Mimi voelde ik ook pas laat, zat geen kont beweging in. Ik moest iedere week springen en rondjes rollen door de tent om die in beweging te krijgen. .... helemaal goedgekomen..drukste kind EVER En anders vraag je of je even snel hartje mag luisteren bij de verlos.
Ja elke maandag is hier hartjesspreekuur. Wel op een rot tijd, tussen 18 en 18.30. Maar als ik het écht niet vertrouw dan kan ik altijd even binnen lopen. Gekukkig zag alles er vorige week prima uit! 6 april alweer de 20 wekenecho
Dochter voelde ik pas bij 20 weken en goed vanaf 21. Dat was ook het einde van mijn slaap. Kind bleek een kickboxer, was t in eerste instantie mn maag die slachtoffer werd, werden vrij vlot daarna de zenuwbanen van mn been vakkundig uitgeschakeld. Ben je ineens controle kwijt over je bovenbeen, lekker is dat. Zoontje daarentegen voelde ik (gelukkig) al bij 10.
Nog even een klaag post van mij. Wat word ik me toch een partij chagrijnig van die ^#^7÷82^#^&@^## hoest Echt. Je mag max 120 mg codeine op een dag (oke, niet tijdens zwangerschap) en wat heb ik gekregen afgelopen week? 7 tabletjes van 10 mg. Helpt geen reet (duhhhhh). Ze weten verdorie daar hoe gevoelig ik ben voor luchtweginfecties dus kom niet met die bullshit van 'vervelend mevrouw. Rust maar gewoon uit en neem siroop'. Steek die siroop lekker ergens waar de zon nooit schijnt. Zakkenwassers. Tot dusver mijn klaagzang over m'n huisarts.
Wat goed zeg! Ook lekker bezig dus! Fijn dat je nu de flow weer hebt gevonden Hoeveel wil je er nog van af?