde niks te zeggen. Ze zag aan mij hoe slecht ik me voelde. Ze heeft haar excuses aangeboden. Ze zei het kindje vreet je gewoon op ( ben inmiddels 7 kg kwijt in 4 weken) en ze heeft mijn dochter alleen uit school gehaald heb haar al bellend de weg naar school gewezen. Ze zag hoeveel moeite alles me koste. Soms moet iemand het eerst met eigen ogen zien voordat het tot iemand door dringt blijkbaar
Wat een oen. Over hg zet je je niet overheen. Dat is een lichamelijke reactie waar je niks aan kunt doen. Pffff....