Gewoon iets om even te delen...

Discussie in 'De lounge' gestart door GossipGirlxoxo, 12 jun 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Waxinelichtjes

Waxinelichtjes Fanatiek lid

22 jun 2018
    3.695
    4.231
    113
    Vrouw
    Ik ook maar dan met toetjes! Hoogzwanger at ik in bed 's ochtends altijd een toetje om de dag te beginnen. Ineens een hele prop spul erin, ik dacht nog oh dat zijn kersen, totdat ik het haar erop zag zitten. :eek::eek:
    Gelukkig net op tijd gezien:p

Zeebra en Vero0504 vinden dit leuk.
  2. tuc

tuc Niet meer actief

Wat ik wilde delen: @sidmick volgens mij kom ik net een leuk artikel over jouw zoon tegen! Toppie wat hij doet.
    En wat een leuke jongen, de laatste keer dat ik foto's had gezien was als baby toen hij in het ziekenhuis lag.

suus1983 vindt dit leuk.
  3. Vaasje

Vaasje Niet meer actief

M'n dochter slaapt al een uur boven in de cosleeper :eek:

En als jullie denken wat Is daar bijzonder aan.. Madame sliep nooit boven en al helemaal niet in de cosleeper :roflmao:

Zeebra, Isabella2020, Neuzeke en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Klopt helemaal! Cool he! Leuk dat zelfs mensen van ZP het oppikken, Zo een gave actie. Hadden nooit kunnen denken dat het zo groots zou worden

suus1983, TotalBella en tuc vinden dit leuk.
  5. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Mijn paasbrunch is geslaagd, mede door de top tips voor Beleg op de bagels van hier. Bekijk bijlage 684531

Liekje81, Tranquila, Neskio en 23 anderen vinden dit leuk.
  6. Neuzeke

Neuzeke VIP lid

3 sep 2019
    13.694
    18.775
    113
    Vrouw
    Leuke presentatie .

GossipGirlxoxo vindt dit leuk.
  7. KleineLai

KleineLai VIP lid

30 dec 2017
    14.259
    28.323
    113
    Heel leuk gedaan! :D

8. Cindy1977

Cindy1977 VIP lid

12 mei 2017
    7.933
    12.187
    113
    Wat een gezellige boel!

9. tuc

tuc Niet meer actief

Het verhaal en de naam kwam me ineens bekend voor:)

sidmick vindt dit leuk.
  10. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Netjes! Ik ben bij de module kostprijscalculatie afgehaakt nadat ik 4x op examen was geweest en gewoon niet hoger scoorde dan een 5. :evil::cry:

Vero0504 vindt dit leuk.
  11. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Oeh dat is minder (ook qua geld :|). Ik ben goed met cijfertjes, dus met die module had ik weinig moeite, maar dit was belastingwetgeving, pfff. Al die artikelen op vloeipapier :roflmao::|
    Nu alleen nog financiering, maar dat moet goed komen. :)

Ik volg wel (normaal klassikaal nu online) les, dat helpt heel veel. Had jij die ook?

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  12. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.804
    4.190
    113
    Het is natuurlijk geen allerdaags verhaal en vrij herkenbaar :)

tuc vindt dit leuk.
  13. Kleintjuh85

Kleintjuh85 Fanatiek lid

5 feb 2014
    3.992
    2.283
    113
    Noord-Brabant
    Ik ben op zich ook goed met cijfertjes. Werk al 10 jaar in de financiële administratie, maar dit kwam er gewoon niet in op een of andere manier. Ik volgde toen gewoon klassikaal les. 1 avond in de week naast 40 uur werken :cool:

Gaaf dat het bij jou wel goed lukt. Succes! :thumup:

14. Eppo82

Eppo82 VIP lid

25 jun 2007
    15.238
    6.112
    113
    Dat is pittig ja, ik werk niet, dat scheelt. ;) Al denken mijn klasgenoten dat ik overdag alle tijd heb voor de studie met een kind thuis :roflmao: (nee jongens voor mij start de studietijd ook gewoon s avonds om half 9.) Maar ik pb je even met een vraag, goed?

Kleintjuh85 vindt dit leuk.
  15. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Mijn dochter is vandaag voor het eerst zelf opgestapt op haar pony! Het is maar een klein smurfje, maar ze was zo vastberaden vandaag dat het haar nog gelukt is ook.
    Super trots!

Neuzeke, Krv en S2909 vinden dit leuk.
  16. JupitR

JupitR VIP lid

13 mei 2020
    6.726
    7.229
    113
    Vrouw
    Dat ik morgen weer aan het werk moet na mijn verlof :(

17. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    BAH! :o:

Waxinelichtjes vindt dit leuk.
  18. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Ik had boodschappen besteld afgelopen zaterdag (3 april) en toevallig een kant en klaar maaltijd erbij gedaan omdat ik iets achter de hand wilde hebben in de koelkast. Was dat ding al 2 dagen over de datum op moment van bezorgen :o:

19. GossipGirlxoxo

Vorige week ben ik begonnen met gezond eten en drinken om wat kilo's te verliezen. Ik heb me voorgenomen om vanaf deze week ook te stoppen met koken uit pakjes. Alleen nog maar vers zelf maken dus want ik heb er alle tijd van de wereld voor en het is gezonder (minder zout). Ik ben nu bezig met mijn boodschappenlijstje voor deze week en het is dat ik een uitgebreide verzameling aan kruiden heb maar ik begin me aardig af te vragen of vers koken ipv koken uit pakjes niet ontzettend veel duurder is? Ik dacht weleens gelezen te hebben dat die pakjes juist duur zijn voor wat er eigenlijk in zit (veel zout en wat smaakmakers) maar volgens mij zijn verse kruiden nog een stuk duurder? Of zit ik er helemaal naast en is uit pakjes koken juist duurder?

En heeft iemand een tip voor een leuk mini kasje op pootjes voor in de tuin om zelf wat kruiden te kweken zoals Basilicum, koriander, munt, bieslook enz.? Iets wat er ook leuk uit ziet om tegen aan te kijken als je in de tuin zit. Los zonder kasje kan denk ik niet gezien de hoeveelheid buurtkatten die los in de tuinen lopen. Ik vertrouw er niet op dat die niet een plasje tussen mijn kruiden doen af en toe als ik niet kijk.

20. GossipGirlxoxo

Gebeld? Ik heb nooit het geduld om achter dat soort dingen aan te gaan maar ben wel benieuwd hoe ze zo een klacht oplossen? Komt iemand dan nog een verse salade bezorgen of krijg je een kadobon of alleen geld terug?

Deel Deze Pagina