Ik heb onwijs zin in dit weekend. Lekker brunchen en gourmetten. Daarnaast zijn wij definitief uit de naam voor nummer 3 dus das ook een hele opluchting. En: ik ben heerlijk tot en met dinsdag vrij. Dinsdag gaan kindjes opvang en moet man werken dus dat wordt heerlijk gewoon de hele dag aanrommelen en Netflixen
Oh en mijn CT bronzing en highlight palette is dus gisteren kapot gevallen in een paar miljoen stukjes.. @Cindy1977 ik kon wel janken. Doei 75 euro.
Ja maar hallooooooo. Dat moet een sieraad zijn. Bij O was dit een vintage art deco ring met een briljant en 6 roosgeslepen diamantjes. Bij mini O de bijpassende (!!!!) originele kettinghanger. Benieuwd waar mijn man nu mee komt. Ik heb er echt wel maanden op moeten wachten overigens maar mijn man wilde per se iets unieks Maar moederdag is een goede idd!
Dat een rechter tegenwoordig ook al kaakchirurgie mag toepassen vind ik toch wel een dingetje hoor, laat dat gewoon over aan de kaakchirurgen. Een rechter moet zich gewoon bezig houden met strafzaken. Sorry, flauw. Ik lach om m'n eigen grap, erg he
hmmm het zou nod moeten wezen en ik ren nog naast mn dochter terwijl ze leert fietsen...wat me normaliter dus echt NIET lukt rond deze dagen (zowel voor als na) zonder te vergaan van de pijn. * stellig voorgenomen t nog twee weken aan te kijken mijn lijf doet wel vaker gekke dingen geloof ik* Bijna 36 en menopauze, als dat permanent die BI ellende oplost teken ik er voor! Mooi cadeautje!
Ik kwam even melden dat ik gek word van mijn man die nooit zijn tuf van het tandenpoetsen wegspoeld! GADVERDAMME..
man ik verveel me kapot, buiten is t nou ook niet echt uitnodigend. Grootouders vallen af vandaag, dus wat gaan we doen vandaaaaag met een gup van 4 Eierenschilderen en paasontbijt hebben we al gehad...Bos in en eendjesvoeren hebben we gisteren al gedaan, kinderboerderij is dicht. Tis echt zo'n "bleeeeergh waar is die lente zon?" dag.
Tot zo ver dat plan...hebben we hier wel eens met stokbrood, nog ruim voor de datum en roept hallo. Ben gek genoeg dan wel altijd blij dat ik t dan eerst zie ipv bij mezelf afvraag wat die rare smaak toch is. 1x gehad in de vroege ochtend...iew ieuw ieuw
Dat ik tegen mijn man heb gezegd dat ik voor mijn verjaardag (over een week) mijn muziekspeaker JBL charge 3 wil upgraden naar een JBL extreme 3. Dan verkoop ik mijn charge 3 wel zei ik..... Nu kan ik dus niks luisteren want mijn man heeft hem al verkocht via marktplaats terwijl ik nog geen nieuwe heb....
Serieus he.. Ik heb dat dus een keer gehad met bolletjes. Was ik bolletjes aan het eten, had er al 1 op. Tweede voor de helft op en denk goh wat smaakt het toch anders dan normaal, kijk ik, totale onderkant beschimmeld. Zo fakking goor he.